Heel veel keus, snelle levering. In 1 woord geweldig

Annadiva maakt het waar: fabulous

De lingerie is prachtig, goed geprijst en zit al gegoten. Ik voel me er heerlijk in. De lingerie wordt mooi verpakt en keurig op tijd geleverd. Ik ben fan!

Snelle service, netjes verpakt

Lingerie mooi en goed. Bestelling geplaatst en dag later ook al ontvangen.

Geweldige persoonlijke service

Vroeger kocht ik mijn bh’s in de Paleisstraat en nu bij Annadiva. Dezelfde geweldige service. Je wordt echt geholpen en er wordt gekeken of de maat ook echt goed past. Helemaal met een grote boezem is een goede bh een must. Bedankt dames jullie moesten eens weten hoe belangrijk jullie voor ons zijn.

Snel ontvangen

Jammer dat je moet betalen voor terugzenden terwijl je wel wat hebt gekocht. Een bikini moet je toch passen.

Prachtige merken en super snelle levering

Twee prachtige bh’s besteld en de volgende dag al bezorgd! Naast de webwinkel ook nog 3 fysieke winkels dus dat is ook fijn als je toch liever wil passen. Mooie uitgebreide collectie met ontzettend veel maten, echt n aanrader.

Ik ben hartstikke tevreden!!

Ik ben erg blij met mijn bestelling!! Hartelijk dank daarvoor!! Groetjes Claudia Melissant

Ik ben zeer tevreden.

Het artikel voldoet aan de beschrijving. De keuze van achteraf betalen is een extra reden om bij Annadiva te bestellen.

Makkelijk en snel

Ruim assortiment tegen goede prijzen, snel besteld en geleverd

Fijne vlotte service

Netjes verpakt en vlotte levering Prima service

prima webshop, mooie producten

Mooie aanbiedingen, snelle afhandeling retour

Badpak besteld, snel geleverd, mooi verpakt En past perfect!!! Dank jullie wel !!!

Prima correcte levering van de bestelde artikelen

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Prachtige pasvorm

2 bikini's besteld. Beide met een prachtige pasvorm

Erg lang op bestelling moeten wachten

Deze keer heb ik erg lang op mijn bestelling moeten wachten. Nog een opmerking: van de maten klopt niks. Ik heb mijn gebruikelijke maat besteld. Maar deze zit nu niet lekker.

Ze reageren snel als je mail stuur.

Perfect, snelle levering, veel keuze !!

Snelle levering, heel veel keuze. Precies wat ik zocht.

Deze x niet zo goed..!!!. niet gewend van Anna Diva

Duurde erg lang eer het bezorgd werd.. 22 december 2023 besteld... pas ergens in 2de week Januari 2024 bezorgd Niet op de hoogte gebracht via email. Of de website dat het langer zou duren... ivm niet voorradig 2x gemaild.. konden niets vinden. Toen gebeld... TOEN werd er verteld dat het niet voorradig was. En daarom langer duurde... vroeg ik waarom ik daar niet van op de hoogte gebracht was via... toen meteen s middag s een email. Uit eindelijk na 2 weken... dus 10 werk dagen.. toch gekregen. Niet gewend van juliie. ... Maar gelukkig toch nog goed gekomen.. En daar gaat het om uiteindelijk

Altijd goed

Wordt netjes op de hoogte gehouden en altijd blij met hetgeen ik heb besteld

Prima en duidelijk

Mijn ervaring met Annadiva is heel goed. Het online bestelling gaat makkelijk. Als het pakket komt zit het keurig en attent ingepakt. En de kwaliteit is fantastisch. Mocht een artikel niet passen dan is het gemakkelijk om te retourneren en staat het aan bedrag snel weer op de rekening. Dus ik ben blij dat jullie er zijn

Breed assortiment van hoge kwaliteit

Lingerie van hoge kwaliteit; heel veel keuze!

Snellexservice

Goede service en webshop metxadviea wanneer jexmvtqijfwltcover maat of kleur Hele vriendelijke klantenservice

Prima service en goede kwaliteit prima aflevering!

Correcte vlotte levering mooie kwaliteit

Mijn bestelling werd vlot geleverd, duidelijk site, mooie producten

8 Australielaan

Den bosch 5232BB