Ruim assortiment, vlotte en nette verzending

Ruim assortiment en fijne website. De verzending ging vlot en de BH's waren netjes verpakt.

Snel bezorgd, netjes verpakt, uitstekende maattabel.

Snel bezorgd, netjes verpakt, uitstekende maattabel.

Zeer fijne voedings- sportbh

Zit zéér comfortabel en strak, Oals je van een sportbh kan verwachten. Persoonlijk vind ik de maten iets klein vallen. Niet te klein, maar wel kleiner dan verwacht.

Fijne webshop voor grote bh maten

Fijne en stevige bh's die lang goed blijven. Bij mij breken de bh's nog wel eens door het gewicht (ik heb cup 95H) maar bij bh's van Annadiva duurt dit 1 à 2 jaar waarna ik de beugels vervang en de bh weer een tijd mee kan. Bij goedkopere bh's breken de beugels al binnen een paar weken. Ik ben dus erg blij met de bh's van Annadiva!

Zeer aangename ervaring

Bestelling geplaatst, vlotte levering, maat was helaas niet goed, pakketje terug gestuurd, zeer vlotter terugbetaling, al met al een waar ik zeker nog eens een bestelling plaats

Snelle levering, goede producten, mooi verpakt

TOP!

Vlot, 's el, mooi product

Afspraken nagekomen Product uitstekend

Mooie badmode en zeer goede service

Mooie collectie en zeer goede service. Levering, verpakking en klantenservice heel goed te bereiken.Top!

Zeer fijne en mooie bikini, maatvoering klopt.

De bikini zit erg mooi en ik weet uit ervaring dat je er lang mee kunt kortom ik ben er erg blij mee.

Perfecte service

In de winkel in Den Bosch fantastisch geholpen door het personeel. Er waren bepaalde artikels niet meer in de winkel, maar werd goed geholpen met het online bestellen. Deze bestelling werd de volgende ochtend al bezorgd! Echt uitstekende service :)

Altijd prima fijne webshop

Mooie lingerie en badmode en vooral groten maten.

Heb nu 2 bikini's gekocht en ben er super blij mee zitten geweldig en blijven heel mooi.

Perfecte pasvorm en zeer fijne ademende stof

Tijdens het sporten is het de fijnste BH die ik tot heden gehad heb. Sluit mooi aan met een goed ademende stof. Ben er zeer tevreden mee. Ik heb dan ook het besluit genomen om er ook meerdere te bestellen.

Producten waren goed passend. Snelle levering.

Super fijne bh’s en bikini’s

Bh’s top kwaliteit en de bikini’s ook helemaal super kost wel wat maar je hebt ook wat

Mooie collectie , snelle levering

Goed omschreven , waardoor snel gekozen en binnen 2 dagen geleverd. Een 10 dus.

Fantastische winkel, goed advies

Eindelijk weer eens een paar goede fijne bh’s gekocht met hulp van de super aardige deskundige dames van Anna Diva. De bh’s zitten zo fijn! Heb een paar keer bh’s gekocht die na een paar uur dragen gaan knellen, super irritant. Dat is nu gelukkig niet het geval. Goeie slips erbij, ik ben helemaal blij. Sommige dingen waren niet op voorraad, dat werd in een mooie verpakking een paar dagen later netjes bij me thuis bezorgd. Leuk ingepakt, echt aandacht aan besteed. Ik kom hier zeker terug!

Had mooi setje besteld, mooi materiaal en ontwerp. Helaas was de maat niet goed en heb ik het moeten retourneren. Fijn dat het geld snel weer op mijn rekening stond

Het bestelde artikel niet meer op voorraad maar ik kreeg berichtje dat het met vertraging as alsnog zou worden bezorgd. Dat is ook keurig gebeurd!

Mooie collectie

Heel fijn dat er zoveel keus is in grote cupmaten en dat de modellen ook volle cups hebben zodat je een betere inschatting hebt hoe iets draagt. Ik ben ook fan van de badkledinglijn van eigen merk. Bestellen is makkelijk en de verzending snel.

Erg tevreden

Snelle levering en erg blij met mijn nieuwe badpak.

Perfecte servies

Ik heb een mooie bikini van prima donna gekocht. Ben ik erg blij mee. Snel geleverd. Goede servies.

uitstekend

Goed verpakt aangekomen. Zag er verzorgd uit. Kom zeker nog een keer bij u online winkelen. Dank je wel hoor.

erg gord,

snelle levering, fijne bh

Goede maat en snelle levering

Makkelijke website, snelle levering, goede maatvoering

8 Australielaan

Den bosch 5232BB