Snelle service, goede medewerking

Snelle service en keurig verpakt. (Niet in plastic, maar in papier ) Ondanks niet op voorraad, toch binnen een paar dagen geleverd.

Alles snel verzonden

Mooie pasvorm bikini

Kleur, stof en pasvorm zijn perfect.

Prima bedrijf

Het pakje was erg snel na de bestelling binnen. Helaas paste het prachtige badpak niet goed en heb ik het retour gestuurd. Binnen 2 dagen stond het geld al op mijn rekening. Echt top!

Hele fijne webshop en ook de winkel in Den Bosch super vriendelijk. Koop hier al jaren mijn lingerie en zwemkleding.

Ik vind de bikini heel mooi. De kleur bijvoorbeeld. En o ok een hele mooie stof. Vaak zie je badmode waarbij de stof wilde prints heeft met felle kleuren wat ik absoluut niet mooi vind. Dus erg blij mee!

super snelle levering

Mijn ervaring met Annadiva is zeer positief Zij leveren super snel af en de kwaliteit van de artikelen is ook goed :)

Goede kwaliteit

Hele fijne bikini

Ik heb deze ook in een andere kleur, heel tevreden over.

Prettige winkelervaring

Zoals vermeld werd de BH binnen 5 werkdagen verstuurd. BH bleek geen beugel te hebben terwijl wel zo omschreven op de website. BH die ik zocht hadden ze niet in hun assortiment. Na 1 telefoontje is het opgelost. Op de pakbon, zoals afgesproken, uitleg gezet. Binnen 1 dag na hun ontvangst is het geld al teruggestort, zonder de verzendkosten.

Geweldige service

De online bestelde artikelen kreeg ik snel thuis. Omdat ik iets wilde retourneren heb ik gebeld voor informatie en werd uitstekend geinformeerd. De badpakken vond ik mooi maar ik had niet de goede maat gekozen. Bij het inleveren in de winkel werd ik opnieuw heel vriendelijk geinformeerd en geholpen.

Mooie, grote collectie letterlijk en figuurlijk

Goede communicatie over aankoop en levering

Goede site en snelle levering

Goede levering, maar slechte communicatie

Heb ze 4 mails gestuurd en 2x gebeld, maar geen reactie dat vond ik heel slecht

Betrouwbaar snel en naar verwachting

De levering was goed verzorgd en snel. Het product was zeer naar mijn wens. Zeker een aanbeveling!

Goed&keurig

Mijn eerste bestelling is mij erg goed bevallen Keurig verzonden en ook netjes op tijd.Zou er best wel nog een bestelling gaan doen .

Uitstekende kwaliteit en service in winkel Nijmegen

In de winkel in Nijmegen ben ik uitstekend geholpen door een vakbekwame en respectvolle dame. Ze wist precies wat voor bh ik nodig heb bij borstvoeding. De bh was iets boven budget, maar de fijne service en goede kwaliteit mogen beloond worden. Voor een voedingsbh is dit een aanrader!

Goeie levering na telefoontje voor update

Dit was mijn eerste bestelling op de site en blijkbaar had ik een gast account aangemaakt waardoor ik niet kon inzien hoe de status van de bestelling was. Ik heb uiteindelijk gebeld en heb hier uitleg over gekregen. Ik had de levering binnen een paar dagen binnen daarna. Ik ga hier vaker bestellen.

Mijn lingerie is naar volle tevredenheid bezorgd

Op zoek naar Lingerie van Prima Donna kwam ik bij Annadiva terecht. Omdat ik altijd prima donna draag wist ik de goeie maten. Ik woon niet inde buurt van een winkel en besloot via de website te bestellen. Over het algemeen vind ik dit niet fijn maar hier durfde ik het aan. Een aansprekende website met mooie foto’s van dames die niet alleen superslank maar herkenbaarheid van Mijn eigen figuur. Ik kom zeker nog eens terug.

Snelle levering en mooie bikini’s

Het pakket is snel geleverd en tevreden over de kwaliteit van de bikini’s

Snelle levering, goed advies

Ook telefonisch goed te bereiken. Heel klantvriendelijk, doen niet moeilijk. Heel prettig.

Heldere website, snelle verzending in een compacte verpakking.

Fijn en professioneel geholpen.

Kleine winkel maar met genoeg keuze. Fijn en professioneel geholpen. Nam de tijd waardoor ik met met fijne bh's naar buiten ben gelopen. Kom hier zeker terug!

Ik word altijd goed geholpen,kom speciaal uit Rhoon/bij Rotterdam.nu 12 kilo afgevallen!ivm slappe borsten/kleinere cubmaat/maten...waren er geen of niet goede maten om te passen!!dit is absoluut jammer,daar wij 1 uur moeten rijden hiervoor! Het zou fijn zijn.dat er verschillende cubmaten van elomi aanwezig kunnen zijn.dan kunnen wij alsnog een goede bh uitkiezen'.....Kijk.dat het dan besteld moet worden.dat is totaal geen probleem!!...dan heb ik wel de goede cubmaat.....nu tast ik in het duister....omvang van 90 was goed!

Veel keus en precies wat ik zoek

Website werkt makkelijk en zoekt makkelijk. Ook in de winkel in Den Bosch geweest om eens iets te kopen en werd erg vriendelijk en goed geholpen.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB