Overtreft alle verwachtingen

Vooraf een beetje huiverig om een bikini online te bestellen maar met een duidelijke maat-aanduiding via de site toch overstag gegaan. Website is zeer overzichtelijk en bestellen ging makkelijk. Direct een ontvangstbevestiging en de bikini is snel verzonden. Het pakketje openen voelde als een kadootje en de bikini is prachtig. Ik zal zeker vaker bestellen via deze site.

Prachtige BH's, volop keuze! Ook bij een retourzending met toelichting van mijn kant werd ik heel netjes geholpen en goed geadviseerd voor de volgende bestelling. Alleen maar lof voor Annadiva!

Alles goed en snel verstuurd

Prima snel bestuurd en netjes verpakt

Snelle levering en keurig verpakt.

De items helaas moeten retourneren, onder andere door een verkeerde maat. Echter zag alles er goed uit en was het pakketje snel geleverd.

Zo moet een webshop zijn

Prima afhandeling van de bestelling, mooi en netjes ingepakt, normale verzendtijd

Veel keuze, goede pasvorm, kwaliteit goed, service vlot.

Betrouwbaar en mooie producten

Het is altijd weer een cadeautje als het pakketje van annadiva binnenkomt. Met zorg ingepakt. Soms is het qua maten wel lastig kiezen. Bij vragen zijn ze goed te bereiken en geven ze advies. Ik ben erg blij met Annadiva!

Prachtig en super kwaliteit

Mooie lingerie en badkleding. Iedere keer weer een feestje!

Mooie zachte bh

Ik heb een bh gekocht van aubade Helaas cupmaat te klein Ik had deze al in het zwart maar zag helaas toen ik de kaartjes eraf had gehaald zag ik dat ik de maten van prima donna had besteld daar kan ik altijd op d85 vertrouwen Ligt nu dus nieuw in kast

Top kwaliteit

De lingerie is van hoogwaardige kwaliteit, blijft mooi, ook na wassen. Pasvorm perfect. Voor mij redenen om opnieuw te bestellen.

Één van de winkels met de meeste keus aan bikinis. Veel variatie in soorten bikinis en ook ruime keus voor een grotere cupmaat. Snelle levering en goede service. Retourneren is snel geregeld. Zeer tevreden.

Prachtige merken en snelle levering

Zeer goede site waar je goede overzicht heb over de artikelen

Had nog nooit bij annadiva bestelt maar het is zo'n goede site en overzichtelijk dat ik mensen aan beveelt om bij annadiva te bestellen De.prima donna staan ook perfect uit gebeeld op de site

produkt bevalt goed

snelle levering!

makkelijk te bestellen.

Marie Jo is mijn favoriete merk, met name de avero.

Goede producten en goede service

Heb al heel wat besteld bij Annadiva en nooit teleurgesteld

Vlotte levering

Goede kwaliteit.

Geweldig geholpen.

Mijn eerste ervaring met Annadiva was in de winkel in Nijmegen. Vol aandacht en geduld geholpen door de dames daar, ook al was het inmiddels sluitingstijd. Zeer prettige ervaring.

Mooie pasvorm, goede prijs/kwaliteit

Snel geleverd, mooie kwaliteit bikini’s! Zit fijn en sluit prachtig aan

Mijn bestelling helaas retour gestuurd. Super snelle afhandeling en retourbetaling.

Past precies

Ik heb vaak Freya voor lingerie en bikini, nu het advies kies de UK maat, dit was het beste advies ooit...

Ik blijf een trouwe klant!

Goede pasvormen, snelle levering, goede service

Uitstekend!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Mooie site, makkelijk te bestellen. Bikini, mooie pasvorm! Helemaal tevreden

8 Australielaan