altijd goed

mooie spullen, wordt altijd mooi ingepakt aangeleverd, betalen met afterpay, ruime keuze

Prima winkel, kwaliteit producten, duidelijke omschrijving, snelle levering en ook snelle afhandeling en terugbetaling van retour.

Happinez en dat handgeschreven kaartje maakt het compleet

Altijd keurig op de hoogte gehouden van de levering, en een feestje het pakje te openen met het kaartje voor de persoonlijke touch

perfect

Bh besteld. Zeer snel geleverd en keurig verpakt

Eindelijk een bh naar mijn hart (en lijf)

Fantastisch geholpen in Den Bosch en 2 bh's gekocht. Inmiddels nog 2 besteld en de volgende dag ontvangen. Ze zitten heerlijk, zijn zacht en hebben een perfecte pasvorm.

In 1 woord geweldig

Fantastische service, ik bestel regelmatig bij Annadiva en beveel het iedereen aan om bij hun te bestellen.

Elke keer een fijne ervaring.

Iedere bestelling is snel geleverd en goed verpakt. En als er iets is b.v. als deze niet geleverd kan worden, wordt het geld snel teruggestort.

Doen wat ze beloven

Netjes op tijd geleverd, mooi verpakt en prima afhandeling van retourzending.

Super snelle reactie en levering.

Ik ben/was best wel huiverig naar online bestellen. En zeker bij Zwemkleding. Maar bij Annadiva kun je je cupmaat doorgeven en uitzoeken met wat je wilt/zoekt. Ik zeg TOPPIE.

Goed product en goede service

Snelle service, zowel bij levering als retournering.

Snelle service en goede afhandeling retour

Annadiva handelde mijn bestelling snel af, had alles keurig ontvangen. Ik stuurde 1 item retour en dat werd binnen enkele dagen afgehandeld. Had het geld snel terug. Er zijn wel retourkosten, dat vond ik niet meteen duidelijk vooraf.

Mooi produkt

Goede en snelle service

Ik bestel regelmatig iets en ontvang het altijd snel en netjes verpakt. Heel soms moet ik iets terugsturen en dan wordt het geld binnen enkele werkdagen gerestitueerd. Ze hebben een klantenservice met echte mensen in plaats van een robot. Dat is tegenwoordig een verademing en in mijn ogen goud waard.

Mooie lingerie en betaalbaar!

Fijne site, ruime keuze en snelle service!

Past rekening niet aan

Product prima Verzending prima Ze weigeren de rekening aan te passen zodat ik hem bij mijn ziektekosten verzekering in kan dienen. Dus ik koop hier nooit meer!

Prachtige lingerie

Prachtige mooie merken, retourneren ook fantastisch.

Levertijd lang maar mooie bh's

De levertijd werd geschat op 2 tot 5 werkdagen , het werden er helaas 10. Zelf een mail gestuurd wat de status van de levering was na 5 werkdagen, vrij vlug reactie dat deze was vertraagd maar snel kwam. Helaas dus 2 weken moeten wachten op de bh's. Vooral de sport bh had ik graag eerder ontvangen. Verder mooi verpakt en mooie, fijne bh's ontvangen

Fijn

Goed passende bh en slip , fijn dat er wat grote cupmaten zijn met mooie bh soorten

Aanrader

Fijne webshop met mooie producten. Ik heb een goede ervaring met de klantenservice; deze is snel bereikbaar en bood een mooie oplossing na mijn vraagstelling. Ik kan deze webshop dan ook van harte aanbevelen.

Heel goed!

Bestelde Bralette zit ontzettend lekker en mooi. De manier waarop de bestelling jverstuurd wordt is net een kadootje, veel zorg aan besteed. Zelfde Bralette in een andere kleur besteld. Ik ga hier zeker vaker mijn ondergoed bestellen.

Retourneren onduidelijk

Link om een retourlabel van DHL via de website aan te vragen werkte niet. Er stond dat het ook kon met een andere verzender, maar met het aanmaken van een retourlabel kon het niet rechtstreeks naar het adres zonden worden, alleen een pakketpunt... Heel ingewikkeld allemaal. Zou ook makkelijker kunnen als er bij de bestelling al een label zit om te retourneren. Met de artikelen verder geen probleem, waren alleen te groot vandaar dat het retour moest.

Het plaatje klopt met wat je opde site ziet

Wat ik op de foto zag klopt in het echt met wat ik thuis heb ontvangen. Juiste vorm en kleur

Prima voor elkaar

Bestellen, telkens informatie hoe het staat met verpakken tot en met leveren. Product goed verpakt en product van goede kwaliteit.

Goede snelle service

Bij Annadiva wordt je altijd deskundig geholpen. De lingerie is van goede kwaliteit en de webshop levert heel snel.

Ik had eerst via de site besteld, maar helaas zat de bestelde bikini niet goed. Ik ben daarom naar de winkel in Den Bosch gegaan en ik ben zo fijn geholpen door Thyanne en heb met haar hulp een mooie bikini kunnen kopen. Daar loop ik nu mee te pronken op Rhodos. Zeer tevreden over de deskundigheid en persoonlijke aandacht tijdens mijn winkelbezoek!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB