Gewoon goede site! Snelle levering!

Veel keus, snelle levering. Artikelen mooi verpakt. Retour en ruilen gaat vlot. Nooit gedoe!

Ik besteld mijn beha altijd

Goede snelle service

Elke keer tevredenheid

Elke keer tevredenheid, Snelle levering, topkwaliteit,

Heel tevreden!

Mooi badpak en pareo! Precies als op de foto. Snelle levering. Helemaal top!

Betrouwbaar en kwaliteit

Goed assortiment en kwaliteit. Verpakking ook zeer verzorgd.

Snelle service èn de goedkoopste !!!!

Snelle service en jullie waren op het internet voor de door mij gekozen bh , de goedkoopste

Mijn bestelling kwam snel en netjes binnen.

Mooie producten en alles is snel en netjes bezorgd

Alles top

Bezorging was ruim op tijd en de kwaliteit van 't geleverde was zoals verwacht uitstekend.

Erg fijne bh’s en veel keuze voor grote maten.Snelle verzending en levering. Hier kom ik zeker terug!

TOP

Snelle levering Snelle retour verwerking Gewoon top allemaal

Nette levering

Geen opmerkingen, fijne communicatie en nette levering. Zeker een aanrader.

Snel bezorgd!!

De bestelling was keurig en netjes verzorgd, tevens snel afgeleverd!!

Superservice, meedenkend en zeer betrouwbaar

Vlotte communicatie, vriendelijke medewerkers, uitstekende service.

Mooi en op tijd

Pakjes zijn altijd mooi verpakt en Annadiva houdt zich fijn aan de bezorgtijd.

helemaal goed

De website is snel, assortiment veelzijdig, kassa afhandeling duidelijk en prettig. Levertijd volgens afspraak en het bestelde komt overeen, ook de foto, met de informatie van de website. Dus: helemaal goed!

Fijn!

Mooie website. Goede afhandeling. Lingeriesetje goed en mooi verpakt

Goede site, goede kortingen en snelle levering.

blij mee

mooie bikini, fleurige top, goede fit en ondersteuning. heb voor een effen zwart, extra corrigerend, broekje gekozen voor grote maten. zit perfect en vorm een mooi geheel samen, heel blij mee

Mooie kwaliteit

Goede kwaliteit prijs verhouding. Mooie pasvorm.

Iemand jullie aanraden had ik al... Maar waar ik me wel aan stoor...is de pakketdienst... Die heeft al 2x in korte tijd pakketje in voortuin gelegd omdat ik zelf niet thuis was...werken...en er ook geen bezorgtijd was aangegeven op tijd.. dan kun je wat regelen nog. Was 1x een bh van 70€ en 1x van 110€... Had iederen gewoon mee kunnen nemen en alles weg. Ik heb nl ook genoeg buren waar t bezorgd had kunnen worden. Zo dit moest ik ff kwijt

Zorgvuldig

Veel keus voor de prima-donna bh. Snel geleverd, mooi verpakt.

Hele fijne winkel, mooie collectie, betrokken personeel.

Een hele fijne winkel met personeel die weet wat je wil en wat er bij je past. Immers ieder lichaam is anders Na 1 aankoop door goed advies blijft dit mijn winkel. Inmiddels meer aankopen gedaan en ben iver alles zeer tevreden.

Net een cadeautje

Bij Annadiva heb ik altijd het gevoel dat ik aan de toonbank sta in een mooie winkel. Mijn pakketje is met zorg verpakt en voelt als een cadeautje als ik het ontvang. Service is prima duidelijk en snel en de producten zijn van uitstekende kwaliteit. Dit blijft mijn vaste lingeriewinkel!

Prima verzorgd

Eerste keer online besteld bij voor mij vreemd bedrijf. Ik vond het spannend . Ik had deze Bh al ooit gekocht en wilde hem nog eens. Ik kwam bij Annadiva uit. Besteld en binnen 5 dagen had ik hem in huis. Mooi in doosje. Paste perfect. Retourbon erbij mocht het niet goed zijn . Dat vond ik al fijn . Was niet nodig.. Voor mij zeker nog eens bestellen in de toekomst

Mijn go-to voor lingerie

Altijd goede service en mooie items. In de winkel altijd uitstekend geholpen (heel fijn als iemand goed meekijkt voor maat/pasvorm) en daardoor lukt online bestellen ook goed voor mijn favoriete merken. Retourbeleid is ook gewoon prima.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB