Snel geleverd, met aandacht verpakt

Levering was erg snel; mooi en met aandacht verpakt en product van super kwaliteit

Snel geleverd, met aandacht verpakt

Levering was erg snel; mooi en met aandacht verpakt en product vsn super kwaliteit

Aanrader!

Mijn ervaring is heel positief; Annadiva heeft een mooie collectie. De producten komen overeen met de afbeelding en omschrijving. De bestelling is snel en voorzien van een persoonlijke boodschap. Een fijne ervaring om hier te bestellen.

Goede kwaliteit en communicatie

De producten zijn wat ik besteld had. 1 van mijn artikelen was plots niet meer op voorraad en moest uit een winkel worden gehaald waardoor de levering wel lang duurde. Ik werd hierover wel goed op de hoogte gehouden.

Goede kwaliteit en communicatie

Fantastisch!!

Ben jaren "vaste klant" geweest bij Anna Diva, door financiële omstandigheden moest ik het met mindere kwaliteit doen de afgelopen jaren. Door een meevallertje nu weer 2 fijne goede bh's aan kunnen schaffen en service was weer als vanouds. Anna Diva is altijd klantvriendelijk en servicegericht. Altijd leuk om je bestelling te ontvangen, ze maken er een echt cadeautje van!!

Fantastisch!!!

Ben jaren "vaste klant" geweest bij Anna Diva, door financiële omstandigheden moest ik het de afgelopen jaren met mindere kwaliteit doen helaas. Door een meevallertje nu weer 2 fijne goede bh's aan kunnen schaffen bij Anna Diva en service was weer als vanouds. Altijd leuk om je bestelling te ontvangen, ze maken er een echt cadeautje van!!

Vanouds fantastisch!!!

Ben jaren "vaste klant" geweest bij Anna Diva, door financiële omstandigheden moest ik het met mindere kwaliteit doen de afgelopen jaren. Door een meevallertje nu weer 2 fijne goede bh's aan kunnen schaffen en service was weer als vanouds. Altijd leuk om je bestelling te ontvangen, ze maken er een echt cadeautje van!!

Stevig zit heel comfortabel mooie prachtige kleuren

Ik vind annadiva bh met beugel prima uitstekend zit goed het zit zo goed dat je denkt ik heb geen bh aam service snel en medewerkers super lief en behulpzaam

Stevig zit heel comfortabel mooie prachtige kleuren

Goeie kwaliteit en betrokkenheid bij t bestellen.

Goeie kwaliteit en betrokkenheid bij bestellen.

Mooie lingerie. Bij bestellen wordt er up to date gemaild de status van de bestelling. Super fijn. Artikelen krijg ik mooi verpakt binnen.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB