Superattent

Ik bestelde net voor Sinterklaas een hanky panky setje voor mijn partner. Vrijwel direct kreeg ik een mailtje dat het waarschijnlijk niet zou lukken om het pakje voor de Sinterklaas re te versturen. Geen probleem wat het was een cadeautje voor onder de kerst. Wel superattent dat jullie zo meedenken. Klasse!! Inmiddels is het pakje ruim op tijd binnen en ligt het onder de kerstboom. Groet en zwaai en tot een volgende keer!

Heerlijk bh knelt niet

Geen rugklachten meer geen pijnlijke schouders ben zeer dankbaar en bestel heel gauw weer. Vriendelijke groeten Caroll Poepon

Goede site, mooie en comfortabele materialen

Luxe ondergoed, fraai afgewerkt

Makkelijk naar de juiste keuze

Makkelijk zoeken op de website. Eenvoudig selecteren en betalen. Snelle levering.

Mooie site

Was verrast door de mooie site met verschillende modellen. Ruime keuze voor een schappelijke prijs. Snelle en nette levering. Ik kom zeker terug bij jullie en verspreid deze site met veel.plezier.

Snelle levering & goede service

Door een misverstand (vooral vanuit mijzelf) een verkeerde maat geleverd gekregen. Na een prettig telefoongesprek met de klantenservice goede afspraken gemaakt hoe dit op te lossen. Netjes een retourlabel gekregen. Tevens een nieuwe bestelling gegaan met het juiste product. Eerdere bestelling netjes het geld teruggekregen.

Altijd goede services

Overzichtelijke site En goede services

Love it!

Overzichtelijke bestelpagina, heldere communicatie, snel geleverd in een mooi doosje en in vloeipapier verpakt. Geeft je zo het gevoel dat je cadeau ontvangt. Love it!

Product snel en goed geleverd

Volgens afspraak geleverd

Nette winkel en webshop

Goede medewerkers in de winkel en bestellen via webshop gaat makkelijk en komt op tijd aan. Retourneren gaat ook goed.

Prima service!

Alles netjes ingepakt ontvangen.

Correcte levering

Fijne en duidelijke website om te bestellen. Goede aflevering

Heel goed !

Mooie kwalitatief goede collectie , snelle levering en mooi verpakt ! Echt kadootje voor je zelf !

Snel geleverd.

De online winkel heeft mooie artikelen. Het wordt mooi verpakt en snel verstuurd. De merken die verkocht worden zijn allemaal van zeer goede kwaliteit

Prettige benadering en hulp

De vriendelijkheid, maar geen opdringerigheid en de uitleg bij mijn vragen waren erg prettig! Ik kom zeker terug.

Mooie bh maar kleine omvang

De bh lijkt niet op maat te vallen betreft de omvang, valt klein. Wel een mooie bh maar door de kleine omgang gaan de cups punten waardoor die niet de comfort bieden die je zoekt. Daarbovenop zijn de retourkosten voor eigen rekening, belachelijk voor een bh van €59,95.

Prijs op dat moment prima, en dan nog prima service, vind het fijne bh maar wel prijzig!

perfecte kwaliteit

vlotte email reactie op vraag. levering op'rijd

Al jaren de beste in behulpzaamheid en kwaliteit van de producten.

Wordt altijd zo goed geholpen. De lingerie en of badmode is altijd modieus en van goede kwaliteit. Al jaren een tevreden klant.

Goede service,snelle levering

Snelle levering, heel netjes en secuur verpakt, en het retourneren gaat heel makkelijk. Jammer dat het je wel€7,95 kost.

Ik zou zozeer bij Annadiva bestellen.

Snelle reactie. Heel vriendelijk en klantgericht. Ook denken ze mee met de klant. Ze hebben hele goede aanbiedingen.

Goede service en levering

Snelle levering correct verpakt . Mooie spullen netjes op de hoogte gebracht al iets niet meer op voorraad is advies voor n vervangend artikel..ook retouren worden netjes afgehandeld...als ik iets bij annadiva bestel heb ik altijd n goed gevoel.

klant vriendelijk en mooie kwaliteit

Makkelijk bestellen, goede lingerie en goede kwaliteit. Retour zenden is gemakkelijk en goed geregeld. Zeer klant vriendelijk en wanneer op voorraad snel geleverd.

Hele fijne webshop!

Hele fijne webshop, de website is goed en gebruiksvriendelijk. Hij werkt ook goed op de iPhone. De modellen op de foto’s zijn ‘gewoon gevormde’ vrouwen, dat vind ik zelf super prettig. De extra smalle modellen met een kleine cupmaat, dat ziet er altijd heel anders uit dan wanneer je een vollere maat hebt. Dat doet annadiva heel goed! Annadiva heeft een goed aanbod, goede kwaliteit en goede merken. Voor alle leeftijden iets moois. De tips en informatie op de website zijn fijn. De verzending ging snel en soepel, en het retourneren ook. Ik ben geslaagd voor een stevige bh die ook voldoet aan mijn smaak! Bedankt Annadiva, ik zou zeker nog eens bestellen bij jullie in de toekomst.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB