Mooi en goede kwaliteit

Eerste aankoop verliep prima. Tweede aankoop wacht ik op. Levertijd 2-5 werkdagen: nog 1 dag wachten...

Fijne webshop!

Duidelijke omschrijving en afbeeldingen, snelle levering

Jammer

De eerste bestelling ging perfect! De tweede bestelling ging retour omdat ik een verkeerd artikel had besteld, wacht nog steeds op mijn geld. De derde bestelling daar zit ik inmiddels na acht dagen nog steeds op te wachten. Jammer!

Snelle goede levering

Hele goede en snelle levering. Helaas bleek het toch niet mijn maat te zijn. Retournering in de winkel, ook prima verlopen en geregeld. Dus top, een 9,5

Geweldige service

Dankzij een kundige winkelmedewerker heb ik het mooiste badpak ooit gevonden. Ondanks dat het badpak niet in de winkel voorradig was had ik het via de post een dag later in huis.

Super goede en snelle levering

Super goede en snelle levering

Netjes ingepakt en op tijd geleverd

Zeer goed, ook omruilen gaat heel soepel en is dan weer snel geleverd

Snel geleverd en netjes verpakt

Als beloofd de bestelling de volgende dag in huis. Altijd netjes verpakt! Bestel hier graag en als ik dagje naar den bosch ga, ga ik altijd even langs de winkel.

zo blij!

Het is altijd een mooi product en voldoet aan mijn verwachtingen. Ik word er altijd blij van.

Professioneel & verzorgd

Snelle opvolging order en super verpakt

Alles goed

Prima advies in de winkel, netjes thuis bezorgd.

Kwaliteit en Service is top!

Ik bestelde 2 aparte leveringen. De 1ste levering een dag erna al in huis. Over de 2de levering kreeg ik keurig een mail waarom het een paar dagen langer duurde. Ik ben zeer tevreden.

Professioneel!

Adequaat, meedenkend, heel snel. Gewoon erg goed. Ik voel me hier ook echt een klant.

Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Ik ben erg tevreden over Annadiva. Een duidelijke website, snelle bezorging en goede merken

Mooi verpakt

Snelle levering en mooi verpakt

Goede snelle levering, kon helaas niet in een pakketautomaat worden afgeleverd

Goede snelle levering, mooie pasvorm van de producten. Kan helaas niet de optie aangeven om in een pakketautomaat van DHL te worden afgeleverd.

Vlotte levering!

Prima en vlotte levering dus heel tevreden!

Mooie kwaliteit en goede service

Overzichtelijke webshop met mooie kwaliteit bad en ondermode! Snel geleverd en fijne service. Mooi en discreet verpakt. Heel erg tevreden

Comunicatie

Ik heb een paar dagen na mijn bestelling een mail gemist over de datum wanneer ik mijn bestelling exact zou ontvangen. Mvg m.sterrenburg

Altijd snelle levering en goede kwaliteit zowel de lingerie als de badkleding Top

Goed product!

De bestelling ging vlot en makkelijk. De communicatie daarover ook. Het product werd op de afgesproken tijd geleverd. Het voldoet geheel aan mijn verwachting

Alles naar wens Super !!

Leuke bikini !! Prima pasvorm heel blij !! Netjes verpakt en snel geleverd !!

Mooie bh en snelle levering

Een tevreden klant

Betrouwbaar

Snelle levering, wordt op de hoogte gehouden, wat vertrouwen schept in deze digitale wereld.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB