goede service

Ik heb bh's teruggestuurd omdat de maat niet helemaal goed was. Het terugsturen was zeer eenvoudig en de terugbetaling was snel. De bh's die we hebben gehouden passen goed en zijn mooi. Blij met een bh maat vanaf omvang 60!

Toppp zaak

Toppp zaak, ik kan niet anders zeggen, alles netjes ingepakt en optijd geleverd. Alleen jammer dat je niet gratis mag terugsturen, maar voor de rest top

Mooie kwaliteit, verpakking en snelle verzending

De lingerie, badkleding en nachtkleding zijn van mooie en kwalitatief goede merken. Alles wordt altijd netjes verpakt en snel toegestuurd. Alleen de verzend- en retourkosten vormen soms een drempel, zeker als je twijfelt over de maat. .

Snelle levering en mooie producten

Zo vriendelijk te woord gestaan!!

Heel fijn gesproken met een super behulpzame medewerker! Ze dacht mee bij het uitkiezen van een fijne sport bh. Uiteindelijk zijn de bh’s wel retour gegaan. Zaten niet lekker. Geen probleem. Ik ga jullie echt aanbevelen bij andere dames! Ga zo door! En tot een volgende keer!

Goede ervaring

Ik heb het bestelde item snel ontvangen, het was ook nog eens super netjes verpakt.

Netjes verpakt in herbruikbare papieren doos, zonder teveel verpakkingsafval.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Erg prettig geholpen via mail om mijn eerder geplaatste bestelling te achterhalen. De maat niet meer leesbaar in label en daardoor via eerdere bestelling achterhaald. Prettig en behulpzaam!

Goede service en klantvriendelijkheid

Zeer prettig

Mooie bh besteld. Snelle levering

Heel blij met mijn mooie prima donna bh. Zit als gegoten.

Naar wens

Duidelijk op de website aangegeven dat levertijd 2-5 dagen duurt. Goed en netjes verpakt.

Goede en ruime keuze in grote cupmaten

Met een cup J kun je niet vaak in een winkel terecht voor BH's. Bij Annadiva heb ik besteld, gepast én geretourneerd. Grote keuze uit verschillende types en merken. Levering duurt meestal 1,5 week. Bij retour wordt alles binnen een paar dagen afgehandeld, inclusief terugstorten geld. Aanrader.

Ik heb al een paar keer lingerie besteld bij Annadiva en het bevalt goed. De maat is goed en het afleveren gaat ook altijd goed. Ik ben zeer tevreden

Super tevreden met lingerie van Annadiva

Al meerdere leveringen online gedaan bij Annadiva. Iedere keer tevreden met de lingerie en ideaal om online te slagen. Maten kloppen perfect !

Altijd tevreden

Bij het uitzoeken van de bh of bikini is de beschrijving al heel duidelijk , de maattabel is top. Het bestellen de levering alles gaat makkelijk en snel als iets op voorraad is heb je het binnen w dagen al zeker in huis. Ik bestel graag bij Annadiva!!!

Snelle levering en netjes ingepakt

Al vaker lingerie besteld. Prima service, netjes verpakt en mooie merken.

Mooie badmode.

Veel keuze uit mooie en kwalitatief goede badmode. Correcte levering. Verpakt met aandacht.

Zeer blij de mooie grote maten

Zeer fijne en goede ervaring Klantenservice zeer vriendelijk, goed geholpen Mooie bikini's voor grote maten, met leuke kleuren. Wat ik fijn vind is dat je later kunt betalen en thuis rustig thuis kan passen, want badmode en Bh's moet gewoon zo comfortabel zitten vooral als je grote maat heb

kundig advies

kundig advies, snelle levering, fijne service, fijne sfeer in winkel

Meerdere malen besteld Zich efficiënt en zeer snel terugbetaling van een retour :)

Perfectie die altijd past!

Weer een mooie nieuwe bh besteld. Superblij mee. Snel geleverd en goed verpakt. De pasvorm Is perfect voor mij. Zit als gegoten en ik koop dan ook nooit meer een ander merk. Ook mijn badkleding is van Anna Diva en die blijft prachtig. Voor mij geen veter merk dan deze.

in de winkel mijn retour gebracht en ook door winkel personeel goed en fijn geholpen

Fijn dat er zoveel keus is voor iedere maat.

Kende de site nog niet, maar zocht een bepaalt bikini broekje. Hier gevonden, besteld en binnen 48 uur in huis. Top!

Ik ben super tevreden over mijn bestellingen altijd luxe verpakt en na 1 of 2 dagen al geleverd

8 Australielaan

Den bosch 5232BB