Geweldige aankoop

In de winkel in Nijmegen goed geslaagd met bh en spanx spijkerbroek. Heb tien de hanky panky string gezien en die heb ik thuis alsnog online besteld wat heel snel geleverd werd. Ben er heel blij mee!

Helemaal prima!

Al een paar keer wat besteld en nooit een probleem gehad. Snelle bezorging, en mooi en netjes ingepakt!

Grote uitgebreide collectie

Snelle reactie op de mail. Al diverse malen besteld. Snelle levering. Top !

Goed maar helaas de verkeerde maat

Ik vind de webshop heel mooi en duidelijk met een breed aanbod. Helaas heb ik toch de verkeerde maat besteld, vanwege de Engelse maatvoering. Achteraf heb ik niet goed gelezen, maar ik vind het wel verwarrend dat niet de Nederlandse maatvoering wordt gebruikt. Daardoor retour moeten sturen.

Mooie bh die goed past!

Bij een vollere borst ontstaan bij veel bh’s aan de voorkant kussentjes aan de bovenkant van de bh. De Elomi Mathilda Plunge is zodanig aan de voorkant vormgegeven dat deze perfect aansluit, mooi uitziet en ook bij een strakke kleding alles perfect zit!

Altijd goede en snelle service

Zeer tevreden over de service en de producten van annadiva. Ik bestel inmiddels al jaren mijn prima donna bhs bij annadiva.

Snelle levering van mooie lingerie

Prima service! Makkelijk te bestellen en snelle levering (bij mij binnen een dag!). Mooi verpakt zodat het echt een cadeautje is! De lingerie is prachtig en zit heerlijk!

Schoonheid, comfort en gemak.

Ondergoed kan letterlijk wonderen doen. Het voegt zelfvertrouwen toe, aantrekkelijkheid, verbetert het welzijn Een mooie, modieuze bh die indruk maakt door zijn snit, kleur, kwaliteit en een zeer betaalbare prijs. Luxe voor de moderne vrouw. Lingerie die er goed uitziet onder elke kleding.

Goede snelle service,mijn pakketje was helemaal leuk ingepakt. Was net een cadeautje met een persoonlijk kaartje erbij.

Heel fijne site, echt heel keus en na bestelling snel in huis. Super,

Site werk makkelijk snelle levering en een bh die perfect past. Top.

Koop nergens anders dan bij AnnaDiva

Veel keus, perfecte service, zowel online als in de winkel. Ik koop graag via Anna Diva

Slechte communicatie duur

Je moet vooruit betalen en vervolgens hoor je niks over je bestelling. Mijn bestelling werd maar niet verstuurd en duurde 2 weken toen ben ik gaan mailen en vertelden ze dat ze 1 artikel niet op voorraad hadden en ook niet meer konden bestellen en toen hebben ze uit eindelijk na veel mails toch de rest maar wel op de post gedaan, ik heb het laten terug sturen maar wacht nog steeds op mijn betaling terug. Dus nee niet blij

Aan te bevelen!

Een zeer snelle en correcte levering. Ik ben erg tevreden!

Netjes

Opmerking; Als welkom zou het leuk geweest zijn als je bij de 1ste bestelling 10% korting had gekregen! Daarbij is de prijs nu gelijk aan de prijs in de winkel waarbij de medewerker je helpt met advies, passen enz. Daar zou een korting tegenover moeten kunnen staan. Met vriendelijke groet, Maria

Vond de vorige verpakking stuk gezelliger met gele citroenen!!! Nu somber donker en saai

Koop al jaren bij Annadiva

Ik koop al jaren bij Annadiva de prima donna. Makkelijk bestellen en snel in huis. Ze hebben veel keuze en altijd nieuwe hippe bh's. Ze zijn prijzig maar zitten en ondersteunen perfect dus de prijs waard. De broekjes/ slipjes mogen van mij wel wat goedkoper worden. De bikini's van prima donna ook een aanrader.

Overweldigend

Snelle levering, top bh's

super

snel in huis

Zeer goede winkel

Snelle levering,goede klantgericht,makkelijk betalen

Heel veel keus in merken, snelle verzending

Heel veel keus in mijn merken, ook in maten. Met mijn maat 65/70 G/H moet je er wel snel bij zijn is mijn ervaring. Maar al fijn dat de keus er is. Alle series zijn er verkrijgbaar van mijn favoriete merken Prima Donna en Prima Donna Twist. Snelle levering, goed verpakt en snelle retourafhandeling. Kleine tip: er mag wat mij betreft iets meer informatie bij het betreffende artikel hoe het valt. Niet de standaardmaten, maar persoonlijke ervaring bijvoorbeeld. Ik bestel altijd online want ik woon te ver uit de buurt om even langs te gaan. Voor mij extra leuk om te weten dat mijn lingerie/nachtkleding uit Nijmegen komt, daar heb ik gewoond;)

mooie produkten, en bij vragen ook nog eens behulpzaam

altijd tevreden bij annavida, en bij vragen ook nog eens behulpzaam naar een juiste oplossing

Zit geweldig!

Goede kwaliteit en zit heel lekker en stevig. Gewoon de maat besteld die ik altijd heb. Ik ken de het merk niet maar heb er meteen nog 2 bij besteld.

hele bestelproces prima verlopen

Ik heb een prima ervaring met Annadiva. Het proces verliep vlot, de levering kwam op de aangegeven dag, het was netjes verzorgd.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB