Bijzonder snelle levering na ruiling in winkel

Bijzonder snelle levering na ruiling in winkel

Leuk om te geven en zien!

Mijn vrouw vindt het leuk om zwemkleding en lingerie te krijgen en daarna te dragen. Voor mij als man leuk om haar erin te zien. Het wordt altijd leuk, chique en persoonlijk ingepakt verstuurd. Ik zou zeggen: probeer je partner (en jezelf) ook eens op deze manier te verrassen.

TOP!

Fijne website met heel veel keus, snelle levering en heel netjes verpakt alsof je een cadeautje uitpakt. AANRADER!

Snel, netjes en goed

Mijn bestelling heb ik snel ontvangen. een artikel zat niet fijn dus deze retour gedaan en ook dat ging heel makkelijk.

Ten eerste fijne webshop, veel keus, leuke aanbiedingen. En ten tweede snelle verzending en keurig verpakt.

Goede producten en service

Meerdere malen een goede ervaring gehad met Annadiva. Snelle bezorging en alles prima in orde. Ze verkopen goede producten.

Snel geleverd en mooie collectie

Heeft beha's die ik graag draag, veel keus en soms aanbiedingen. Snelle levering en makkelijk terug te sturen. Heb 2 mooie gehouden.

Fijne winkel

Je krijgt goed advies online, en de keuze is breed. Mijn favoriete plek om BH's te halen!

Artikelen werden snel geleverd en het was leuk verpakt.

goede service

eerst 1 BH besteld, was goed netjes verpakt aangekomen. toen meteen 2 dezelfde BH,s besteld. zeer tevreden.

Geweldig! Binnen 1 dag in huis!

In het weekend besteld: maandag in huis. Top!

Snelle levering!

Klantenservice top!

Niets dan goeds!

Happy met de prachtige 2 bh’s. Zitten als gegoten.

Ik heb iets besteld maar niets ontvangen

Op 19 december een bestelling geplaatst maar tot op heden niets ontvangen. Ook geen verdere uitleg wanneer het ongeveer geleverd kan worden.

Heb al meerdere keren bij jullie besteld en was altijd goed

Prachtige, kwalitatieve bh's met perfect pasvorm

Ik ben blij met de mooi verpakte prachtige bh's, pasvorm perfect met beschrijving op de website.

Prachtige lingerie

Prachtige lingerie die fijn is om te dragen. Goed en deskundig advies.

Heeft aan verwachting gedaan

Mooie aanbieding

Supersnelle levering en comfortabele lingerie

Vlak voor de kerstperiode een limgerieset besteld voor mijn partner als verassing. Deze was de volgende dag al geleverd en zit. Aldus mij partner heerlijk comfortabel. Al met al een top cadeau!

Elke keer als ik bij Annadiva bestel, krijg ik mijn bestelling snel geleverd en mocht het retour moeten gaan, dan wordt alles snel afgehandeld. Ik ben erg tevreden over Annadiva

Complete juiste levering in niet te grote verpakking. Verpakking wat saai.

Duidelijke website. Goed te kiezen. Ook in december toch redelijk snel geleverd. Alleen verpakking wat saai. Maar ach waarom ook niet.

Supersnel prachtige, goed zittende lingerie!

Prachtige BH's in een grote maat met fijne pasvorm en supersnel toegestuurd. Echt heel erg fijn!

Prima geregeld

Alles prima geregeld. Communicatie is goed. Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Ondanks de feestdagen toch hele snelle levering

Ik bestelde wat laat en ging er vanuit dat de levering wat later zou zijn ivm kerstdrukte maar nee, de volgende dag werd het al bezorgd. Ik ben ook tevreden met het assortiment van primadonna's. Kortom: hie zit een heel blije kant.

Mooi product, goede communicatie.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB