Een cadeautje

Als je pakje van Annadiva binnen komt lijkt het net een cadeautje. Een mooie doos en de lingerie verpakt in vloeipapier.

Snelle afhandeling

Aanrader!

Fijne webshop, mooie verpakking en snelle bezorging

Ik heb nu 2x besteld bij Annadiva en heb beide keren erg snel mijn pakketje bezorgd gekregen. Daarnaast verpakken ze het erg mooi en heb ik er beide keren informatie/advies bij gekregen.

Snelle levering en fijne website

Het is een fijn bedrijf waar je eigenlijk alles kunt bestellen of naar de winkel kunt gaan. En daarnaast ook een snelle levering van je mooie lingerie. Wat ook fijn is aan dit bedrijf, is dat alles zo netjes in een mooi doosje verpakt zit. Even dat beetje extra voor de mooie lingerie.

Mooie collectie snelle levering

Mooie collectie snelle levering

Fijne shopervaring

Website is duidelijk en biedt alle gewenste informatie over de producten. Bestelproces loopt prima en de afhandeling ook. Mooi en met zorg ingepakt en snel verstuurd.

jammer dat de retourzending volledig voor eigen kosten is

Bikini besteld die helaas toch niet helemaal goed zat. Bij nalezen hoe de retour geregeld moest worden zag ik dat de kosten volledig voor de klant waren. Dat vind ik geen prettige manier van iets kopen. Ik heb via DHL 6,75 euro moeten betalen. Dat zorgt ervoor dat ik in de toekomst niet snel weer een bestelling zou plaatsen, omdat het risico van retourneren altijd aanwezig is... Nadat ik bovenstaande review heb geplaatst heeft Annadiva mij deels gecompenseerd (iets meer dan de helft retour ontvangen) in de verzendkosten. Dat is dan wel weer correct en maakt de service toch weer een stuk beter

Hele fijne webwinkel

Goed assortiment, wordt snel verstuurd en leuk verpakt!

In een woord geweldig

Dankzij de nieuwsbrief extra korting op sale ontvangen. Wederom prachtig verpakt en snel verzonden.

Mooi assortiment, snelle service

Mooi assortiment en snelle verzending.

Grote uitgebreide collectie, snelle verzending.

Groot assortiment met goede merken. De verzending was gratis en de volgende dag had ik de bestelde artikelen al in huis. Het retourzenden was ook erg makkelijk en koste maar 2,96 wat me het zeker waard was. Echt een aanrader!

prima!

goede beha, snel geleverd, verpakking niet te groot: prima

Zelfs vriendelijke nabel mevrouw

Helaas retour moeten sturen. En dat kost geld. Wel vriendelijke na bel mevrouw. Zij dacht mee aan een oplossing. Maar ik had al besloten gewoon naar een winkel te gaan vanwege kunnen passen.

Snelle levering van producten

Goede kwaliteit en makkelijk retourneren.

Geen problemen met bestellen en leveren. Gaat lekker snel

Correcte, snelle & verzorgde levering zoals altijd !

Bovendien korting op de Prima Donna & Twist lingerie. Op de Prima Donna website wordt amper korting gegeven en blijven alle items even duur.

Snelle levering en goede service

Hele fijne service!

Mijn bestelling was per ongeluk verwisseld met de bestelling van een andere klant. Maar de goede bestelling werd gelijk verzonden zodat de kimono op tijd binnen was om hem cadeau te doen voor de verjaardag.

Normaal schrijf ik nooit reviews, maar deze (web) winkel verdiend er eentje! Ik was in grote nood voor nieuwe bikini’s en zocht specifiek naar het merk Beachlife. Nergens meer te krijgen maar Annadiva bood uitkomst. Kreeg een mooie kleine doos binnen met de bikini’s keurig in papier verpakt met daarbij ook nog een losse instructie hoe je het beste kunt omgaan met de bikini’s (wasinstructie e.d.). Ik ben helemaal blij! Minpuntje is dat je de retourkosten zelf moet betalen.

Great variety and service

Bought a hunky punky brief - loved the style. The price was great and my package was delivered without any delay!

Snelle levering in mooie verpakking

Snelle levering in mooie verpakking.

Prima service!

Prima service!

Klantvriendelijk

Nette service, bij vragen krijg je altijd netjes bericht van ze terug. Zeer tevreden.

Gewoon goed

Snelle levering, mooie lingerie en badkleding. Mocht het een keer niet passen. Geen moeite om het terug te sturen. Snelle afhandeling

Toppie

Pakketjewerd binnen de afgesproken tijd bezorgd en was zeer netjes ingepakt . Een kadootje op zich alleen al . Zo blij met alweer een bh van prima donna via jullie . Zeer tevreden met jullie service en verzending .

8 Australielaan

Den bosch 5232BB