Heel goed geholpen, in winkel Den Bosch. Zelfs tot 2 keer toe een tankini besteld voor me. De laatste was het helemaal voor me. Hij zit perfect.

TOP!

Iets bestellen bij Annadiva is altijd een feestje! Ruime collectie van prachtig passend lingerie en badkleding. Snelle levering of afhandeling na eventueel retour. TOP!

Goede en snelle service. Goede communicatie. Helaas de maten van bikini wat ik besteld had waren niet meer en de andere vond ik niet bij mij passen. Dus terug gestuurd. Maar kreeg binnen paar dagen mijn geld terug. Erg tevreden hoe is het gegaan.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering , goede kwaliteit. Ziet er super uit.

Ik draag alleen it merk lingerie, service ook super gaat altijd goed, snelle levering

Super snelle levering en super aardig geholpen door een jong meisje in Amsterdam, ik weet helaas haar naam niet ze was erg behulpzaam en verdient zeker een compliment.

Goed, maar duurde lang voor bestelling kwam

Mogen sneller in communicatie zijn. Ook retour duurt lang voor werkt is

Top kwaliteit en snelle levering

Super blij met mijn nieuwe bikini. Top kwaliteit: mooie kleur en stof. En super snel geleverd.

Snelle bezorging, goed verpakt met was- en behandel informatie. Mooie lingerie en badmode. Groot assortiment en goede service. Top bedrijf.

Snelle levering en een mooie site voor Lingerie en badmode.

Ik heb mijn pakketje verzorgd binnen gekregen. Super tevreden! Bestel de volgende keer weer bij jullie. Vrgr petra

Heel goed.

Op mijn reactie heeft Annadiva op een plezierige wijze gereageerd en mijn probleem is naar alle tevredenheid opgelost.

Goede aandacht en advies

Prettigepaservaring met voldoende aandacht van de verkoopster. Goed advies.

Prachtige kwaliteit en super mooi

Twee prachtige bikini’s besteld. Voldoet boven verwachting. Prachtige kwaliteit en mooi Pasvorm perfect. Kortom hier ga ik de volgende keer weer bestellen of naar de winkel

Bestellen is makkelijk, product van goede kwaliteit, mooi verpakt en super snel bezorgd

Professioneel, met zorg ingepakt en goede service.

Een mooi ingepakt pakketje. Dit geeft het gevoel een cadeautje te ontvangen. Ik moest even zoeken en goed lezen om een pakketje retour te doen, maar dit is verder heel goed afgehandeld. Snelle bezorging, goede kwaliteit en goede service. Top!

Past perfect

Met mijn cupmaat vind ik het altijd een ware beproeving om een leuke, mooi passende en comfortabel zittende bikini te kopen. Via internet had ik het nog nooit geprobeerd; eerlijk gezegd had ik er ook niet zoveel vertrouwen in dat de bikini zou zijn wat ik ervan hoopte. Geheel onterecht! Een perfecte pasvorm, goede ondersteuning en ook nog gewoon heel mooi! Ik ben 100% tevreden, voel me goed als ik de bikini draag. Ik heb mijn nieuwe favo adresje gevonden voor bad- en onderkleding.

uitstekende service en prachtig badpak

Snelle en keurige verzending. Ook retour is snel opgepakt, geld direct terug. Overnieuw besteld, gelukkig paste deze maat goed, het blijft een dingetje met lingerie, je lijf blijft niet hetzelfde.

Mooi ingepakt. Ben fan van Primadonna en Annadiva heeft het.

Alles prima

Snel aangekomen, mooi verpakt. Retourneren was makkelijk!

Bestelling de volgende dag al thuis geleverd. Bij telefonisch contact direct een medewerker aan de lijn en snelle actie op mijn vraag.

Snelle levering van mooie producten

Eenvoudig bestellen, snelle levering, mooie producten die je zo mooi als een kadootje verpakt ontvangt.

Top en netjes verzorgd bedrijf

Top en netjes ingepakt

Veel keuze, Snel geleverd, goed product!! Ben er erg blij mee

Veel keuze, moori en goed product en snel geleverd; kan niet beter! En ik ben er heel blij mee

Slechte service en maat klopte niet

Maat was niet goed geleverd, omdat ze blijkbaar dit omzetten van Amerikaans naar Nederlands. Retourneren in winkel ook 1 groot drama. Ga nooit meer bestellen hier.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB