snelle levering, mooi verpakt

Ik wilde lingerie bestellen welke in de winkel niet meer verkrijgbaar was, maar wel online bij Annadiva. Het product is mooi verpakt en was zeer snel verzonden. Een aanrader voor de volgende keer.

Snelle levering, keurig verzonden, prima product.

Snelheid bestelling en kwaliteit

Tegen een mooie prijs , een bijpassend bikini broekje besteld . Super materiaal en fijne pasvorm

Leuke collectie, snelle bezorging.

Badpak besteld met afterpay. Dag erna kreeg ik te horen dat het badpak helaas niet meer leverbaar was. Dit vonden ze heel vervelend en daarom kreeg ik een kortingscode van €10,00. Ook werd het gelijk geregeld met afterpay zodat ik geen factuur van hun zou krijgen. Ander badpak besteld wat de dag erna al bezorgd werd.

Fijne webshop en uitstekende kwaliteit producten

Laatst een bikini gekocht van de 'Confidence' lijn (de twist bikinitop en strikbroekje) en ben erg te spreken over de kwaliteit. Lekker dikke stof en hij zit ook prettig. Omdat ik meerdere bikinis had besteld, heb ik gebruik gemaakt van achteraf betalen. Het retourneren en vervolgens via Riverty betalen gaat allemaal heel soepel en ben zeer tevreden met mijn aankopen :)

Een winkel met zelfvertrouwen!!!

Dames zijn fantastisch in de zaak en geven goed advies, zijn eerlijk en oprecht. Laatste bestelling gedaan via webshop. Ook dat loopt lekker soepel. Ik ben altijd zeer tevreden en happy met mijn aankopen. Tevens mooie en goede kwaliteit! •

Ik kan altijd goed slagen ook al is mijn maat normaal gesproken niet altijd makkelijk.

Op internet gezocht naar goede winkels in grote maten bh’s. Zo stuitte ik op Annadiva en daar koop ik nu al mijn bh’s en badkleding, omdat ik weet dat er kwaliteit geleverd wordt en als nodig passend advies gegeven wordt. Ik moet er even voor rijden, maar bestel ook wel eens gewoon op de website om het thuis te laten leveren. Ook dat is verder goed geregeld vind ik.

Top!!

Zeer blij met aankoop. Snelle levering en mooi materiaal

Verwachte levertijd ver over tijd zonder melding

Twee weken geleden bikini besteld met levering 2 tot 5 werkdagen, maar niks gezien. Wel mail dat het onderweg is. Dus iets gaat niet goed.

Uitstekend!

Fijne webshop en snelle levering. Helemaal top!

Absolute top service

Heel erg prettig en vriendelijk geholpen. Bij Anna Diva voel je je een diva met het uitkiezen van prachtig lingerie. Top dames!

Snel, netjes en mooi ingepakt.

Snel, netjes en mooi ingepakt.

Gewoon prima

Mooie duidelijke site, overzichtelijk en duidelijk. Snelle levering en keurig verpakt.

Mooie bikini besteld. Helaas broekje te groot. Kleiner broekje besteld. Groter broekje Teruggestuurd en keurig geld teruggekregen

Mooie lingerie , veel keuze …

Een mooie website met veel keuzes vooral voor de wat grotere cupmaat. Het enige is dat het wel lang duurt voordat de bestelling binnen is. Mooi verzorgd verpakt

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Prima.

Prima snelle levering en prachtige lingerie!

Helemaal tevreden!

Geweldig, snel netjes en vriendelijk

Goede keuzes goede artikelen Snelle service, leuk en vriendelijk en mooi verpakt. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb.

Geweldige service en kwaliteit!

De bh’s van Anna Diva zijn geweldig, veel keuze en de pasvorm is perfect, speciaal voor de grote boezem!

goede ervaring

het materiaal is fijn en goede pasvorm

Uitstekende levering

Snelle levering- goed verpakt- zeer goede kwaliteit

Netjes ingepakt en snelle verzending

Netjes ingepakt in vloei papier en heel snel in huis

Fijne winkel

Een overzichtelijke website, duidelijk waar je moet zijn en retouneren ging ook erg makkelijk. Producten ook netjes ingepakt.

Gewèldig

Zit perfect