Fijne en vlotte service

Goed ingepakt met persoonlijk kaartje, is toch leuk! Aardige klantenservice als je belt met een vraag.

Ik mocht een bikini broekje na een half jaar nog terug doen ( wel met kaartjes natuurlijk) echt heel erg coulant...ik had wel een nieuw broekje besteld

Goed en snel

Ik heb een bh online besteld en in de winkel geruild. De nieuwe bh moest besteld worden en was er de volgende dag al, evenals het geld op mijn rekening van de geruilde bh. Super snel dus .

Bevalt steeds weer goed.

Wat ik steeds bestel is van top kwaliteit en pasvorm is uitstekend.

Goede website, snelle en nette bezorging. Snelle retour afhandeling.

Mooi product, snelle levering, goede prijs

Ik ben heel erg tevreden

Goede klantenservice

De gekozen maat was niet goed. Onduidelijkheid over eu en uk maar. Na goed advies de juiste maat kunnen bestellen

Annadiva beveel ik aan om het grote assortiment, het feestelijke pakket, mooie producten en de eenvoudige manier van retourneren. Heel fijn. Wellicht nog wat aandacht voor het adviseren via chat, dat mag wat sneller en kan ook een retour schelen als er wordt doorgevraagd.

Super fijne service!

Mijn ervaring met Annadiva is naar meerdere malen bestellen echt altijd positief. De website werkt goed, het bestellen gaat makkelijk en ze leveren ook altijd snel. Het persoonlijke kaartje is ook erg leuk! Ik zou zeggen ga vooral zo door, en groei! <3

Prachtige bikini s van goede kwaliteit.

Snelle levering van goede kwaliteit en mooie pasvorm.

Goede en snelle service, mooie modieuze en kwalitatief hoogwaardige producten.

Fijne shop, goede service

Tijdens mijn zoektocht naar een goede nieuwe sportbeha kwam ik op de website terecht. Fijne, duidelijke shop, goede service en ik ontving mijn pakket snel en mooi en persoonlijk ingepakt. Ook is het assortiment top. Ik ben heel blij dat ik een sportbeha en -slip van mijn favoriete merk PrimaDonna heb gevonden. Ik kom zeker ook eens naar een van de winkels.

Netjes ingepakt en snel bezorgd.

Mooie website waar alles makkelijk te vinden is. De artikelen worden netjes ingepakt en was snel bezorgd. Er hoefde niets terug dus retour ervaring heb ik (nog) niet. Ga zeker meer bij jullie bestellen!

Prima pasvorm, mooie materialen in prachtige kleuren. Ik ben er helemaal happy mee.

Met veel succes regelmatig marie jo bodies gekocht ! Prima service snelle verzending!!

Fijne winkelbeleving

Super klantgericht snelle verzending van webshopartikelen .

Netjes ingepakt, snel verzonden en precies zoals omschreven. Erg blij met mijn aankoop!

Mooi ondergoed , iets later bezorgd dan verwacht maar verder geen klagen

Super snelle levering!

Mooie bikini van Prima Donna kunnen scoren in de uitverkoop. Goede website, mooi verpakt en snelle levering. Wat wil je nog meer?! Een aanrader dus!

Producten hebben een goede pasvorm, goede kwaliteit en worden snel geleverd

De producten van Annadiva hebben een goede pasvorm en zijn van een goede kwaliteit. Zelf na vaak wassen, blijven ze mooi van kleur. Bovendien wordt alles netjes verpakt en zeer snel geleverd.

Goede kwaliteit en service

Veel keus qua kleur en maat.. dus een tevreden klant.

Prima service!

Goed en vriendelijk geholpen! 1 bh niet op voorraad echter direct oplossingsgericht; door deze te bestellen. Via mail werd ik op de hoogte gehouden, wanneer ik deze op kon halen, lag ook netjes klaar. Ik kom hier al jaren en blijf met deze service, zeker terugkomen. Kortom erg tevreden.

Uitstekende service en levering

Annadiva verstuurt alles snel en netjes. Het wordt mooi ingepakt. Retourneren gaat ook makkelijk. Mooie merken, bikini's en lingerie. Zeer tevreden!

Onhandige site

Helaas blijft het toch nog steeds onduidelijk hoe je de juiste maat kan bestellen voor het merk Freya.

Mooi product, snel geleverd

Ik had 2 artikelen besteld, er was er 1 bezorgd. Dezelfde dag had ik mijn geld al op de rekening. Top!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB