Netjes geholpen . En werd snel geleverd.

Hele klantvriendelijk service

Heel vriendelijk geholpen in de winkel in Den Bosch! Werd meegedacht en verschillende opties getoond.

Geweldige kwaliteit en super snel geleverd!!

Beste, Ik ben heel blij met mijn aankoop. Prima Donna heeft een hele fijne pasvorm. Het was mijn eerste aankoop bij Annadiva en is heel goed bevallen. Snelle levering en fijne communicatie. Met vriendelijke groet, José Slingerland

Eindelijk iets gevonden

Wat is het lastig om iets te vinden wat mooi zit en er leuk uit ziet. Toen het pakketje binnen kwam was ik bang om het te passen. Vaak is het het net niet. Ik trok deze bikini aan en hij zat perfect. Ben er heel erg blij mee. Laat de zomer maar komen!

Snelle nette levering

Mijn bh's waren netjes verpakt en kwamen vrij snel aan.Via de mail netjes op de hoogte gehouden wanneer het zou arriveren. Bh's zitten ook erg fijn, dus de maat is ook kloppend.

Snelle levering, kwalitatief fantastische lingerie

Vanwege mijn omvang maat van 60 heb ik altijd moeite om goede en mooie lingerie te kunnen kopen. Annadiva heeft mooie opties voor me om me mooi en vrouwelijk te kleden. Daarnaast echt snelle levering en altijd met een lief kaartje erbij, elk pakketje is een feest!

Zoals altijd geweldig!

Snel verzonden. Mooi ingepakt, steeds weer mooi kado voor mezelf..

Snelle levering en goede omschrijving website

Badmode die ook voor een maatje meer goed zit en modieus is.

Fijne body van prima donna

Snel en keurige verzending Goede kwaliteit en maatvoering

Super bedrijf

Ik bestel al een aantal jaren bij Annadiva en mijn ervaring is super goed. Ze leveren snel en als het niet op voorraad is, duurt het iets langer. Als je belt voor advies, krijg je goed advies en ze helpen je dan ook om de bestelling aan te passen. Een dikke 5 sterren is wel verdiend!

Mooie lingerie, snelle levering en leuk aanbiedingen

Aantrekkelijke website met mooie lingerie.

Prachtig product, snelle nette levering

Madison is mijn favoriete lijn. Deze keer een zwarte. Heel goede kwaliteit en snelle levering.

Goede webshop, goede kwaliteit en zeer snelle levering. Ik ben telefonisch in contact geweest en zeer vriendelijk geholpen, kortom erg tevreden over Annadiva!

Zeer prettig

Ik had een badpak besteld. Ik heb zelf niet goed gelezen en ik ging ervan uit dat alles een Europese maat was. De cupmaat was veel te groot. Wel van hele goeie kwaliteit. Ik heb de volgende dag met de klantenservice gebeld en het werd vlekkeloos afgehandeld. Ik heb uitleg gekregen een nieuw waszakje cadeau en ook hulp bij het bestellen van de juiste cup maat badpak. Al met al perfect!

Prima snelle bezorging

Mooi product (bh). Ben er weer blij mee

Geweldig!!!

Een artikel was nog niet bij mij binnengekomen. Dus nav van mijn telefoontje. ( waarin ik uiterst correct te woord ben gestaan) is dit super opgelost. Het was een fijn, kort en duidelijk gesprek. Ik ben fan van deze onderneming en ze kunnen mij zeker als vaste klant gaan zien.

Fijne webshop!

Veel keuze en duidelijke uitleg en adviezen.

Snelle levering, fijne bh’s

Snelle levering en zeer fijne bh van Prima Donna.

Prachtige bikini!

Ik ben niet alleen erg blij met mijn Checky bikini, het bestelproces is ook erg prettig. Eerst was ik al goed geholpen in jullie winkel in Amsterdam, alleen was daar mijn maat niet. Toen de bikini online besteld, met extra broekjes in diverse modellen. Uiteindelijk de juiste maat & model gevonden. Het retourorders verliep ook perfect. Kortom: blij!

Duidelijk en snelle levering.

Duidelijke site en een snelle levering.

Wat was ik blij met jullie fantastische hulp en service!

Omdat ik in de winkel heel goed geholpen ben bij het zoeken naar een mooi en goed passende bh. Deze bleek niet aanwezig te zijn, waarna zij mij een andere adviseerde via internet, welke de volgende dag zou kunnen worden bezorgd, net voor mijn vakantie. Zij was er van overtuigd dat deze zou passen. En dat was zo! Mijn complimenten en dank voor de hulp, het advies en de service.

Prettige site ruime keuze

Vriendelijk maar toch slechte service

Ik ervaar de benadering van anadiva als vriendelijk aan de telefoon en in mail contact, prettige persoonlijke benadering Maar ik wilde iets terugsturen en kon niet meer inloggen op de site omdat er problemen waren met de website gebeld. De telefoonlijn overbezet Ik zou teruggebeld worden Dat is niet gebeurd uiteindelijk toch telefonisch contact kunnen krijgen hoe ik dan mijn item kom aanmelden voor retourneren. Uiteindelijk voor het retourneren €7,95 betaald Dat maakt dat ik niet meer ga bestellen want ik vind het risico dat ik iets moet terugsturen te groot omdat de pasvorm bij lingerie en badmode in mijn maat erg nauw komt

Persoonlijke benadering

Contact over aanpassing bestelling verliep goed. Goed product.

bikini retour gestuurd maar na 1 week nog geen reactie,

Vorige week mijn bikini retour gestuurd maar ik heb nog steeds geen bevestiging dat deze is ontvangen. Duurt erg lang. Verder de kwaliteit van het merk Annadiva is prima

8 Australielaan

Den bosch 5232BB