Super!!

Had een te grote maat besteld! Even gebeld en werd een kleine op gestuurd! Geen verzendkosten ! Super!!!

Voor mij een uitstekende pasvorm

Ik moest voor mijn hartoperatie een bh zonder beugel hebben. Heb toen in het ziekenhuis bij Pavette een bh gekocht van Annadiva en die zat in 1 keer perfect. Daarom wil ik vanaf nu alleen deze bh’s dragen

Redelijke ervaring

BH bestelt, ik krijg hem keurig verstuurd, leuk pakketje. Maar doordat de foto’s naar mijn idee niet heel duidelijk zijn op de site, was de bh niet wat ik bedoelde. Ik heb hem meteen de andere dag teruggestuurd, nu na een week nog geen bericht ontvangen dat de bh terug gestuurd is. Dat vind ik een beetje lang duren. Komt waarschijnlijk wel goed. Ik wacht het af!

Fantastisch!

Fantastische lingerie! Zit goed en blijft lang mooi!

Sports bras

I ordered two sports bras so I could choose one. I haven’t used it yet, but I really like the look and feel of it.

Prima service !!

De bestelling word goed aangeleverd en betalingen is gemakkelijk. Eventuele retour word netjes verwerkt!!

Mooie producten en uitstekende snelle retourafhandeling

De kwaliteit en pasvorm van de badkleding is heel goed. Bij terugsturen (na diverse badpakken gepast te hebben en de keuze op 1 ervan gevallen was) stond de volgende avond het geld alweer op onze rekening.

Goede service als er twijfels over de bestelling zijn nemen ze persoonlijk contact met je op. Mooie producten, zit altijd goed. De verzending mag misschien wat sneller zijn.

Snelle levering en goed geholpen door de telefoon ivm maat advies

Snelle levering en goed geholpen aan de telefoon ivm maat advies

Snelle levering,goed verpakt en werd nauwkeurig op de hoogte gehouden betreffende afleverdatum.

Snelle levering,goed verpakt en werd nauwkeurig op de hoogte gehouden betreffende precieze afleverdatum.

Correct, duidelijk en vlot!

In mooi geschenkdoosje verpakt!

TOP

Als je bij Annadiva iets besteld, is de verpakking al een cadeautje.met zoveel zorg ingepakt. Verder is de bestelling snel geleverd, en het product prima. In een woord TOP

Uitstekend qualiteit ,prompt service

Uitstekend qualiteit en service. Goede prijs

Hele vriendelijke mensen en goede service. Pakketjes komen altijd netjes en op tijd aan. Goed telefonisch advies ook.

Annadiva maakt echt het versvhil

Heb 2 bikinis besteld vanuit de sale. Ik was heel benieuwd. Ik vind het namelijk heel belangrijk dat een bikini goed en lekker zit. Voor mij is het belangrijk dat ik niet het gevoel heb dat er van alles uit kan vallen. Dus stevigheid en bedektheid is voor mij van groot belang . De bikinis kwamen binnen en het zit als gegoten wat een verschil met de bikinis die ik alle andere jaren ergens anders heb gekocht. Heel blij mee

Supergoed geholpen in Den Bosch bij een heel vriendelijke en behulpzame medewerkster. Ze zag gelijk welke maat ik kon proberen en zei ook dat de maat die ik aanhad te groot was en ik online vanuit de winkel een andere maat kon bestellen en idd de volgende dag was het badpak geleverd (in Utrecht). Zo blij ben ik nog nooit geweest met een badpak die en zit als gegoten maat vooral door de lieve hulp. Echt Chapeau

Kadootje

Snelle levering en zoals de vorige keer weer heel netjes verpakt en een wasvoorschrift erbij.Volgende keer bestel ik weer hier!

Zeer tevreden over de webshop

Zeer nette en goed werkende webshop Ook op de vraag kwa levering zeer snel antwoord Dus zal zeker weer bestellen en ook aan raden aan anderen

Prima, bestel er graag

Grote collectie, prima service.

Snelle verzending, toegankelijke site en goede kwaliteit.

Snelle verzending, toegankelijke site en goede kwaliteit.

Helemaal tevreden

Erg fijne site met mooie artikelen. Snelle verzending en top ingepakt. Retour ook snel verwerkt. Ik ben tevreden.

Ik bestel daar altijd mijn bh's ,Prima Donna, . en afgelopen week heb ik een badpak besteld van Prima Donna. Eindelijk een badpak wat erg goed zit en mooi is...ik ben er zó blij mee! Ik ben héél tevreden met Anna Diva, ze zijn zeer betrouwbaar en je hoeft ook niet lang op je bestelling te wachten, ik kan iedereen aanraden.

Goed assortiment, nette levering

Goed assortiment bh’s en bikini’s. Nette en tijdige levering.

Goede producten, snelle levering

Leuke bikini's, makkelijke manier van bestellen, snelle verzending en goede retourprocedure.

Verrassend

Ik heb 2 slipjes besteld. Bij het uitpakken schrok ik van beide afmetingen. De ene leek veel te groot en de andere veel te klein. Het gaat om de smooth tailleslip en de comfy tailleslip. De eerste lijkt heel groot. Ik heb maat s-m genomen. Ik heb van mezelf maat 38. In de paarse kleur genomen. Prachtige kleur op mijn bruine huid. En de maat is ietsje aan de grote kant maar niet erg. Het zit lekker hoog en alles blijft binnenboord, ha! Aan het wasrek ziet ie er minder sexy uit, maar aan, is het een heerlijke slip. De andere slip is de comfy en toen ik hem uitpakte dacht ik dat ie veel te klein zou zijn. Het is nl 1 maat, donkerblauw. Hij zit lekker en mooie kleur. Gelukkig niet strak in de taille en het blijft om mijn billen zitten, trekt niet omhoog. De vorige ook niet. Wat ik wel jammer vind aan beide is dat de naden toch een beetje zichtbaar zijn in een aangesloten jeans. Ik zocht naar een naadloze slip. Ik weet niet of dit door mijn figuur komt of dat een naadloze slip zonder pijpjes niet bestaat? Heel betaalbaar beide slipjes en ze voelen zacht aan, goeie kwaliteit!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB