Goede communicatie

Goede en snelle service. Helaas alles moeten retourneren. De bh die ik graag wilde kopen was niet meer leverbaar na bestelling. Overige maten waren niet fijn om het lijf

Artikelen mooi ingepakt. Bij vertraagde levering een duidelijk bericht met uitleg. Prima!

Vriendelijke medewerkers, trage levering!

Vier dagen na bestelling eens contact opgenomen ….. Bleek dat een artikel uit de bestelling van drie stuks niet voorradig was terwijl dit wel op de site stond …… Geen contact hierover opgenomen met mij en door de tijd die het nam te onderzoeken of het artikel wellicht in een ander filiaal aanwezig was, is de hele bestelling vertraagd ……. Na ruim een week kon ik het pakketje in ontvangst nemen ……… Tip: neem contact op indien zaken anders lopen en stuur iig de wel aanwezige artikelen naar de klant …… Medewerkers overigens erg vriendelijk!

Mooie wunkel met ern fijne service

Bij mjjn eerste bezoek aan de winkel, die heel mooi is met erg vriendelijknpersoneel, werd gezegd dat ik ook online kon bestellen. Dit heb ik gedaan en het is dezelfde fijne ervarjng als ik in de winkel had. Top service heel erg blij mee. Ga hier voortaan mjjn bh's halen en/of bestellen.

Snelle service, feestelijke verpakking!

Hele snelle levering. De verpakking zag er als n cadeautje uit! Heel prettig

Alles prima

Top goede service!

Super breed aanbod, duidelijk site, bestellen is eenvoudig én supersnelle levering.

snelle reactie klantenservice

Prettig dat je steen dagen op reactie hoeft te wachten bij Annadiva. Dat is bij andere lingeriemerk en, waaronder PrimaDonna, weleens anders.

Snelle goede service

Bestelling geplaatst, ik had nog een vraag en gebeld met de service desk. Keurig te woord gestaan door een mevrouw. Ze belde me daarna nog terug om aan te geven wanneer ik mijn bestelling kon ontvangen.

Goede sevice en

Super netjes geleverd en mooi ingepakt.

Mooie bh’s gezien op de site en 3 daarvan besteld. Helaas waren er 2 niet op voorraad en vindt het jammer dat dat niet was aangegeven. Wel fijn dat ze een mailtje erover hebben gestuurd.

Mooie kwaliteit lingerie

Mijn lingerie is mooi op tijd bezorgd Het zit als gegoten Ik ben er erg blij mee

Maatvoering niet altijd passend

Altijd met plezier bij Anna diva gekocht. Laatste jaar echter niet meer. Maatvoering klopt niet, bh’s zijn veel te zwak voor goede ondersteuning of pasvorm niet goed. Kost iedere keer weer 2,96 euro om terug te sturen en ups zit hier niet vlakbij. Maakt dat ik nu eerder naar andere webwinkels overstap. Jammer maar helaas. Voor makkelijke borsten en maten denk ik prima shop.

Veel keuze, snel bezorgd

Kwaliteits bh’s zijn prijzig, maar gelukkig kun je ook met een kleinere beurs hier een goede bh kopen. Regelmatig is er een verouderde kleur (lees: geen seizoensmodekleur) of een maat die niet zo makkelijk verkoopt die aangeboden wordt voor een schappelijke prijs. Zondagmiddag besteld en maandag al in huis!

Top bedrijf!

Eindelijk dure prima Donna bh’s in grote maten voor een betaalbare prijs. Je bent altijd meerdere bh’s nodig om af te wisselen voor je werk bijvoorbeeld en voor sporten. Bij Annadiva score je nog eens buitenkansje in cup maat G.

De essenza nachthemd is heel mooi qua print. Valt goed op maat en de soepele/zachte stof is aangenaam op de huid. En dat voor de helft van de normale prijs!

Super service en snelle levering!

Een fijne webshop met een groot assortiment. Zelde dat een artikel niet meer leverbaar is dus mijn voorkeur is absoluut de webshop van Annadiva. Je ontvangt je lingerie altijd in een verrassend doosje met goede handleiding om lang van je gekochte lingerie te kunnen genieten. Ook altijd even een handgeschreven briefje erbij , dat maakt het zo persoonlijk. Ik heb alleen maar goede ervaring met deze webshop. En retourneren gaat zo makkelijk en de afhandeling of andere maat is dan ook weer zo geleverd! Voor mij een DIKKE 10

Een dikke tien!!!

Duidelijk en betrouwbaar in alle opzichten; Omschrijving, maten, levertijd en kwaliteit

Altijd heel snel binnen

Wat ik zei, snelle service, mooi verpakt, altijd een cadeautje Kwaliteit is goed, wat wil je nog meer.

Alleen maar positief

Al enkele jaren koop ik mijn PrimaDonna bh's bij Annadiva. Er is altijd een snelle levering, duurt het wat langer, dan staat dat altijd vermeld. Je weet dus waar je aan toe bent. Ook ruilen of retourneren is geen enkel probleem en is snel afgehandeld. Wil je telefonisch advies? Ook dan staan ze voor je klaar. Al met al ik blijf bij Annadiva, geen twijfel!!

Prachtige kwaliteit

Heerlijk nachthemd, kleur precies als op de foto, mooie kwaliteit

Geweldige winkel

Geweldige winkel, groot assortiment en goede service

Fijne winkel en goede service

Annadiva is een fijne winkel, zowel in de winkel als online wordt je goed geholpen. Snelle verzending en altijd netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Top.

Fijne webshop. Geshopt, gekocht en aan huis geleverd in een mooie luxe verpakking. Ik ben er blij mee.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB