Besteld en snel geleverd! Super netjes vetpakt

Zowel in de winkel als via mail en telefoon.

Winkel Den Bosch top, webshop ok

De service in de winkel in Den Bosch is echt top en komt op mij heel professioneel over. De webshop is ok alleen kun je niet vertrouwen op hun levertijden. Ze beloven steeds levertijden die niet kloppen. Wil liever van te voren weten waar ik aan toe ben dan hopen op snelle levering en steeds teleurgesteld worden. Uiteindelijk komt het product wel binnen en je krijgt wel een mail van de vertraging.

Geweldige website!!

Heel wat beha"s besteld op nabetaling, mooi verzorgd verpakt!! Echt een aanrader!!

Echt aan te bevelen

Fijne site, Overzichtelijk, Ruim assortiment, Snelle levering.

Bestelling werd heel snel geleverd.

Bestelling geplaatst en deze werd keurig verpakt snel geleverd. Ook het retourneren ging heel makkelijk.

Perfectie

Wat een prachtig bedrijf. Zelfs als je online besteld hebt en het is niet goed en je gaat naar een Annadiva winkel, helpen ze je van a tot z!

Retouren

Helaas mijn aankoop retour gestuurd en deze is beland op een postnl afhaal punt. Na hierover melding gemaakt te hebben, kreeg ik de reactie dat ze het niet konden afhalen daar en dat ik zelf maar wat moest regelen. Hoe dan? vroeg ik mij af. Klantenservice gebeld en men ging kijken of er toch iemand naar het servicepunt kon. Ik hoop maar dat dit snel gebeurd anders sturen ze het terug en dan? Wat gaat er dan gebeuren wanneer opnieuw terugstuur? Vandaar slechte review aangezien ik nu nog geen berichtgeving heb ontvangen dat het retour is afgehaald. Men hoopt op beterschap en ik ook!

Enorm goed geholpen, heel tevreden

Ik had eerst een bikini besteld, deze zat niet goed daarom besloten om naar de winkel te gaan. Hier zonder problemen mijn bikini kunnen retourneren. Heel vriendelijk en goed geholpen. Erg blij met mijn aankoop!

Snelle verzending en prachtig product

Snelle verzending en prachtig product. Prima model met prachtige kleuren

Mooi

Hele goede service en snelle levering

Snel en goede levering top

Fijne online shop

Snelle levering, wel verkeerde maat, maar netjes per mail besproken. Kreeg snel reactie. Top!

Keurig verzorgd

Ik bestel al een poosje mijn bh's bij Annadiva en ben zeer tevreden. Pasvorm van de BH's is heel goed. Prijs en kwaliteit komt goed overeen. Alles zit netjes in een doos met vloeipapier verpakt. Ik ben gewoon een zeer tevreden klant.

Snelle bezorging en netjes verpakt

Mijn bestelde bikini werd snel geleverd. Het zat netjes ingepakt er zat een kaartje bij de bestelling: veel plezier van uw aankoop.... Het zijn toch de kleine dingen die het 'm doen.

Goede snelle levering.

Snelle levering en goed product.

Prachtige bikini

Hele mooie bikini besteld,werd nog voor mijn vakantie geleverd, zit prachtig, de prijs dubbel een dwars waard,erg blij mee,straks pronken op het strand!

Prachtige bikini besteld. Helaas viel de cup klein uit, dus deze terug gestuurd. Dit verliep zonder problemen en ook het geld had ik zeer spoedig terug.

Fijne winkel

Ruime keus, mooie producten. Goede service en advies. Contact verliep prettig, klantenservice heel vriendelijk.

Mooie en stevige verpakking letterlijk en figuurlijk :)

Mooie box met nog mooie inhoud. Alles zit goed verpakt zowel in de box als om je lijf. Shape shap your body! Top! ( en broekje ook)

Super snel en netjes verpakt

Bestemming gedaan voor 3e keer bij Annadiva. Erg snel geleverd en iedere keer weer word ik blij van de manier waarop het verpakt is! Straalt zorgvuldigheid uit. Bedankt!

Uitstekend!

Snelle levering en super mooie producten

Uitgebreid assortiment en snel bezorgd

Prettig om eindelijk meer dan genoeg keuze te hebben met een bh-maat die minder gangbaar is. Snel in huis en het retourneren van de bh’s die niet pasten, ging prima.

mooie fijne winkel

mooie aanbieding, makkelijk bestellen

snelle levering, mooi verpakt

Ik wilde lingerie bestellen welke in de winkel niet meer verkrijgbaar was, maar wel online bij Annadiva. Het product is mooi verpakt en was zeer snel verzonden. Een aanrader voor de volgende keer.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB