Snelle en correcte levering

Artikel was keurig en zorgvuldig ingepakt.

Vriendelijk en behulpzaam goed advies

Had moeite met maat bh maar zelfs telefonisch goede uitleg en behulpzaam

Snelle levering. Mooie en goede kwaliteit.

Ik heb n bh gekocht van annadiva, deze past harstikke goed.

Meestal passen bh's mij niet goed, dus ik ben erg blij dat ik n site gevonden heb waar ik ze kan vinden ;) Wel één minpunt, het haakje aan van de bh is wel snel los gekomen. Da's weer wat minder.. :(

Fijn bedrijf

Snelle verzending, uitgebreid assortiment en goeie service.

Prachtig ondergoed en goede service

Als ik bij Annadiva bestel ontvang ik mijn spullen altijd snel en in een prachtige verpakking. Ook het retourneren gaat soepel en de de service is altijd beleeft en behulpzaam.

De producten die in de webshop staan komen overeen met wat geleverd wordt en wordt snel geleverd.

Mooie kwaliteit en goede service van Anna Diva

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, kreeg ik een mail met 15% extra korting op een nieuwe bestelling. Dat voelde niet goed, maar na een mail naar AD kreeg ik snel een reactie terug met een prima oplossing. Ik ben gewend dat bestellingen snel en netjes verpakt worden bezorgd, maar dit geeft extra vertrouwen!

Mooie collectie, goede service

Ik koop regelmatig wat voor mijn vriendin en heb een goede ervaring met het advies, service en een mooie collectie

Goede service en prijzen!

Mooie collectie..goede prijzen en snel verstuurd

Geheel tevreden

Mooie kwaliteit. Vooraf telefonisch contact over mijn wensen en na ongeveer een week mijn complete bestelling binnen. Het enige minpuntje is dat retour voor eigen kosten is.

Spullen zijn fantastisch

Spullen van Annadiva staan fantastisch

Het artikel werd snel bezorgd en was heel erg mooi en zorgvuldig verpakt. Ben er erg blij mee.

Fijne en overzichtelijke website

Bestellen van artikelen gaat zeer gemakkelijk, is duidelijk en bestellingen worden snel geleverd. Het selecteren van juiste product maakt het goed en snel zoeken erg gemakkelijk.

Nette en snelle verzending van mooie aanbieding

De titel zegt het al

Mooi ingepakt. Snelle levering. Beetje jammer dat je voor retourzending moet betalen terwijl dat in België gratis is bij Annadiva.

Online een bh besteld, die niet lekker zat. Naar de winkel en iemand mee laten kijken. Er wordt super meegedacht! Vervolgens bestelde in de winkel achter gelaten en meteen na een paar dagen geld terug.

Zoals altijd perfect geleverd

Zoals altijd perfect geleverd

Duidelijke site, snelle levering.

Goede service en kennis van zaken

Ik heb een prachtige bh in de uitverkoop gekocht bij annadiva. In geen jaren zo weinig hoeven te betalen voor een goede bh. Erg blij mee. De bh was ook netjes verpakt in een mooi doosje. Het enige jammere is dat ik in eerste instantie de verkeerde maar binnenkreeg. Ik had namelijk netjes al de UK maat aangehouden om te bestellen, maar kreeg toen de bh een maat te groot omdat annadiva dat ook omrekent. Helaas was mij dat niet duidelijk, ook niet toen ik de bh opnieuw ging bestellen.

Geweldig assortiment

Grote keuze, ruim assortiment, duidelijke foto's en omschrijvingen. Het is echt als een cadeautje ingepakt als je de bestelling ontvangt!

De prettigste webwinkel voor exclusieve lingerie

Zeer prettige webwinkel met mooie producten en die je verpakt krijgt in een mooie met zorg ontworpen verpakking, waardoor je je aankoop echt als een kadootje gaat zien.

Alleen jammer dat de site aangaf nog items leverbaar maar na 2 dgn mailtje dat mijn item er niet meer was !

cadeautje om alles thuis te ontvangen

Bij Annadiva zijn de bekende merken die altijd goed zitten dus dat is makkelijk bestellen. Weer leuke kortingen deze keer en een cadeautje om alles thuis te ontvangen. Mooi en goed verpakt. Bedankt!

Snel en goede service

Had mijn Lincherie snel binnen. Bij de verkeerde maat retour gestuurd. Alles zo weer geleverd. Met later betalen koop ik makkelijker omdat ik bij een andere webshop wel eens betaald heb en nooit ontvangen. Kortom blij met Anna Diva

8 Australielaan

Den bosch 5232BB