Goede pasvorm en mooi materiaal

Prima.

Uitgebreide keuze in mooie lingerie voor de grotere maten.

Fijne webshop

Doordat ik onlangs veel ben afgevallen moest ik nieuwe bh’s. Na een paar verschillende maten te proberen, weet ik nu weer mijn huidige maat en kon ik de andere bh’r gemakkelijk retourneren. Gelijk 2 extra bh’s van goede maat besteld en heb ik weer voldoende in de kast!

Mooi

Ik had nieuwe bh’s nodig en bij jullie 3 mooie uitgezocht en ze passen perfect ben er super blij mee

Eenvoudig om te bestellen en vlotte levering. Het setje is prachtig en perfecte pasvorm.

Snelle verzending

Super snel en netjes verzonden. Persoonlijk ingepakt. Voldoende betaalmogelijkheden op de website.

Goede srvice goede kwaliteit

Keurig netjes ingepakt. Mooie kwaliteit badpak. Goede pasvorm.

Ultieme service met Brabantse vriendelijkheid!

Zó ontzettend fijn geholpen aan de telefoon door Chantal. Had snel Hanky Panky’s nodig en zij heeft ervoor gezorgd dat ze binnen een dag mijn koffer in konden in de kleuren die ik graag wilde. Top service en ultieme vriendelijkheid

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Voor het eerst een setje [BH en string] gekocht van dit merk en ben blij verrast: netjes ingepakt met een kaartje erbij, Jolanda bedankt! De pasvorm en maatvoering is uitstekend, fijn materiaal en comfortabel in het dragen [ik ben 60+ en niet alle merken ondersteunen een ouder lijf wat niet meer zo stevig is ....,.] Jullie hebben een nieuwe fan erbij!

Heel fijn bedrijf!

Voor de tweede keer iets bij Annadiva besteld. Ik ben zeer tevreden en kan het aanraden! Het assortiment voor de grotere cupmaat is groot en goed van kwaliteit. De prijs is normaal en er is regelmatig sale. Producten zijn netjes ingepakt met zorg en voorzien van een laagje vloeipapier en wat informatie + reclame kaartjes. De doos is neutraal en vrij anoniem, voor degene die dat prettig vind. In PostNL wordt de naam weergegeven als Dutch bodyfashion. Retourneren gaat makkelijk en snel, de retouren worden zeer snel verwerkt binnen een paar dagen tot een week, en de afterpay rekening snel aangepast. Chapeau, dat zijn maar weinig bedrijven die zo snel zijn. Ik raad annadiva zeker aan en zal in de toekomst graag weer met plezier bestellen!

Heel fijne lingerie shop!

Bij AnnaDiva is het fijn lingerie shoppen. Prachtige collectie en net iets scherper geprijsd.

Alsof je een kadootje uitpakt!

De bestelde items werden netjes verpakt en op tijd geleverd. Er zat zelfs een kaartje bij van de medewerker. Alsof je een kadootje uitpakt!

Super Lingerie

Super Lingerie en goede service

Ik heb nu bij annadiva 2 bikini’s gekocht en ben er super blij mee. Ik heb er een in de winkel gekocht en de ander heb ik besteld. In de winkel werd ik goed geholpen met mijn maat, ze zijn erg klantvriendelijk en vooral eerlijk, wat heel belangrijk is. Die ik heb besteld was netjes en met liefde ingepakt en netjes thuis bezorgd. Ik ga hier vaker Badmode en lingerie kopen, ook de prijs is goed, je betaald iets meer maar het zit gewoon perfect. Super bedankt voor de hele fijne service annadiva

Door mijn eigen fout verkeerde maat besteld. Gebeld met Annadiva. Product kosteloos mogen ruilen! Nieuwe bestelling moet nog binnenkomen. Maar heb daar het volste vertrouwen in. Volgende bestelling doe ik daarom weer bij Annadiva!

Goede klantenservice

Hele snelle en goede reactie toen ik een mail met een vraag had gesteld.

Uirstekend

Met zorg verpakt..persoonlijke noot erbij..snelle reactie op vragen...ben al een tijdje tevreden klant!

Super mooie bhs van top kwaliteit

Snelle levering fijne bhs van verschillende top merken nog mooit iets terug gestuurd altijd goed makkelijk achteraf betalen ben gewoon heel. Tevreden

Top !

Ik had iets besteld Helaas terug gestuurd, alles binnen een paar dagen af gehandeld. Ga er zeker meer kopen !

Verwachting waar gemaakt

Fijn dat er een grote collectie Prima Donna voorradig is. Snelle levering en mooi verpakt.

Altijd goed en duidelijk

Prima...snel en verzorgd.

9+ Klantbeleving

De 1e keer dat ik besteld heb bij Annadiva. Mooie aanbieding van de BH die ik altijd draag, dus maar eens proberen. Meteen een schot in de roos, van begin tot eind goed geregeld, Dankje Annadiva, jullie hebben er een klant bij !!

Goed geholpen in de winkel. Ik was onzeker omdat ik zoveel afgevallen ben dat ik mijn lijf niet meer herken. Fijne verkoopster! Mooi setje gekocht!

Top geregeld

Al meerdere malen heb ik bij Annadiva een aankoop gedaan. Ook nu ben ik weer heel tevreden en blij met de vlotte levering en het fijne product.

Kwaliteit

De 3 bh’s die ik heb ontvangen zijn matig vanwege dat de stof niet erg soepel is. Een van de bh’s prikt. Helaas had ik alles er al af geknipt dus ik doe het er maar nee voorlopig.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB