Zeer snelle service, alles perfect, van verpakking tot bezorging

Zie hierboven

Heel erg tevreden met mijn Prima Donna body.....snelle en zorgvuldige levering!

Heel erg tevreden met mijn prima donna body.....snelle levering !

Good choice and fast delivery!

A good range of choices for larger cup sizes - super quick delivery

Redelijk

Ik verwarde prima Donna met Anna diva heb nu badkleding die van mindere kwaliteit is

Mega super

Goede stevige bikini's voor cupje groter. Kwaliteit is top. Snel online besteld en in huis in een stevig doosje. Erg tevreden als terugkerende klant. Je weet dat je gegarandeerd er goed bij loopt aan het strand of zwembad.

Erg tevreden over mijn eerste aankoop

Op de site in de sale de juiste strings / boxer van prima-donna gevonden. Leuke prijs Overzichtelijk site en erg behulpzaam personeel. Door mijn eigen fout het een en ander fout gegaan en werd direct snel en perfect opgelost.

vakkundige vriendelijke service

Beide medewerkers die mij hielpen, hielpen mij in alle rust. Goed luisterend naar wat ik nodig had. De vrijheid om een maat en model na te bestellen, en kundig advies vanuit hun ervaring. Voor echt goede lingerie, zonder kletspraat om te verkopen, maar advies omdat het het beste bij mijn lijf past, ga ik zeker weer terug naar Annadiva.

Fijne webshop, snelle levering!

Goede foto's en veel keus. Retourneren is gemakkelijk en voor advies kun je chatten. Als je je maat weet van je favoriete merk is online bestellen ideaal!

Perfecte service

Mooie goed zittende lingerie voor een betaalbare prijs, ook voor de grote cubmaat

Super snelle service!

Mooi hempje, blij mee! Kwam direct volgende dag binnen. (Beetje zonde van alle verpakking, zou prima door de brievenbus kunnen...)

Fijne service en fijn dat ze bellen als er iets niet voorradig is.

Leuk dat ze het zo persoonlijk maken en altijd netjes ingepakt

Goed en een snelle levering

Ze hebben groten maten van prima donna en de kwaliteit is goed. En je wordt goed op de hoogte gehouden als er weer een nieuwe kleuren zijn. Ik ga voor de deuville. Heb alle kleuren. De levering is ook sn

Je krijgt wat er wordt beloofd

Wat er op de site te zien is, isn ook hetgeen je krijgt. Eerlijke prijs voor de kwaliteit.

Goed geregeld

Online een beha gekocht die in de winkel is geleverd. De beha was snel ter plaatse en passen ter plekke was welkom. Er werd aangeboden nog even mee te kijken, zonder drang. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nog netjes ingepakt voor het meegegeven werd naar huis.

Snelle verzending en goede service

Ruime keus, snelle verzending en aantrekkelijke sale acties. Had verkeerde model besteld en na ontdekken (niet voorgevormd) heb ik meteen de juiste besteld. Deze werd ook weer supersnel verzonden. Zag net dat bedrag al was teruggestort zonder inhouden porto. Heel attent, Bedankt!

Snelle levering.

Mooie badkleding. Leuke aanbiedingen,ga ervan genieten van de zomer.

Super vriendelijk en kennis van zaken perfect geholpen

Gebeld en een vraag gesteld de dame hielp mij naar tevredenheid juiste maat binnen gekregen. Ook voor de vraag over een vorig product zijn ze heel behulpzaam geweest afhandeling daarvan loopt nog maar ga ervan uit dat ook dit goed komt.

Goede lingerie voor een redelijke prijs.

Bestellingen worden vlot geregeld en retourneren gaat makkelijk.

Keurig verzorgd

Het product is van mooie kwaliteit en de verzending was keurig verzorgd.

Superservice!

Voorafgaande aan mijn bestelling had ik eerst wat vragen gesteld via de chatfunctie. Daar kreeg ik al het juiste advies en ben toen gaan bestellen. De bestelling had ik zeer snel in huis, en was heel mooi verpakt. Ben supertevreden en zal zeker vaker bij Annadiva iets gaan kopen.

Slecht

Een Tankini besteld met de maatvoering erbij , opgestuurd gekregen maar een andere maat als besteld. Gemaild hier over geen reactie. Toen gebeld met annadiva , deze maat was er niet en moest besteld worden .kan wel meer als een week duren. Wij gingen 5 dagen later op vakantie en wilden het voor die tijd meenemen. Weer kontakt over een terug stuur label ( want die zat er niet bij) geen reactie. Toen voor eigen kosten terug gestuurd, we zijn benieuwd of het aankoop bedrag netjes wordt terug gestort. Met vriendelijke groet Wil van der Hoeven Pieterpostplaats 4 2272SP Voorburg

Goede service en klantvriendelijk

Mooie spullen.

Product lag keurig klaar in de winkel

Ik kon zelf het product niet ophalen. Ik heb daarover gebeld en het was geen enkel probleem om mijn bestelling op te laten halen door mijn zoon. Ook het retourneren van een van mijn producten was geen enkel probleem. Ook dat is via mijn zoon gegaan. Het geld van mijn retour was binnen een paar dagen op mijn rekening. Nette service en afhandeling.

Super winkel

Leuke aanbiedingen en snel bezorgt

Heelal netjes verstuurd met goede communicatie

Mijn bestelling bij Anna diva kwam heel netjes verpakt binnen. Zelfs een wasvoorschrift was eraan toegevoegd. De communicatie over het verloop van de zending is heel fijn. Je weet wanneer je je pakketje kan verwachten. Ik bestel zeker weer! En oh ja… de zoekmachine op de site werkt heel fijn, zo kan je makkelijk kiezen uit de goede maat en merk.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB