Top service, past perfect en goede kwaliteit!

Levering op tijd. Alle geleverde producten zien er niet alleen heel mooi uit maar zijn ook van een goede kwaliteit en passen perfect volgens de maat omschrijving op de website. Love it

Items zijn netjes verpakt. Mooie kwaliteit, kleur precies als op de foto

Snelle levering, goed verpakt, 1 bikinihesje was helaas te klein en na 1 dag al maatje groter ontvangen. Dus heel tevreden!

Weer een mooi setje gescoord. Mooie kwaliteit. Heel netjes verpakt met kaartje erbij inclusief naam. Goede service.

Prima firma vanaf de bestelling tot en met aflevering.

Kan er goed zaken doen vanaf de bestelling tot en met de levering. Tot nu toe nog nooit problemen gehad.

Mooi verpakte bestelling sneller dan verwacht

Het is een verrassing als je denkt dat de levertijd een aantal dagen bedraagt en je het dan de volgende dag al mag ontvangen. Met zorg verpakt.

Prima behalve de retour kosten

Prima verlopen maar de kosten voor retour vind ik te hoog Merk kan je dan goedkoper elders bestellen

Super snelle en nette levering. Mooie kwalitatieve zwemkleding en lingerie. Het broekje was te klein en had deze omgeruild voor een maat groter. Retouren was heel eenvoudig. Had die dag erna al de juiste maat binnen en mijn geld retour. Ga er zeker vaker bestellen.

Voortreffelijk

Zeer klantvriendelijk. Toen er iets mis was gegaan met de bezorging, werd dit dezelfde dag opgelost. En wat ze verkopen is van zeer goede kwaliteit

Echt super!

Een top webshop, veel keuze in grote maten, snelle levering.... hier ga ik weer bestellen!

Op en top vrouw!

Na een prachtige body op jullie site gezien te hebben, toch maar even gebeld over welke maat ik moest hebben, omdat het een Europese maat was. Met veel geduld en duidelijk advies de body besteld en ik kreeg daar ook nog een waszakje bij. Toen het pakketje binnen kwam was ik natuurlijk zo benieuwd. Prachtig was het ingepakt en wat is hij mooi! Hij paste precies, de kwaliteit is zo luxe. Ik straal er in, ik voel me op en top vrouw! Het is de ANA BODY van PANACHE LINGERIE

Hele mooie artikelen, eerste klas kwaliteit en snelle levering.

Prachtige tankini

Mooie Tankini met goede pasvorm. De maat is perfect.

Producten van goede kwaliteit en betrouwbaar

Ik heb vaker producten gekocht tot volle tevredenheid en de enkele retour zending is snel en correct uitgevoerd. Fijne en betrouwbare (online)winkel

Heel inclusief voor meiden met grotere cupmaat!

Je kan leuke bikini’s vinden voor elke maat dan ook. Hele goede kwaliteit, de bikini’s kunnen jaren mee! Wel wat aan de prijzige kant, alleen dan heb je wel een bikini waar je lang mee kan doen. Voor mijn cupmaat zijn er niet heel veel bikini’s beschikbaar en al helemaal niet als je een jonge hippe bikini top wil, dus ik vind Anna diva hier voor echt top. Goede, mooie & hippe bikini’s voor elke maat.

Alles is goed overzichtelijk op de site

Het kaartje bij de bestelling zeer attent met de hand geschreven maakt het bijzonder Zeer blij met de aankoop en ga zeker vaker wat bestellen.

Hele mooie bikini gescoord! Zit geweldig en staat erg mooi, normaal bestel uk nooit een bikininonline, maar ging perfect! Groetjes Jacqueline De Wit

Prachtig!

Via Google bij jullie gekomen en echt meer dan tevreden over m’n nieuwe bikini! Na m’n zwangerschap veel moeite gehad met het vinden van een nieuwe bikini. Maar deze zit echt perfect!

Netjes bezorgd. Mooi product

Snel bezorgd. Product zag er goed uit maar paste helaas niet

Geweldige kwaliteit

Ik kom erg graag samen met mijn moeder bij jullie zaak in Nijmegen. Wij worden daar erg fijn en eerlijk geholpen.

Mooi en kwaliteit

Goede pasvorm, modern en blijft ook na het dragen en wassen goed.

Altijd professioneel advies en goede service

Dit keer geweest voor voedingsbeha’s. Heel fijn dat ze echt goed meedenken over de juiste maat, omdat in deze fase de cupmaat nogal kan veranderen. Erg tevreden met de service en het advies!

In winkel Den Bosch werd ik klantvriendelijk geholpen toen ik mijn bestelling kwam ophalen.

Snelle bezorging

Fijne site met groot assortiment, snelle bezorging en snelle reactie na retourzending.

Weer een geweldige bikini van Freya gekocht bij Annadiva

Bij Annadiva veel keuze wat betreft lingerie, badmode en nachtkleding, òòk voor de grotere cupmaat. Makkelijk te bestellen via de website en er wordt duidelijk aangegeven hoe lang het duurt voordat jij je leuke nieuwe setjes in huis hebt. Ik ben inmiddels een regelmatig terugkerende klant.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB