Een mooie en complete collectie!

De webshop is heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Annadiva heeft een mooie en complete collectie. Ik ben super blij met mijn bestelling!

Mooie Lingeriewinkel

Ik kom hier al een aantal jaar en het bevalt me goed. Ze hebben super merken die je nog maar in één winkel moet zien te vinden. En de levering is ook nog eens mooi en persoonlijk. En is de maat een keer niet goed, is het ook zo geregeld.

Mooie kwaliteit en snelle service

Top, snel, netjes

Duidelijke site, keurig verpakt, goede communicatie Prachtige lingerie

Doet wat het belooft!

Snelle verzending, prachtig ingepakt

Prachtig assortiment, duidelijke site (ook voor mannen), goede service!

Ik kon heel makkelijk kiezen uit het grote assortiment door alle filters goed te gebruiken. Ophalen in winkel gekozen. Keurig op tijd bericht dat pakket er lag. Winkeldame gaf het pakketje nog wat extra aandacht waardoor ik de blits kan maken met kerst....

Mooie lingerie en bikini besteld, ben er heel blij mee

Lingerie voor mijn partner gekocht. Snelle afhandeling. Een klein aandacht: mail ontvangen dat bestelling was ingepakt, echter geen mail ontvangen dat bestelling verstuurd was. Uiteraard wel mail ontvangen dat ik de bestelling kon ophalen.

Precies wat ik bedoelde

Beetje moeilijk voor 1 bh! Maar gewoon tevreden.

Er was een misverstand omtrent het pakket. Er stond een verkeerd huisnummer op waardoor alles terug is gestuurd. Ik heb vandaag telefonisch contact hierover gehad. Mijn geld was blijkbaar al teruggestort en de retourneringskosten krijg ik nog terug. Alles is dus perfect opgelost.

Mooie kwaliteit, goede service

Alles komt heel mooi verpakt aan, echt een cadeautje. Goede kwaliteit, mooie lingerie. Ik had een complete set gekocht, echter de bh cups zijn voor mij toch te groot. Dus enige minpunt is dat lingerie alleen voor grote maten is…

Klantvriendelijk en kundig advies

De verkoopsters hielpen goed, waren vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig en gaven kundig advies over de maat

Voor het eerst bij Annadiva gekocht. Mooie kwaliteit bikini's. Moest echter retourneren omdat het bovenstukje niet paste bij mijn figuur. Binnen enkele dagen aankoopbedrag retour.

Heel goed advies

Omdat ik twijfelde over de maat van een product heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd toen heel goed geholpen en heb daardoor de juiste maten kunnen bestellen. Snelle levering van de producten: een dag na de online bestelling kon ik de producten al in ontvangst nemen.

Fijne webshop, snelle levering, mooi verpakt.

Fijne webshop, snelle levering, mooi verpakt.

Top webshop

Een ontzettend makkelijke website die heel snel is in levering. Topmerken!

Het is gewoon goed geregeld

Heel tevreden

altijd snel en vriendelijk geholpen

Fijn geholpen door de dames

Goede webshop, maar €4,95 retourkosten??

Goede webshop, snelle levering alleen de retourkosten van €4,95 maken dat wij er niet meer zullen bestellen.

Goed ontvangen

Goede ervaring.

Ik had een BH besteld en het pakje was er binnen twee dagen . Zeer tevreden!.

Mooie producten, snelle levering

Veel mooie merken op een overzichtelijke website met goed werkende filters. Gekozen producten worden snel geleverd in mooie verpakking.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering

Bestellen bij Annadiva ging zonder problemen. Levering zoals van te voren bekend en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Snelle levering, goede pasvorm

Zeer goed. De pasvorm van het bikinitopje is perfect. Ik had twee maten broekjes besteld en de niet passende maat teruggestuurd. Die aankoop is vlot terugbetaald.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB