Alles ging snel en correct

Heel goed.

Prima service, bestellingen snel en netjes bezorgd, kwaliteit artikelen uitstekend!

Kwaliteit

Veel keuze, leuke modellen (bikini’s) voor de grotere borstomvang. Alles netjes verpakt ook met wasinstructies erbij. Snelle levering, blij met mijn nieuwe aankoop.

Besteld product toch snel en feestelijk geleverd.

Door een fout van mijn kant kwam de bestelling aan in de winkel en niet bij mij thuis. Na telefonisch contact werd nog diezelfde dag mijn bestelling vanuit den Bosch naar mijn huisadres gestuurd. En dat zonder extra kosten. Deze service kom je niet vaak meer tegen. Ik ben dan ook zeer tevreden over Annadiva.

Mooi merk

Bestel ieder jaar en is altijd een feestje en goede hulp . Mvg Sonja

Mooie goedzittende lingerie

Vanwege mijn grote cupmaat is het moeilijk om goed passende lingerie te vinden. De lingerie is van goede kwaliteit en zit als gegoten, ben er erg blij mee. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering.

Heel netjes verzorgd

Keurig verzorgd pakketje.

Mooie, goed zittende badkleding die ondanks mijn grotere cup maat er niet “truttig” uitziet.

Goede service, snelle levering en een verrassend eindresultaat. Zo heb ik Anna Diva ervaren

Prima(Donna)

Hele goeie ervaring, mail contact was goed en snel. Ik ga zeker vaker bestellen bij Annadiva

Goed product, levering kan wat sneller

Mooie bh, past goed, voldoet aan verwachting. Levering had wat mij betreft wat sneller gemogen.

Goed advies

Goede kwaliteit producten en goede service. De klantenservice helpt je de juiste maat te kiezen indien de producten afwijkende (uk) maten hebben Top service

Een goede service!

Naar den Bosch vanuit Helmond voor de goede service en mooie kwaliteit badmode! Eindelijk een goede maat bikini.

Online bikini besteld, maar was verkeerde maat. Naar de winkel gebeld en daar hebben ze nieuwe maten besteld voor mij. Tijdens het passen bleken deze ook niet goed. Door medewerkster in winkel zeer professioneel en leuk geholpen. Niks was te gek en ze had een goede kijk op wat bij mij zou passen. Zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinsten!

Snelle levering, mooie bikini's die lang goed blijven en een goede service als je nog vragen hebt.

Prima webshop!

Heel tevreden over Annadiva. De bestelde broek werd snel geleverd, was heel mooi, maar paste helaas niet. Maar dit lag niet aan de broek :-) Na het terugsturen van de broek werd het geld meteen weer naar mij overgemaakt. Kortom, heel tevreden over deze webshop.

Snelle en keurige levering

Mijn bestelling is snel geleverd en kwam in een stevig doosje, netjes in zacht papier verpakt. Fijn dat er ook geen overbodige plastic zakken zijn gebruikt.

Prima artikelen

Mooie merken Snel bezorgd Fijne afhandeling bij retour sturen Een echte aanrader Ik koop al mijn lingerie hier

Wat een prettige ervaring

Ik was al in de Den Bosch winkel geweest, die is klein maar fijn. Hier heb ik vriendelijk en vakkundig personeel ervaren. De webwinkel waar ik deze keer heb besteld is zeer uitgebreidt in hun merken en assortiment. Ik durf te zeggen dat ze voor ieder wat wils hebben, ze hebben cup A tm K en meerdere modellen voor mijn cup. Ik winkel de merken Marie Jo, Lise Charmel en Prima Donna het voordeel van Annadiva is dat ze alles overzichtelijk op hun site hebben. Dat mis ik bij andere winkels, ook denkt het personeel graag mee en dat is heel prettig.

Snelle levering, duidelijke webside

Alles goed

Mooie lincherie en snelle levering

Mooie lincherie in grotere cupmaten en ook nog betaalbaar door de vele aanbiedingen!

Snel verzonden en goede communicatie! Mooie bikini!

Product zoals verwacht met goed advies

In de winkel goed geadviseerd, vervolgens juiste maat besteld en toegezonden gekregen. Keurig verpakt met persoonlijke touch.

Al jaren een online klant en gaat altijd goed!

Ik ben iemand die lingerie en badmode graag thuis pas, dus bestel ik online bij Annadiva. En ik ben sinds vorig seizoen ook fan van hun eigen Annadiva badmode!

Superservice!

Vlotte levering , keurig verzorgd !

8 Australielaan

Den bosch 5232BB