Ondanks de feestdagen toch hele snelle levering

Ik bestelde wat laat en ging er vanuit dat de levering wat later zou zijn ivm kerstdrukte maar nee, de volgende dag werd het al bezorgd. Ik ben ook tevreden met het assortiment van primadonna's. Kortom: hie zit een heel blije kant.

Mooi product, goede communicatie.

Geweldig service

Perfect levering, snel en meteen bij retour geld terug onmiddelijk. Zeker tevreden en gelukkig met mijn aankoop. Bedankt.

uitstekend

alles prima.goede communicatie

Wouww

Het kost me altijd veel moeite om aan een mooie goed passende BH te komen. Mijn eerste bestelling bij jullie.. ik ben zo blij! Hij past goed en hij zit zo fijn, en toen ik in de spiegel keek werd ik blij met mezelf en dat is echt al een hele tijd geleden...

Een echt "verwen moment"

Eindelijk vind ik bij Annadiva prachtige lingerie in mijn maat. Bh's die goed passen en er fantastisch uitzien. En dat is niet vanzelfsprekend, integendeel. Bedankt Annadiva

Zo vlak voor de kerst kleding stress want wat trek je aan? Uiteindelijk werd het een rood jurkje waarvan de bovenkant van tule was maar daar moet wel een rode bh onder en die had ik niet... Hier besteld pakketje kwam voor de kerst binnen dus snelle levering en met zorg ingepakt.

Goeie service

Ik had hier nog niet eerder iets besteld. Ik maakte me zorgen over de levering want na 4 dagen was mijn bestelling nog steeds in verwerking. Ik heb toen gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan en snel daarna werd mijn bestelling keurig geleverd. Heel fijn!

Prima BH's voor een mooie prijs

Prima BH'S voor een goed betaalbare prijs

Tevreden over mijn aankoop

Mijn favoriete BH-merken hebben verscheidene modellen, waarvan een paar favoriete voor mij eruit springen. Bij Anna Diva kan ik deze immer bestellen; worden correct geleverd. Immer tevreden over aankoop, service van Anna Diva.

Kon gelukkig de strings die ik nodig had bij een BH vinden op jullie site waar ik erg blij mee was

Prachtige lingerie, prima service

Ik ben een heel tevreden klant! Vragen worden keurig beantwoord, snelle verzending, goede kwaliteit en goede adviezen.

Altijd prima service en snelle levering

Netjes verpakt, op tijd bezorgd. Na wat vertraging een bericht ontvangen met aangepaste leverdatum.

Jammer dat de maatvoering niet gecontroleerd wordt

Twee mooie badpakken besteld met cup maat F Helaas ( lees gefrustreerd) kwam ik er achter dat het hooguit een d cup was en dus veel te klein

Prima verzorgt

Mijn bestelling netjes binnen de tijdstip ontvangen .Kwaliteit is goed en een fijne pasvorm ben dan ook zeer tevreden .

Het liep allemaal heel vlot !!

Vanaf de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van het verdere verloop. Prima gegaan.

Mooie prijzen, snel en correct geleverd, en netjes verpakt

Duidelijke omschrijvingen over de producten. Makkelijk en overzichtelijk te bestellen. Super mooi verpakt en binnen de termijn thuisbezorgd.

Superservice

Helaas voor mijn partner p.o. een te kleine maat besteld. Gebeld en heel netjes en vriendelijk geholpen. Goede tip gekregen om de verkeerde nog niet retour te zenden en eerst de nieuwe bestelling af te wachten zodat je slechts 1x retourkosten betaald als de nieuwe ook niet de juiste blijkt te zijn.

Zeer goede service

Vlugge,goede,snelle en zeer net service

Het bestelde product komt altijd snel en oprijd. Mooi verpakt en altijd een plezier om het open te maken. Producten in goede staat, goede maat, nog nooit iets terug hoeven sturen. Ik ben zeer tevreden over AnnaDiva! Sandra

Mooi product wat snel wordt geleverd.

Een bestelling geplaatst die, rondom de feestdagen, snel werd geleverd. Daarnaast een mooi product met prima informatie voorziening gedurende het bestelproces.

Een mooie en complete collectie!

De webshop is heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Annadiva heeft een mooie en complete collectie. Ik ben super blij met mijn bestelling!

8 Australielaan

Den bosch 5232BB