Ik heb een hele mooie ervaring. Prettig en heel vakkundig geholpen.

Goed advies en fijn geholpen. Ik heb heel mooi lingerie gekocht. En badkleding. Ik raad het iedereen aan.

Maat is 100%zoals maattabel aangeeft. Perfecte pasvorm. Super blij met mijn aankoop. Snelle reactie via mail en hele snelle levering. Eindelijk na 2,5 jar zoeken een Perfecte bikini!!!!

Goede producten, prima service

Goede webshop met mooie lingerie en een prima service. Het uitpakken is elke keer een feestje, echt een cadeautje aan mijzelf.

Snelle levering en fantastisch product

Ben nieuw hier maar wil wel zeggen dat ik goed geholpen ben. Wist wat ik wilde hebben. Snelle levering en super draagcomfort.

Goede website en uitleg. Snelle bezorgservice, ook als er iets moet worden geretourneerd, geen probleem

Een prachtige collectie met een zeer goede kwaliteit

De collectie is divers, de print de modellen. En de pasvorm is altijd goed en de badkleding heet een zeer goede kwaliteit.

Mooie artikelen en keurige levering

Echt mooie artikelen. Bestelling ging goed. Levering was keurig en vlot. Retour ging ook goed. Top shop!

Mooie pasvorm en kwaliteit

Alles prima in orde

Heel tevreden

Prima levering en product

Snel geleverd ,en goed product

Prettige website en snel contact als het nodig is

Bij een vraag een snelle reactie , dat is fijn

Nette site, snelle en goede levering . Heel blij mee!

Online besteld, n deel paste niet. Geen punt om het om te ruilen in de winkel. Heel vriendelijk personeel . Jaren gezocht naar n passende bikini in grote maat, blij dat ik jullie heb gevonden!!!!

Mijn ervaring is top! Snel en ook mooi ingepakt!

Snelle levering en heel leuk ingepakt!

Super snellenlevering, mooie kwaliteit

Gewoon goed

Altijd een top ervaring bij AnnaDiva

Snel geleverd, netjes en zorgvuldig verpakt, ik ben weer enorm blij met mijn aankoop ❤️

Fijne merken en deskundig personeel

Ik word altijd goed en kundig geholpen om de juiste pasvorm te vinden!

Prima aanbod, perfecte levering

Annadiva heeft een prima aanbod ook voor grote cupmaten. De levering is altijd keurig verzorgd en snel en mocht het een keertje iets langer duren dan normaal dan staat dat er al op voorhand bij. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan mocht je iets voor een bepaalde datum nodig hebben. Ik ben super tevreden of het aanbod en de service.

dikke 10

ik had zelf verkeerde maat aangeklikt zo netjes van jullie..dat jullie belletje gaven..met een goede oplossing top

Het was net een cadeautje.

Goede communicatie, fijne service en mooi verpakt. Het hele proces is duidelijk voor mij als klant, je wordt goed op de hoogte gehouden. Bij aflevering krijg je een mooi pakket, met zorg ingepakt. Hele goede ervaring.

Tevreden, bestelling snel en correct geleverd

Blij met m,n nieuwe setje, een fijne website met aantrekkelijke prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom goed winkelen.

Pure luxe

Superfijne shop met mooie merken! Mooi ingepakt en fijn contact met klantenservice. Ook positieve ervaringen in de winkel zelf met professioneel advies.

Prachtige kwaliteit

Ik heb altijd grote borsten gehad en dit was een onzekerheid. Door de juiste hulp en bh’s en bikini’s te hebben gevonden ben ik aan het stralen als nooit te voren en ben ik gaan houden van mijn eigen vormen. Het zit fijn, comfortabel, prachtig en sexy. Alles blijft lang mooi waardoor je er jaren plezier van hebt.

Goede kwaliteit en snelle levering. Veel keus in verschillende kleuren. Ben een tevreden klant.

Mooie bikini, goede kwaliteit, snelle levering

Hele mooie bikini gekocht bij Annadiva. Mooie pasvorm, degelijke stof en snelle levering!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB