Geweldige service

Snel, accuraat en mooie kwaliteit

Je krijgt wat je ziet in een verpakking als een cadeautje.

Mooie lincherie, mooie verpakking, leuk briefje erbij.. waar je soms even op moet wachten.. maar daardoor kijk je er extra naar uit!

Fantastische service

Ik had een slipje besteld. Bleek deze niet meer in het filiaal te zijn. Ze hebben toch verder gezocht bij andere filialen en hebben het bestelde slipje toch op kunnen sturen. Voor deze actie zelfs nog netjes een mailtje gekregen dat de levering iets langer zou duren ivm bovenstaande actie. Echt super!

Uit de kunst

Mijn bestelling is super snel thuis bezorgd, mooi verpakt, de bestelling zelf overtrof mijn verwachtingen. Echt een aanrader!!

Prima service. Bestelling werd vlot geleverd. Toen bleek dat de maat niet goed was en ik hem daarom retourneerde, werd ook dat vlot afgehandeld.

Prima webshop, uitgebreide keuze in merken, maten en modellen. Prima retour service

Goede kwaliteit ddn goede service

Snelle verzending!!!

Mooie bikini's en lingerie. Snel via de e-mail contact met een vraag.

Uitstekend en vlot

Prachtige lingerie, geen goedkope merken, maar goede kwaliteit en pasvorm. En dagelijks nodig, je hebt er veel aan. Het is een kadootje voor jezelf.

Kort maar krachtig, Primq

Fijne service en hele mooie nieuwe bh’s

Ik heb in korte tijd vier nieuwe bh’s gekocht. Heb gelukkig heel goed advies gekregen omdat ik niet wist welke maat ik nodig zou hebben. Ik dank Anna Diva voor het geduld en goede uitleg… Ook het assortiment is heel uitgebreid en diverse maten beschikbaar.

Topservice

Supersnel, betrouwbaar en klantvriendelijk

Hier word ik zó blij van!

Het mooie doosje waar mijn bestelling zorgvuldig in is verpakt... daar word je toch blij van? Ik bewaar er nu mijn borduurzijde in. Ik bestel altijd mijn Prima Donna lingerie, past altijd goed en mooie kwaliteit. Ook de snelle verzending is top! Graag tot de volgende keer, Groeten Willeke van der Bol

Met mijn grote borsten en smalle omvang is het altijd een uitdaging om in dit geval een mooie bikini te vinden. De site van annadiva is super ongelooflijk veel keus en kom je er niet uit dan even bellen. Ik heb twee prachtige bikini’s en ze zitten perfect! Dus dames heb je een maatje meer of juist niet dan moet je toch echt hier wezen!

Fantastisch!!

Snel bezorgd en prachtig ingepakt!!

Goede ervaring met Annadiva

Aantrekkelijke collectie. Bestelproces gaat vlot. Het duurde iets langer voor mijn bestelling kon worden geleverd. Daarover werd ik door een duidelijke en vriendelijke mail goed over geïnformeerd, helemaal top.

Fijne communicatie en een goed aanbod voor vrouwen met een grotere cupmaat.

Zeer betrouwbaar en goed!

Altijd snelle levering, mooie producten. Zeer ruime keus in de grote maten. Fijne website.

Een kadootje om uit te pakken!

Overzichtelijke communicatie en duidelijke verpakking plus inhoud. Super tevreden. En mijn vriend ook…

Eerlijke, snelle en duidelijke communicatie wist precies waar ik aan toe was. Ook bij foutief besteld en retour gestuurd artikel goed geregeld gelijk de juiste nabesteld wederom topservice.

Excellent!

Well packed, personal note, and fast delivery.

Prachtige bh

Goede websitebezoek waarin je duidelijk je maat en item kunt vinden Snelle levering

Zorg & aandacht van begin tot eind!

Van de prettige website tot de snelle levering; alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Het pakketje zag er aan de buitenkant prachtig uit. Echt een cadeautje om uit te pakken. Er was duidelijk tijd en moeite in gestoken. Ik voelde me even heel speciaal. En tja de inhoud: het paste perfect en ziet er prachtig uit. Annadiva bedankt!

Mooie bh en ook nog eens in mijn maat..90e...snel bezorgd. Mooi verpakt. Top on line winkel. En o ja de bh zit super en nog seksy ook

mooie collectie, snelle levering en heel snel met retournering...en mooie verpakking

echt goede service.

8 Australielaan