Altijd goed

Wordt netjes op de hoogte gehouden en altijd blij met hetgeen ik heb besteld

Prima en duidelijk

Mijn ervaring met Annadiva is heel goed. Het online bestelling gaat makkelijk. Als het pakket komt zit het keurig en attent ingepakt. En de kwaliteit is fantastisch. Mocht een artikel niet passen dan is het gemakkelijk om te retourneren en staat het aan bedrag snel weer op de rekening. Dus ik ben blij dat jullie er zijn

Breed assortiment van hoge kwaliteit

Lingerie van hoge kwaliteit; heel veel keuze!

Snellexservice

Goede service en webshop metxadviea wanneer jexmvtqijfwltcover maat of kleur Hele vriendelijke klantenservice

Prima service en goede kwaliteit prima aflevering!

Correcte vlotte levering mooie kwaliteit

Mijn bestelling werd vlot geleverd, duidelijk site, mooie producten

Fijn product en betrouwbare service

Ik bestel altijd bij Annadiva. Een van de redenen is goede kwaliteit, het snelle bezorgen en achteraf betalen. Dit keer heb ik een week moeten wachten, daarom ipv 5 sterren een 4.

Mijn bestelling kwam netjes en optijd binnen.

Fan-tas-tisch!

Goede snelle service en niet te vergeten een mooie prima donna bh !! Top!

Duurt lang

Moest meer dan een week op mijn bestelling wachten.

Topwinkel

Ik bestel met enige regelmaat bij Annadiva. Levering is altijd snel en correct.

Slecht

Te laat, verkeerde maat, geen hulp vanjit anna diva. Kortom teleurstellend

1000% vrouw

Ik bestel via jullie Prima Donna. Mooie aanbiedingen en eerlijke prijzen. De maat is altijd goed. Mocht het toch niet passen mag je ruilen of retourneren. Super tevreden en samen met jullie ben ik blij vrouw te zijn. Ik voel mij in lingerie en badkleding sexy en vrouwelijk.

Hartstikke fijn!

Super snelle levering, mooie en erg prettige bh en gebruiksvriendelijke retour service!

Mooie aanbieding om een dure sportbeha te kunnen scoren van een super fijn merk en voor een geweldige prijs. Deze website goed in de gaten houden om meer gebruik te kunnen maken van mooie promoties.;

Uitstekend geholpen vriendelijke dames

Goed geholpen door vakbekwame dames Kom zeker terug

Betrouwbare website, nette afhandeling

Grote keuze in goede merken lingerie. Snelle soepele afhandeling. Ik ontving mijn bestelling netjes verpakt. In het verleden heb ik wel eens iets retour gestuurd en ook dat ging prima. Kortom, fijne betrouwbare webshop. Aanrader!

Goed & snel.

Blij met mijn bestelling en prima levering.

Prettig!

Prachtige BH. Hij was ook snel geleverd en mooi ingepakt. Ik vond het wel jammer dat het retourneren geld kost, gelukkig was dit niet nodig!

Snelle levering. M’n bikini was netjes verpakt en leuk om uit te pakken. De bikini paste perfect! Aangezien ik een best lastige maat heb, was ik daar enorm door verrast.

Snelle levering super keurig en met aandacht verpakt

Ik heb in korte tijd twee bestellingen gedaan. Wat zag dat er goed verzorgd en mooi verpakt uit. Levering en service super. Produkten zowel van bekende merk als eigen merk voldeden geheel aan verwachtingen. Ik bestel graag weer een keer.

Fijne sportbh met voedingsfunctie

De bh is redelijk stevig. Hij zit erg comfortabel en is zacht. Qua maat vind ik het wat klein uitvallen.

Winkel met mooie producten en goede service

Winkel & webshop met een groot assortiment van mooie artikelen van een goede kwaliteit. Ook een correcte en snelle service en verzending

Erg goed

Hele fijne webshop! Duidelijk. Ik vind de reactie van de servicemedewerker ook weg duidelijk en helder. Mooi product, netjes verpakt.

uitstekend

mooi product snel geleverd achteraf betalen netjes verpakt

8 Australielaan

Den bosch 5232BB