Website en verzending was goed, retourneren onvoldoende

Overzichtelijke website met een ruim aanbod. Verzending verliep zoals verwacht. Helaas moest ik de artikelen(bikinitop en broekje) retour sturen vanwege de maat. Flinke reizen moeten maken om het artikel per GLS retour te zenden om vervolgens te vernemen dat ze me alleen konden helpen bij een gratis retour verzending. Uiteindelijk dus maar via PostNL retour moeten sturen voor een royaal bedrag van €7,25. Dat tikt lekker aan. Nu zou ik graag nog een bikini bestellen in de juiste maat maar ik twijfel of ik toch nog niet voor een andere website met gratis retour kies.

Website en verzending was goed, retourneren onvoldoende

De service is fantastisch!

Als ik iets bestel, wordt het altijd netjes geleverd in een prachtige verpakking. De doosjes wil ik het liefst zelf bewaren om te gebruiken.

De service is fantastisch!

Goede en makkelijke site snelle levering

Selle levering en makkelijk vinden betaling ook fijn

Annadiva is top!

Al jaren bestel ik bij Annadiva en altijd is mijn bestelling zoals ik had verwacht!

Geweldige service, ongekend!

De service is telkens weer geweldig en heel persoonlijk. Toen een door mij geretourneerde bestelling bleek te zijn zoekgeraakt werd ik heel zorgvuldig en minutieus van adviezen voorzien en kreeg ik 50% van het bedrag van de bestelling teruggestort. Toen het pakket na vele weken alsnog terechtkwam kreeg ik wederom een heel aardige mail en de andere helft teruggestort, terwijl het niet aan Annadiva lag dat het pakket zoekgeraakt was. Ik vind de service dus fantastisch, hartelijke groet, Jeannet.

Geweldige, persoonlijke service!

Snelle bezorging Luxe ingepakt Alles verzorgd

Zeer verzorgd/luxe ingepakt. Retourformulier niet nodig maar is heel gebruikersvriendelijk. Snelle bezorging

Zeer verzorgd/luxe ingepakt. Retourformulier niet nodig maar is heel duidelijk. Sneller bezorging

Prachtige set!

Super mooie set binnen gekregen van prima donna first night, helemaal blij mee!! Snelle verzending!

Prachtige set!

Super mooie set binnen gekregen van prima donna first night :D helemaal blij mee!! Snelle verzending!

Prachtige set!

Prima Donna is altijd een fijne goed zittende BH voor mij. En eindelijk eens mijn maat in een uitverkoopje.

Positieve ervaring met aankoop via de website

Artikel 1 op de afgesproken tijd geleverd, was helaas niet de juiste maat, retour in de winkel, bijzonder vriendelijk afgehandeld. Het geld is nog niet retour gestort. Bij artikel 2 kreeg ik de melding dat het artikel op onjuist adres is afgeleverd, en later wordt bezorgd. Ondanks deze vertraging heb ik er vertrouwen in dat het artikel binnenkort wordt bezorgd, de juiste maat is en de financiële afhandeling correct verloopt.

Positieve ervaring met aankoop via de website

8 Australielaan