Prachtig

Zit geweldig voel me hierdoor toch weer meer vrouw

Superrrr

Mooie winkels, met ruim assortiment badkleding, zelfs grote cup maat genoeg keuze...ook online super tevreden, verschillende aankopen gedaan, altijd mooi ingepakt...ik zeg top!!

Mooie producten, snelle bezorging!!

Mijn bestelling werd correct en zorgvuldig verpakt bezorgd! Prachtige website !

De sport bh die geen sprintje kon trekken.

Ik de webshop van Anna Diva een sport bh besteld. Bij de desbetreffende sport bh stond dat hij 2-3 dagen levertijd had, perfect wat na onverwachts stuk gaan van mijn oude was ik met spoed een nieuwe nodig. Helaas duurde het leveren langer dan verwacht. Hiervan werd ik pas om de hoogte gesteld nadat ik zelf er achteraan gemaild had. Dat was jammer, maar het contact met de klantenservice was vriendelijk en ze ging haar best doen voor mij. Uiteindelijk de sport bh retour moeten doen, niet omdat hij niet naar verwachting was. Dat was hij zeker wel, maar omdat ik al een ander had gehaald. Omdat zoals ik zei, met spoed in nieuwe nodig was. Nu heb ik eerder bij Anna Diva besteld en dat is altijd goed gegaan, dus ik ga het ook zeker nog eens proberen. Alleen in dit geval pakte het wat minder uit.

Jullie zijn top!!!

Ik ben super tevreden van Annadiva. Heb een sportbh besteld die me perfect zat. Op de website zag ik er in sale nog een zeer mooie staan, na telefonisch contact, waarbij ik uitstekend geholpen werd, heb ik die ook besteld. Jammer dat hij niet zo goed zat voor mij. Mijn geld werd zeer snel en correct terug gestort. Dank jullie hiervoor Jullie zijn Top! Mieke Wouters

Alles prima gegaan, snelle levering, artikel naar wens, pasvorm perfect.

Comfortable

I finally found a bra shop that suits me. I have always been struggling with bras and the right size. Thank you

Eerste x bestelling ,top eerste ervaring!

Mijn eerste x bij Annadiva, uit de sale dat dan wel. Maar hoge kwaliteit!

Zelf maat BH opgemeten zoals op de site staat, en dat klopte. Artikel is ook goed thuis afgeleverd

Veel keuze voor smalle omvang, grotere cup die je normaal niet zo snel in de winkel kan vinden. Ook heel snel bezorg, de dag na bestellen al. Zeker aan te raden!

Overzichtelijke site met kwalitatief prachtige lingerie en badmode

De site vind ik prettig te bezoeken. Maten en merk naar wens gauw te vinden. Zoekfunctie is prettig. Er staat duidelijk aangegeven wanneer je de verzending kan verwachten. Heb je eenmaal de bestelling geplaatst, wordt het keurig verpakt thuisbezorgd.

Prima service, snelle levering

Prima service en snelle levering. Ook het geretourneerde artikel snel verwerkt!

Ben heel tevreden over Annnadiva Service is goed, als je belt geven ze goed advies En zijn vooral heel snel ( en netjes) in het versturen van je artikel Goede pasvorm, wat wil je nog meer!

Prima levering

Het enige waar ik niet zo tevreden over was is de levertijd

Jhele snelle levering en top bedrijf

Heel vlug geleverd netjes verpakt en goede service ik bestel er altijd

Super!!

Goed advies en geholpen

Goed product, goeie service

Bij Annadiva in de winkel goed advies gegeven over nieuwe PrimaDonna BH's. In de winkel gepast op maat, en ze zijn besteld in mijn kleur en nagestuurd.

Ruime keuze uit stijlvolle modellen

Eindelijk een winkel waarin ik volop keuze heb! Ontzettend blij met mijn koop!

Uitstekende service!

Al diverse keren bh's besteld van Prima Donna. Super service en ook als je retour stuurt nooit problemen! Bh's ook altijd in mooi papiertje met leuk kaartje, een feest om te ontvangen!!

Snelle levering, keurig verpakt, goede producten.

Fantastische service

Ik had iets besteld,maar was helaas toch niet op voorraad, ze hebben het uit een ander filiaal laten komen, dus een duidelijke mail dat het product later geleverd werd,helaas was het niet naar mijn zin,en werd het bedrag weer al na 1 dag teruggestort, geweldig, ik raad dit bedrijf zeker aan

Een perfecte klantgerichtheid!

Normaal bestel ik alles via de webshop. Ik had nu een vraag over een bh en de medewerkster was meer als vriendelijk en hulpvaardig. Echt bijzonder!

Niet goed.

Heb herhaaldelijk moeten bellen. Totaal geen reactie gehad op bestelling. Geen enkele mail, geen ordernummer, geen tracentrace ,helemaal niets. Had hier een naar gevoel over.

Gewoon lekker snel.

Lekker snel, makkelijk besteld en geleverd. Fijne verpakking mooi formaat en niet opzichtig.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB