Snelle service en goede communicatie

Fijne ervaring. Bestelling is heel snel verzonden en de communicatie vanuit Annadiva was heel duidelijk.

Blij met een goed verzorgd pakket

De bestelling was met zorg ingepakt en op tiid geleverd. Ruime voorraad waardoor je producten thuis goed kunt passen/vergelijken.

Zeer goede pasvorm

Fijne BH voor grotere maten veel keus in kleur Fijn draag comfort .

Voldoet aan mijn verwachtingen

Reeds eerder iets bij Annadiva besteld, alles perfect en je wordt netjes op de hoogte gebracht als de levering iets langer duurt omdat nog niet alles compleet is van wat je besteld hebt.

Super goed product en service

Na de bestelling bleek mijn product niet op vooraad. Een medewerker nam snel contact op met de mededeling dat het product niet op vooraad was, maar dat een andere vestiging nog wel het product op vooraad had en dat zij deze zo snel mogelijk op zou sturen. Super service! En blij met de lingerie!

Mooiste bikini ooit

Snel verzonden netjes ingepakt en prima service

Netjes en snel geleverd

Aanrader, prima service.

Werd blij van mijn bestelling

Het badpak had een goede pasvorm, cup maat perfect. Ook was de kwaliteit van de stof heel goed, Badpak was gevoerd. Gaf mij een licht corrigerend gevoel. Leuke kleurtjes

Altijd mooi materiaal, goede pasvorm en mooie modellen,en snelle Levering en mooi verpakt Echt n cadeautje om uit te pakken Zeer tevreden

Daar waar de klant nog koning is...

Telefonisch geholpen met keuze van maat bikini. Snelle bezorging!

Fijne kwaliteit

Bij Annadiva hebben ze maten voor iedereen waardoor iedereen van hun fijne kwaliteit kan genieten en sowieso een gewoon een goede bh kan kopen dat is natuurlijk key. De verzending gaat vaak ook snel dat is natuurlijk ook altijd fijn en de kwaliteit is vooral echt fantastisch oftuwel zeker een aanrader

Goede spullen

Ik ben erg tevreden over de BH’s en de grote hoeveelheid aan maten. Ik heb altijd een lastige maat gehad van jongs af aan. Ik bestel nu al een paar jaar via jullie online. In de afgelopen jaren heb ik ook fijne winkels gevonden waar ze me goed helpen en ze veel van mijn maat hebben, maar online shoppen is gewoon een groot goed als je een gezin hebt. En ik weet na zoveel jaar vrij goed welke maat ik heb. Wat ik wel jammer vind was dat ik dit keer mijn retour verzending moest betalen, vorige bestelling hoefde dat niet. Ik kocht uiteindelijk 4 BH’s en twee slips en stuurde 2 BH’s en 1 slip terug. Daarom beschouw ik mezelf als een goede klant die als ze besteld gewoon goed inslaat. Daarom is mijn enige negatieve feedback dat ik het onzin vind dat ik verzendkosten voor de retour artikelen moet betalen.

Netjes en snel verzonden

Artikel is precies zoals omschreven. Werd keurig verpakt en heel snel bezorgd. Top! Aanrader!

netjes op tijd binnen en keurig verpakt

heb vaker bij deze site bestelt, alles verloopt vlot goede communicatie(mail) kleding keurig verpakt! erg tevreden mvg Sonja Hazelaar

leveren met zorg

ruime keuze, goede service en met zorg geleverd! Prima.

excellente service

wederom mooie lingerie besteld. Makkelijk bestellen vanaf de bank. Ook gemakkelijk te retourneren mocht maat niet kloppen. Wordt altijd correct verwerkt.

Mooie kwaliteit. Wel even uitzoeken wat precies de goede maat is. Snel geleverd.

Uitstekende pasvorm

Snelle levering goede kwaliteit wel duur.

Het was de eerste keer dat ik hier iets bestelde. Helaas was het bestelde niet precies wat ik bedoelde. Ik heb de badjas teruggebracht naar de winkel in Den Bosch. Daar werd ik uiterst vriendelijk en begripvol te woord gestaan. En na 2 dagen mijn geld teruggestort. Ik kan iedereen Annadiva aanbevelen!!

Ruim assortiment , grote cup maten op voorraad, heel erg fijn. Super snelle service, dus je hoeft niet lang te wachten. Zeer gebruiks vriendelijke website. Dus kortom: TOP

Jij krijgt wat je ziet@

Zo blij met mijn pre verjaardag BH van Prima Donna, gekocht bij Anna Diva. Zij stellen nooit teleur, wat je ziet krijg je ook!

Levertijd lang kwaliteit prima

De levertijden zijn lang maar de producten zijn prima! Wel duur maar tot nu toe is het mij waard

Super ingepakt. Snelle levering en goede kwaliteit

Uitstekende webshop voor lingerie

Erg overzichtelijke webshop. Daarnaast heeft Annadiva in het algemeen meer op voorraad dan andere winkels - ik heb hier vaak een artikel gevonden in een maat die ik elders niet heb kunnen krijgen. Last but not least: artikelen worden snel , fraai en gedegen verpakt verzonden. Ik raad Annadiva dan ook nadrukkelijk aan!

Vorige week 2 bh's besteld Maar fantastische service Snelle levering

8 Australielaan