Duidelijke site toch liever naar de winkel.

In de winkel staan vriendelijke, kundige mensen. Zij hebben mij goed geholpen aan de juiste maat. Via website zelfde maat gekocht die bleek niet fijn te zitten. Ik ga weer naar de winkel toe. Bevalt me prima.

Top top top! Hele fijne badpakken

Wat een mooie kwaliteit, pasvorm zit goed. Materiaal is soepel. Met liefde ingepakt, kaartjes erbij met wasinstructie en retour gegevens. Ik geef de bestelling een 10 !

Zeer fijne webshop

Al meerdere keren hier wat gekocht. Dit keer inclusief kado verpakking. Alles heel netjes ingepakt. Soms wel een iets terug moet sturen, maar dit gaat ook super. Netjes een melding dat ze het binnen hebben en het geld ook snel terug. Super fijne webshop om lingerie te bestellen.

Mooi verzorgd en snel bezorgd

Bestelling snel geleverd en helemaal in orde. In een mooie doos en mooi verpakt. Ik ben heel tevreden!

Snelle levering en bij retour snelle terugbetaling

Wat een mooie collectie, goede service en snelle levering. En de regelmatige acties maken dat ik vaak even rondsnuffel op de site, zonder dat ik écht iets nodig heb ☺️

Super fijne webshop met een groot assortiment.

Snelle levering en leuk dat één van de medewerksters er altijd een kaartje bij doet met haar naam erop. Ik heb er al vaak besteld en zal dat blijven doen.

Product is goed, maar niet op tijd geleverd

Ik ben blij met het product dat ik besteld heb, maar had het wel mede besteld op basis van de levertijd die vermeld stond op de website. Het product kwam fors later aan helaas, dus dat is een minpunt.

product voldoet aan de verwachting

goed passende BH

Snelle mooi verpakte levering met mijn favoriete merk lingerie!

Ik ben tevreden! Mijn favoriete merk bh in de sale gekocht. Uitpakken is een feestje: mooi verpakt in leuk doosje en papier en persoonlijk kaartje erbij met naam van inpakster. Het voelt luxe aan en zo hoort het ook! Besteld en 2 dagen later al binnen! Zo fijn!

Altijd een feestje om bij Annadiva mooie lingerie te kopen.

Veel keuze, duidelijke website, snelle bezorging in een mooi pakje. Kortom een verwennerij!

Groot assortiment!

Ik kon precies vinden wat ik nodig had en zelfs telefonisch advies was geen probleem. Wel had de exacte bezorgdatum iets duidelijker aangegeven kunnen worden. Bij het product stond 3-10 werkdagen en vervolgens kreeg ik pas 2 uur van tevoren het exacte bezorgmoment door. Verder super service, top assortiment en goed advies!

Alles naar wens en verwachting

Goede website met goede beschrijving. Een goede afhandeling een snelle bezorging

Voor het eerst en zeker niet voor het laatst!

Zeer fraaie body gevonden in nog net mijn maat. Zit zalig en de kwaliteit van de stof is mooi, al moet ik natuurlijk nog afwachten of dat ook langdurig zo blijft. Snelle verzending, mooi verpakt… ik ben fan!

Geweldig assortiment en super snelle service.

Twee setjes besteld 1 bh kon niet worden geleverd netjes per mail medegedeeld de slip werd met de andere set mee toch geleverd deze retour gestuurd de andere set ben ik zeer tevreden over en het bedrag wat ik tegoed had omdat ik het geheel vooraf betaald had is binnen 1 week weer terug gestort op mijn bankrekening.

Snel, vriendelijk en service gericht

De bestellingen worden heel snel geleverd, goed ingepakt en retouren worden ook snel verwerkt. Heerlijke winkel met prachtige lingerie

Mooie collectie en persoonlijke (web-)service

Annadiva heeft een unieke collectie, mooie foto’s en een persoonlijke benadering. Spulletjes worden verzorgd afgeleverd.

Kopen Anna zie je er als een Diva uit!

De stoffen materialen en vormgeving zijn geweldig mooi bij Annadiva, het blijft heel mooi van kwaliteit en vorm zeker na vele malen te hebben gewassen.

Retour sturen via UPS lukt niet.

BH zat niet goed en moest retour. (Wel andere bh besteld, zit wel goed.) Op de retourbon staat dat je kan retourneren via UPS. Ik naar UPS punt, maar daar kon pakje niet gescand worden, want was verzonden met Post nl. Dus moest ik naar Post NL punt en daar laten retourneren tegen hoger tarief. Dat vond ik frustrerend, maar verder is de service prima. Geld ook snel retour.

Eerste keer

Eerste keer bij annadiva bestelde. Goeie merken en wat zit het goed en mooi. Ja je betaald er voor maar zit mooi en zit goed waardoor gewoon fijn is gehele dag te dragen.

De bikini paste helaas niet maar de retour is netjes en vlot afgehandeld.

Prachtig verpakt, snel bezorgd

Mooie lingerie uit een mooie winkel (ook online).

Prachtige PrimaDonna BH snel en netjes geleverd

Mooie PrimaDonna BH besteld voor gunstige prijs. Bh werd keurig in een mooi doosje en binnen 2 werkdagen geleverd. Bijpassend broekje was helaas uitverkocht in mijn maat anders had ik deze ook meebesteld.

Too

Bestelling kwam snel binnen Keurig verpakt Extra informatie bij Alles was naar wens .

Meerdere bestellingen gedaan. Product geleverd volgens afspraak. Laatste bestelling bleek niet direct leverbaar. Daar kreeg ik pas bij navraag bericht van. Daarna is de levering correct verzonden. Goede webshop.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB