Erg goed

Hele fijne webshop! Duidelijk. Ik vind de reactie van de servicemedewerker ook weg duidelijk en helder. Mooi product, netjes verpakt.

uitstekend

mooi product snel geleverd achteraf betalen netjes verpakt

Super snelle levering Ruiling in winkel Den Bosch was erg prettig. Prachtige badkleding, mooie materialen en goede pasvorm.

Ze hebben een mooi assortiment en leuke acties. Mijn bestelling werd snel geleverd en netjes verpakt.

Betrouwbaar bedrijf

Goede service. Jammer maar ook wel begrijpelijk van de retour kosten. Heel jammer dat er geen filiaal in Groningen zit!

Prachtige lingerie

Keurig netjes gedaan

Fantastisch geholpen en heel goed geslaagd!

Ik ben met mijn man in de winkel in Den Bosch geweest. Voor een bikini en een bh. Thuisgekomen met 2 bikini’s een zwempak 3 bh’s (prachtig) en bijpassende broekjes. Wat ben ik ontzettend goed geholpen. Zo vriendelijk, geduldig en lief! Ik kom zeker terug.

Maat die ik bestelde was niet goed. Ruilen kon in de winkel. Deze mensen (Den Bosch)hebben alles gedaan om de juiste pasvorm te vinden. Zeer tevreden en ga zeker terug!!!

Stond 3-5 dagen levertijd bij en dat klopte precies

Snelle en nette levering. Producten zeer mooi verpakt.

Overzichtelijke website

Goede zoek- en selectiemogelijkheden. Zelfs voor een smalle omvang en grote cupmaat veel keuze in mijn favoriete merk Prima donna twist.

Mooie lingerie, past perfect, keurig ingepakt en op tijd afgeleverd

goede site, verder zoals hierboven beschreven

Prime webwinkel, snelle service

Mijn bestelling was er snel, precies zoals beschreven op de website en mooi ingepakt. Ook wel fijn idee dat er daadwerkelijk fysieke winkels zijn, geeft wat meer vertrouwen.

Snel bezorgd, goed verpakt, mooie kwaliteit.

Mijn bestelling werd snel bezorgd in goede verpakking en Annadiva heeft natuurlijk de mooiste merken zoals o.a. Primadonna.

Bestelling vlot geleverd en alles zo netjes en mooi ingepakt. Product was ook helemaal naar wens ns! Ik ben blij!

Keurige levering heeel blij met mijn aankoop

Prima online shop

Veel keuze en voor een prima prijs + netjes verzonden

Mooie BH snelle keurige levering

Mooie BH snelle keurige levering

Uitstekende service!!

Nu een aantal keer besteld bij Annadiva en zeer tevreden. Duidelijke website, artikelen goed verpakt en zeer snelle levering. Top!!!

Uitstekende snelle service

Product zorgvuldig ingepakt en snel in huis ondanks zeer drukke periode

Prettig

De medewerkers denken goed mee zowel in de winkel als online. Erg prettig!

Hele fijne begeleiding, ook al is het digitaal

Ik had twee besteld, 1 bleek niet op voorraad. Deze direct terugbetaald gekregen. Bij de andere twijfelde ik over de cupmaat. Aan de hand van foto's van mij een goed advies gekregen. En ook een tip voor een ander merk Mijn maat is bijna nooit aanwezig in de winkel in Nijmegen, waar ik eventueel naar toe zou kunnen gaan. Maar op deze manier lukt het toch om een goed passende beha te kopen

Prima levering

Snelle levering , mooi artikel , past perfect.

Bijzonder snelle levering na ruiling in winkel

Bijzonder snelle levering na ruiling in winkel