Super winkel

Na eerder goed advies, nog steeds tevreden over de juiste merk bh. Neem niet anders meer. Ook bestellingen worden snel en goed verpakt.

Snel, prachtige merken ,goeie service en kwaliteitt

Snelle verzending en goed verpakt

Snelle Service, wat staat omschreven krijg je. Ook met retour zenden prima en snel geregeld. (Retour was overigens niet door teleurstelling, maar daar ik 2 verschillende looks had besteld) Echt een aanrader. En de persoonlijke touch met de handgeschreven kaart, maakt t af. Je voelt je als klant gewaardeerd.

Goede service, mooi product

Bestelling was door mijn vergissing naar de winkel gestuurd maar nadat ik gebeld had hebben ze het pakje meteen naar mijn huisadres verzonden.

Prima online winkel

Altijd alles keurig verpakt en geleverd. Ben zeer tevreden.

Top service, geleverd binnen het aantal dagen dat ze aangeven. En het wordt keurig afgeleverd in een mooi doosje.

snelle en correcte levering, goed product

De bestelling heb ik snel ontvangen en de bh is naar volle tevredenheid. Mooie kleur!

snel iets moois in huis

Duidelijke bestelling-site Goede keuzes Ook na bestelling goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling afgeleverd wordt. Mooi verpakt, echt een cadeautje voor jezelf of iemand anders. Zal er regelmatig blijven kopen. Bedankt

Snelle levering, mijn aangekochte lingerie was tevens zorgvuldig en met liefde & aandacht ingepakt.

Zoals altijd weer netjes verpakt.

heel fijn

Ik had een pareo besteld en heb die heel snel ontvangen. Helaas was de maat niet goed en moest ik het product terugsturen. Binnen aantal dagen geld retour op mijn rekening. Fijn om zo snel en correct behandeld te worden dus zeker een aanrader om weer iets bij te bestellen.

I recommend

I bought a swimsuit twice. Very good contact with the store. No problems with cashback, as well as changing the date of shipment

Collectie en verpakking zijn echt kadootjes.

Mijn ervaring is alleen maar positief. Levering op de afgesproken tijd,dagen Mooi ingepakt en mooi doosje eromheen Alles met zorg en aandacht behandeld en verpakt. Ben er elke x blij mee.

Snelle service en netjes verpakt

En leuk kaartje erbij wat het persoonlijk maakt! Super! Erg blij mee!

Keurig retour betaald, goede telefonische adviezen. Top.

Bestelde BH paste niet lekker. Mijn gebruikelijke product was niet on line te leveren. Na telefonisch advies even gewacht tot deze weer verkrijgbaar was. Na een weekje verkrijgbaar in mijn maat en direct besteld

Mooie lingerie en super snel in huis

Als PrimaDonna fan had ik direct de juiste bh's en bijpassende slips gevonden op de site. Afrekenen en twee dagen later al op de mat. Mooi verpakt, net zo luxe als de lingerie zelf. Heel erg tevreden.

Fijn en snelle levering

Alleen ik ben verhuisd ! Is het toch nog naar het oude adres geleverd ! Dat is jammer . Hoe kan ik dit veranderen Verder een snelle service Mvg

Snelle passende webshop

Annadiva ik had er nog nooit van gehoord Geweldige site alles staat mooi beschreven bij de artikelen de levering alles is gewoon top

Alles klopt

Snelle bezorging en de artikelen zijn netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Prima bestel ervaring

Makkelijke en overzichtelijke website. Bestellen + online afrekenen ging gemakkelijk en vlot. De bezorging duurde helaas wel meerdere dagen langer dan gehoopt en verwacht.

goede service en snelle levering.

Ik was heel blij met de snelle verzending. Alles was mooi ingepakt en paste perfect! Ik zal zeker nog een keer bij Anna Diva bestellen.

Snelle levering, goede service, prachtige spullen

Mooie merken, goede service. Blij mee!

Prima!!

Ik wist .inn precies bh maat niet,ik heb gebeld en fantastisch geholpen!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB