Snelle juiste bezorging

Meteen een bevestiging van de bestelling gekregen via e-mail…. Werd goed op de hoogte gehouden over de status en wanneer de bezorging zou plaatsvinden

Gewoon goed!

Na bestelling kreeg ik geen ontvangstbevestiging (van de bestelling). Maar dat doen ze geloof ik niet. Verder alles goed verlopen. Zoals altijd.

super!

zoals ik gewend ben, super service, snelle levering en heerlijke produkten

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de levering en het telefonisch- en mailcontact met de klantenservice. Herl klantgericht.

Perfecte levering, mooie artikelen en een goede prijs.

Artikel werden geleverd zoals beloofd. Ik had meerdere artikelen besteld omdat ik twijfelde over mn maat. Retouren ging makkelijk en het geld werd snel retour gestuurd. De BH' s die ik gehouden heb zijn perfect. De omschrijving bij de BH's op de site is ook erg duidelijk. Heel blij met m'n aankopen!

Top kwaliteit

Een goede webshop. Alles geregeld tot in de puntjes. Achteraf betalen mogelijk. Retouren probleemloos. De maten komen overeen zoals aangegeven. Goede merken en kwaliteiten dragen ze uit. Ik ben een zeer tevreden klant, en een terugkerende klant

Prachtige bikini’s!

Had drie bikini’s besteld maar kon niet kiezen dus 2 behouden! Keurig verpakt met lief kaartje erbij.

Het persoonlijk berichtje erbij dmv een kaart

Goed verzorgd een cadeautje om het te ontvangen

Ik heb een goeie ervaring met annadiva veel keus, en goeie service ze verdienen een dikke pluim!!

Ik ben zeer tevreden over jullie assortiment, aangezien ik lastig mijn maat kan vinden. Jullie hebben veel keuze hierin.

Deskundig adviezen

Zeer vriendelijk, deskundig personeel, snel levering.

Snelle levering en keurig verpakt. Na het retour sturen (ik had merrdere maten besteld), was het geld binnen een paar dagen terug gestort.

Topservice!!!!

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ik kan geen enkel minpunt bedenken ik zal hier zeker nog vaker terugkomen.

Top service, snelle levering.

Makkelijk besteld en snel geleverd. De verpakking ziet er heel erg verzorgd uit.

Er is een ruime keus en de bestelling wordt snel geleverd. Top !

Meerdere BH’s besteld, 1 gekocht . Retourneren en geld terug verliep naar wens.

Goed geregeld

Als het product is besteld en ze hebben het meer. Krijg je een kortingscode. Fijne service

Vriendelijk, servicegericht en blij naar huis.

Even een compliment voor de shop in Den Bosch en dan met name Cecile. Zij heeft mij en ook mijn 2 vriendinnen zo ontzettend fijn en goed geholpen vandaag. Goed advies, zeer vriendelijk en heel erg geduldig. Een warm welkom, zoals je die graag wenst. Ik ging met 3 prachtige bikini's naar huis. Ook mijn vriendinnen goed geslaagd. 1 vriendin slaagt bijna nooit voor een goede bh en/of bikini, maar door de hulp vandaag is ze super geslaagd. Ik had zo'n blije vriendin. Bedankt!!

Breed assortiment, snelle verzending

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering

Mooi collectie merken

Mooie collectie lingerie. Fijn dat er verschillende setjes te bestellen zijn van dezelfde serie.

Geweldig.

Voor de eerste keer hier iets besteld, kreeg een dag later het pakketje mooi verpakt al binnen. Je kunt zien dat er tijd en zorg aan besteed is. Perfecte pasvorm, ben een Zeer Tevreden klant en zal hier Zeker vaker gaan bestellen

Prima webshop, snelle levering

Prima webshop, supersnelle levering. Prima kwaliteit. Leuke modellen bikini's en prints en in allerlei maten.

Alleen maar lof!!

Goede hulp, vriendelijk, goed advies!

Keurig en vriendelijk geholpen in Nijmegen!

Zo prettig geholpen bij Anna Diva in Nijmegen. Daar kom ik zeker terug! Hartelijk dank!

Prettige verwerking van bestelling.

De bestelde producten waren van goede kwaliteit en juiste maat. Helaas duurde de bezorging wat langer doordat één artikel later leverbaar was. Terugbetaling van wat retour is gedaan (meerdere artikelen besteld) ging zeer vlot.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB