De perfecte bh

Prima shopexperience: Mooie en eerlijke foto’s op de website Prijs aan de onderkant van de markt Volgende dag in huis Prachtig product Man laaiend enthousiast Wat wil je nog meer?

Bikini besteld, mooi maar helaas niet goede maat. Alles netjes retour, verwerkt zoals afgesproken. Later alsnog in de winkel een bikini gekocht en geslaagd. Prachtige producten.

Annadiva is vakkundig en behulpzaam

Annadiva is klantvriendelijk. Het was druk in de winkel, maar iedereen krijgt toch voldoende aandacht en hulp.

Prachtige badmode!

Ik ben helemaal weg van jullie badmode. Helaas is het wel wat aan de prijzige kant, vandaar dat ik graag kijk tussen de sale artikelen. Dit keer ben ik goed geslaagd! Wat ik wel jammer vind is dat de maten van de bikinibroekjes niet helemaal kloppen. De maten vallen kleiner. Ik had een maat 38 besteld, maar een 40 bleek uiteindelijk beter te zitten. Het was een beetje balen dat ik de artikelen niet om kon ruilen, maar een nieuwe bestelling moest plaatsen en de retourkosten zelf moest betalen. Dit vind ik voor een webshop met prijzen aan de hoge kant wel een minpunt. Daarnaast duurt het best wel eventjes voordat de artikelen thuis worden bezorgd. Hopelijk kunnen jullie hier nog iets aan veranderen. Tot slot wil ik wel even doorgeven dat ik mega blij ben met mijn nieuwe badpak en bikini. Bedankt hiervoor.

Zeer klantvriendelijk

Goede communicatie ook bij retour zending. Ik koop al jaren vaak online producten. Zeer verzorgd met betrekking tot verpakking en versturen.

Niet te bereiken

Ik had geen bevestigingsmail ontvangen. Dus ik wilde weten of de order goed was ontvangen. Ik heb gebeld en gemaild diverse malen. Maar helaas. Gelukkig wel de bikini ontvangen. Maar bereikbaarheid is zeer slecht als je vragen hebt.

Snel en duidelijke communicatie

Mijn bestelling was in eerste instantie niet op voorraad. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken en uiteindelijk toch snel geleverd. Netjes verpakt en prima kwaliteit!

De pakketjes worden keurig en snel bezorgd, goede info als er iets later is, mooie producten,

Alles zoals beschreven en netjes in orde

Alles vlot ontvangen, had wat vragen gesteld en snelle en duidelijke reactie gekregen. Tot op heden altijd tiptop in orde wat ik heb besteld !

Hele fijne site voor lingerie en badmode

Overzichtelijke site, prima assortiment in verschillende prijsklassen. Prachtige lingerie met altijd een scherpe prijs. Snelle levering.

Ruime keuze en zit goed

Veel keuze, overzichtelijk, grote maten vaak binnen een week binnen

Super!!!!

Zeer snelle bezorging,prachtige bikini,helaas te groot en te klein,ga zeker naar de winkel wil dolgraag de bikini. Vriendelijke groet Riny Dunnebacke

Deze verrassing voor mijn vrouw was een succes!

Na bestelling ontving ik een bevestiging en een mailtje dat de artikelen vertraagd waren omdat ze van verschillende filialen moesten komen. Maar de levering was toch snel. Bedankt.

Altijd goed

Zowel in de winkel in Amsterdam waar je goed geholpen wordt. Laatst weer een badpak. En nu een mooie bh. Zit allemaal goed en lekker. Wordt mooi en op tijd geleverd. Retourneren gaat ook goed. Tevreden dus!

Had beter kunnen

Bij mijn bestelling had ik een maat aangegeven en had 3 maten groter ontvangen. Alsnog had ik bij het retourneren mijn geld terug ontvangen menus 4€ terwijl het niet mijn fout was maar van jullie die de verkeerde maat had gestuurd. Groetjes

Hele vriendelijke dames

Helaas heb ik met mijn 1.83 geen badpakken figuur. Mijn online bestelde badpak kon ik in de winkel terug brengen, geen enkel probleem en alle begrip. Mooie winkel in Amsterdam!

kwaliteit top

Super artikelen, alleen jammer dat als de maat niet klopt en je wil ruilen dat dit niet in een x kan, eerst de spullen terug sturen en dan opnieuw bestellen, verzendkosten betaal je dan 2x.

Fijn geholpen!

Ben erg blij met de hulp en ze hebben mooie BH's

Super goede service en hartstikke mooie items.

Top klantenservice!

Het contact met de klantenservice heb ik zeer positief ervaren. Na een kapotte product heb ik contact opgenomen en ben vriendelijk en goed geholpen.

Snelle levering, vaak al de volgende dag. Producten zijn ook van goede kwaliteit. Toen er iets mis was gegaan bij mijn retour ben ik snel en vriendelijk geholpen. De klantenservice is dus ook erg goed!

Snel en mooi verpakt

Snelle bezorging goed verpakt en nog eens mooi ingepakt

Fijne snelle webshop met persoonlijk contact indien nodig

Ik bestel al een tijdje mijn Elomi-bh's en bikini's hier en ben altijd tevreden. De levering is snel en bij vragen of opmerkingen is er gemakkelijk persoonlijk contact te maken. Top!

Goed service, vriendelijk en snel

Ik was niet zeker betreft maten Nikon, ben in Amsterdam gaan passen. Met 2 bikini topjes de winkel verlaten met bedoeling de bestelde versie terug te sturen (had ik nog thuis liggen) uiteindelijk 1 van de winkel gekochte terug mogen sturen. Ik wacht nog op het terug te storten bedrag.

Met zorg ingepakt, echt een kadootje

8 Australielaan

Den bosch 5232BB