mooie bad mode en lingerie

kleurrijke badmode, top en broek apart verkrijgbaar goede lingerie

Heel fijne ervaring

Ik zou Annadiva zeker aan mijn vriendinnen aanraden en dat heb ik ook gedaan, ze zijn erg vriendelijk en geven goede adviezen. Je kan alles vragen en niks is gek. Het zijn echte lieverds.

Helemaal top.

Snelle levering. Bij vragen of opmerkingen bellen ze gewoon even. Zeer prettig contact.

Ik had een te kleine maat besteld. Het retourneren ging perfect. Kreeg ook heel snel mijn geld teruggestort.Heb toen weer een andere besteld, prima maat! Ik heb een maatje groter, dus geeft een goede ondersteuning. Het voldoet aan mijn verwachtingen/ wensen.

Geweldige service!

In de winkel zeer goed geholpen. Het is echt lastig met een grotere maat een fatsoenlijke Bikini te vinden waardoor ik het nooit leuk vind om hiervoor te gaan shoppen. Er is heel veel keus. De dames in de winkel waren heel kundig en behulpzaam. Toen mijn maat niet voorradig bleek alles online besteld (wel ff in andere kleur gepast). Bestelling was heel snel binnen. Zou 100% weer terug gaan naar de dames van AnnaDiva!!!

Mooi badpak, klantvriendelijk, meedenkend.

Mooi badpak. Bestelde maat net niet goed. Vriendelijk te woord gestaan en goed advies voor andere maat. Teruggestuurd en zonder problemen een passend badpak ontvangen.. C. bedankt voor de service.

Een geweldige ervaring

Mooie bikini's met goede pasvorm. Duidelijke communicatie over de levering. En omdat ik een aantal producten had besteld om te passen moest er wat retour en dat was heel eenvoudig

Goede kwaliteit & service, genoeg aanbod grote maten

Vriendelijk personeel, snelle levering, fijne & stevige kwaliteit bh. Ruim aanbod voor grotere cupmaten.

De klantenservice van Annadiva scoort altijd zo goed als een tien, en de zeer ruime collectie in alle denkbare maten: ik ben echt een fan!

Mooie producten, goede service. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd vriendelijk en snel geholpen. En een goede oplossing werd geregeld! En uiteraard mooie producten. Blij met mijn bikini Ik had betaald via iDeal en dat wat ik retour heb gestuurd stond een dag na ontvangst weer op mijn rekening.

Goede kwaliteit bh

Eindelijk mooie bh met grote cupmaat van goede kwaliteit. Echt super fijn dat er zoveel maten zijn. Had eerst te grote cup besteld, retour zending werd ook snel afgehandeld.

Teleurstellend

Helaas was mijn bestelling er niet binnen de op de site aangegeven 1-3 werkdagen. Na zelf mailen kwam er een korte reactie en heb ik nooit een pakker gehad. Jammer want er kan altijd wat misgaan maar de manier waarop het opgelost wordt is essentieel. Helaas kwam dat hier absoluut niet uit de verf.

Netjes!

Goed ingepakt, op tijd geleverd alles zag er keurig en netjes uit! Ik had helaas wel de verkeerde maat gekregen, maar dat kan gebeuren. Voor het retourneren kan je dat op een briefje zetten wat erbij zit. Ik ben allang blij dat jullie mijn maat verkopen!!!

Prachtige lingerie

Mooi, van goede kwaliteit en snel geleverd.

Betrouwbaar en service!

Ik winkel voor mijn Bah’s en badkleding altijd bij Annadiva. Ik heb ook eens aanspraak op de service moeten doen, alles werd perfect afgehandeld. Chapeau!

Gewoon top

Echt tevreden en blij met bestelling. Alles zoals hoor, 2-3 werkdagen was ook echt zo.

Blij mee

Snelle bezorging, Ook in mijn maat altijd op voorraad.

Prachtige passende bikini

Met een grote cupmaat is een leuke bikini vinden een uitdaging. Bij Annadiva was er veel keuze en heb ik uiteindelijk een prachtige bikini gevonden! Verzending was snel en goed

Zeer klantvriendelijk en goede service.

De online shop is duidelijk en overzichtelijk. De telefonische contacten over een kwijtgeraakt pakket waren zeer klantvriendelijk en oplossing gericht.

Erg tevreden!

Ik bestel altijd online bij Annadiva. Dit betekend soms dat ik niet zeker ben over de maat of pasvorm. Annadiva doet daarin nooit moeilijk en adviseert ook online heel goed. Erg tevreden klant, bestellingen komen altijd heel netjes verzorgd en met een persoonlijke note.

Snelle levering van prima kwaliteitsproduct

Levering volgens toezegging en de bikini’s voldoen weer helemaal aan mijn verwachtingen. De investering weer waard.

Lange verzending en prijs/kwaliteit minder dan verwacht

Ik heb ruim een week op m’n bikini’s moeten wachten. Dit vind ik echt wel heel lang. Daarbij vond ik de pasvorm van de bikini’s in combinatie met de prijs erg tegenvallen. Jammer maar voor mij zat er niets bij.

Mooie kwaliteit en pasvorm

Deze bikini is duidelijk van hoge kwaliteit en heeft een mooie pasvorm. Niet goedkoop maar zeker het geld waard

Hele mooie bikini

Heel veel keuze voor een cupmaat meer. Heel trendy ook! Snelle levering.

Trage bestelling, weinig communicatie

Na bestelling pas na 10 dagen gehoord van de bestelling. Dit terwijl er op moment van bestellen niet stond vermeld dat er levertijd was.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB