Geweldig!!

Geweldige pasvorm, mooie kwaliteit. En t ziet er ook nog eens prachtig uit.

Vlotte en snelle levering. Prima Donna heeft voor mij de perfecte pasvorm en het lingeriesetje was weer helemaal geweldig. Mooie frisse kleur. Een woord fantastisch

Snel geregeld

Snel geregeld en vriendelijke communicatie

Mooie bh’s. Goede webshop.

Mooie spullen en netjes geleverd

Prima service en het product is helemaal wat ik ervan verwacht

Prima koop

Snelle levering van de bestelling. Goed ingepakt. Zag er verzorgd uit.

Dik tevreden!!

Heel tevreden, goede en veel keus. Juiste informatie, site geeft ook aan, als de wachttijd bijvoorbeeld 2-5 dagen is. Je weet dus gelijk, of het gelijk verzonden wordt of niet. Daarna vlotte verzending, en je wordt goed op de hoogte gehouden. Ik bestel mijn lingerie heel graag hier!!

Al meerdere keren mijn lingerie bij Annadiva besteld altijd goed. Mooi ingepakt en een lieve groet altijd. Ik ben zeer tevreden.

Groot assortiment, goede filters

Assortiment is groot. Website is overzichtelijk, goede filtermogelijkheid. Levering zoals omschreven. Netjes verpakt.

Hele toffe collectie, zeker wanneer je een grote cupmaat hebt. Mijn bikini’s (2) en badpakken (2) Smocky collectie zitten als gegoten. Esther van der Stelt

Vind het een mooie en duidelijke site ..en kijk regelmatig bij Anna Diva En de leveringen zijn altijd heel vlot

Zeer fijne winkel(s) met kundig personeel en een breed assortiment! Online een zeer groot aanbod en zeer snelle nette verzorging. Ze besteden zowel tijd aan de klant in de winkel als aan de pakketjes te bersturen! Complimenten

Alles naar wens

Precies wat ik wilde en hoe ik het wilde.

Zeer meedenkend en professioneel

Mooie en goede kwaliteit badmode en lingerie.

De volgende dag al geleverd!

Heel duidelijke site en ook veel keus. De geleverde artikelen kwamen goed overeen met de getoonde artikelen.

Uitstekend!!

Eindelijk volop keuze in cup maten! Hele mooie kwaliteit, netjes verpakt en snel geleverd! Wat wil je nog meer?! Kortom ik ben super tevreden!

Klantvriendelijke en service

Ik had een bh gekocht waarvan ik niet het idee had dat het overeenkwam met de foto's. Hier over gemaild. Snel reactie. Er werd meegedacht en het werd vlot opgepakt. Heel positief. Uiteindelijk bleek toch dat ik het zelf niet goed had gezien, maar de verzendkosten voor retour werden voor mij toch door hen vergoed. Netjes!

Fijne zaak

Mooie heldere site, met zorg bestelling verwerkt

Goed geregeld

Alles is snel en goed geregeld.

In twee woorden: "Enorm tevreden"

Eigenlijk alles aan de bestelling is prima verlopen. Makkelijk besteld, snel geleverd. Het artikel in de juiste maat besteld en het zal zoals verwacht. Kortom: "Enorm tevreden."

Wat ik zo fijn vind aan deze webwinkel is, dat ze de bestelling heel vlot verwerken en versturen. Ook toen er iets niet paste en ik wat terug stuurde, had ik het aankoopbedrag de volgende dag al op mijn rekening bijgeschreven gekregen. Deze webwinkel vind ik daarom zeker een aanrader!

Mooie webshop, goede service

Mooie merken en fijne service

Ruime keuze makkelijk te bestellen.

Op zoek naar een bikini terecht gekomen op de site van Annadiva , ruime keuze , na bestelling snel in huis. Omdat de bikini te klein was terug moeten sturen maar ook dat ging makkelijk en had snel mijn geld terug. Later in Den Bosch naar de winkel geweest en daar heel fijn geholpen en geslaagd voor een mooie bikini. Jammer dat er geen winkel dichterbij zit.

Super mooie bikini s grote keuze en als het niet past heel makkelijk om terug te sturen

8 Australielaan

Den bosch 5232BB