Positieve ervaring met aankoop via de website

Artikel 1 op de afgesproken tijd geleverd, was helaas niet de juiste maat, retour in de winkel, bijzonder vriendelijk afgehandeld. Het geld is nog niet retour gestort. Bij artikel 2 kreeg ik de melding dat het artikel op onjuist adres is afgeleverd, en later wordt bezorgd. Ondanks deze vertraging heb ik er vertrouwen in dat het artikel binnenkort wordt bezorgd, de juiste maat is en de financiële afhandeling correct verloopt.

Geen bh’s vouwen

Levering en Service is prima, maar het is teleurstellend dat een groot lingerie bedrijf zijn bh’s gevouwen stuurt. Ik kreeg nu een bh binnen met een permanent gedeukte cup. Het is niet goed voor voorgevormde bh’s om die naar binnen te klappen. Bovendien was de stof op de cup ook al gepild. Een soort B-keuze artikel. Die gaat mooi retour afzender!

Goede kwaliteit, snelle bezorging!

Kwaliteit is altijd goed. Keurig verpakt. Snelle bezorging.

Mooie basic BH

Mooie stevige BH, geeft goede ondersteuning voor een betaalbare prijs

heel fijn

Website is helder en duidelijk. Producten zijn mooi en van goede kwaliteit.

De Annadiva site bevalt me al een aantal jaar. Mooi overzichtelijk en geregeld leuke aanbiedingen. Het verzonden pakketje is ook echt altijd een cadeautje om te krijgen.

Goede kwaliteit lingerie, niet zo handig verpakt

Ik had een voorgevormde bh besteld en 2 broekjes erbij. De kwaliteit was keurig en voelde goed aan. Echter was voor het verzenden de bh met de cups in elkaar gevouwen, waardoor deze helemaal verkreukeld en ingedeukt waren. Heb de bestelling geretourneerd omdat het allemaal te groot was, maar had ander de bh sowieso teruggestuurd, de cups waren nu niet meer mooi glad voor onder aangesloten kleding.

Duidelijke website en snelle levering

Fijn en overzichtelijke website , bestelling wordt ook snel uitgeleverd.

Zeeeer tevreden over deze webshop

Alles wat ik besteld heb is er binnen korte tijd. Past nagenoeg altijd door de goede maattabellen. Is net zo mooi als op de afbeeldingen. En zo leuk verpakt, steeds weer een cadeautje!!

Super mooie lingerie

Mooi lingerie ontvangen van mijn bestelling. Altijd goede pasvorm en het zit prettig. Vragen aan de hand van je bestelling zijn altijd snel beantwoord. En een bestelling annuleren is werd ook niet moeilijk over gedaan.

Top kwaliteit

Kwaliteit van de kleding is uitstekend, heel netjes verpakt, retouren worden ook keurig afgewikkeld.

Een echt cadeautje

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending Mooi verpakt, doet aan als een cadeautje Mooie lingerie, past perfect Aanrader om bij Annadiva te bestellen

Prima service, goede website, prettig op rekening kopen

De badpakken passen alsof ze op maat gemaakt zijn, echt geweldig! Prachtige dessins ook, alle mooie merken en hun eigen merk is kwalitatief ook fantastisch. Het was de eerste keer dat ik iets bij Annadiva heb besteld en ze zijn gelijk mijn favoriete webshop geworden!

Gewoon goed

Snel verzonden mooi verpakt en kwaliteits producten ook fijn dat alles heel goed omschreven wordt en je er ook op wordt gewezen als iets groot of klein valt. Heel fijn dat er ook foto's zijn van dames met een grote cupmaat. genoeg keuze voor grote maten.

Annadiva een aanrader voor iedere vrouw

Super fijn online geshopt! Door de filters efficiënt gericht kunnen zoeken. Ruime keuze en zeer schappelijke prijzen. Met zorg ingepakt pakket mogen ontvangen. Bijzonder attent het handgeschreven kaartje bij de bestelling zodat je met eventuele vragen weet aan wie je deze kunt richten

Snelke levering mooie merken

Prima bh snelle levering

Fijn dat jullie andere merken hebben als Fantasia. Er zijn niet veel winkels die dat hebben.

Mooie BH's maar erg lang moeten wachten

BH's waren erg mooi en zaten goed verpakt. Echter de bestelling was niet direct leverbaar dus liet iets op zich wachten. Het retourenbeleid met zelf bekostigen vind ik niet gepast bij BH's van deze prijsklasse.

Helemaal top

Netjes in gepakt en altijd op tijd geleverd

Ik ben tevreden

Mooie collectie, snelle afhandeling

Mooie collectie, snel geleverd

Mooie kwaliteit en ontwerp, snelle en keurige levering

Verpakt als een echt cadeau, prima pasvorm 9wist ik al, omdat ik identieke beha in andere kleur in lingeriewinkel heb aangeschaft.

Prettig online geshopt.

De website is duidelijk, mijn voorkeur en maat zijn gemakkelijk te vinden. En ook al heb ik maat 85H…,. er is altijd wat te kiezen.

Perfecte service

Bestelling werd de volgende dag geleverd,toen bleek dat het bikinibroekje te groot was,maat kleiner besteld.De prijs lag onder het bedrag van gratis verzending en kreeg toen alsnog de€3,95 terug gestort.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB