Super kwaliteit

Aankoop is vrij prijzig van lingerie of bikini maar pasvorm is perfect. Voelt stevig en comfortabel.

Mooi en stevig

Moest even wachten op mijn bestelling, maar eindelijk een goede bh gevonden. Keurig verpakt en helaas 1 retour mieten sturen. Maar ook dat ging prima. Volgende bestelling ga ik snel doen.

Goede ervaring

Uitgebreide keuze, overzichtelijke website en snelle levering. Ik zal hier vaker shoppen!

Mooie , betaalbare lingerie

Er is volop keuze in bh’s in grote maten. Mooie modellen en heel betaalbaar. Snelle levering en prima service. Ook de bikini’s zijn prachtig.

Snelle service en advies

Makkelijk zoeken naar de juiste maat en model. Goede en snelle service!

Zoals je eigen ook verwacht van een goede winkel

Zoals je eigen ook verwacht van een goede winkel. Bestellen en met 1 á 2 dagen in huis. Ook kwaliteit van het artikel is prima.

Amazing and very attentive and helpful

Super caring, attentive and patient - both in the store and online! Quick to response and helpful! Highly recommend!!! ♥️

Duidelijke website.

Het artikel voldeed precies aan de verwachtingen en was keurig verpakt.

Erg klantvriendelijke webwinkel

Verzending is altijd snel. Vaak mooie aanbiedingen en een groot assortiment. Helaas viel mijn laatste bestelling tegen. Ik vond de kleur erg lelijk. Het was de eerste keer dat ik iets retour stuurde, maar dat ging ook prima, het werd supersnel afgehandeld. Zeker een aanrader!

Erg tevreden

Goede Anita basis voedingsbh geleverd die op weinig plaatsen verkocht wordt.

geweldig

Het product wordt met veel zorg verzonden.

Top personeel in de winkel van Den Bosch en zeer goede kwaliteit en levering!

Ik vond het personeel in de winkel in Den Bosch heel vriendelijk en de medewerkster die mij heeft geholpen was echt heel behulpzaam! De kwaliteit van de bh’s is top zeker als je een grotere maat hebt die normaal moeilijk te vinden zijn. Ze hadden mijn maat niet met een bikini topje die ik graag wilde, dus hebben we deze thuis laten bezorgen. Hele snelle levering en heel netjes!

Zit prima enmooi figuur

Mooi product, snelle levering

Werd snel geleverd . Mooie goed passende bh.

Altijd een feestje om het pakketje open te maken, een pakje met persoonlijke touch

Ik heb alleen nog via internet besteld. Maar zonder problemen. Nog nooit een teleurstelling geweest. En ik waardeer de zorg waarmee is ingepakt en het persoonlijke nootje heel erg. Wil graag naar de stenen winkel en ga dat binnenkort ook zeker doen.

Netje ingepakt en je blijft op de hoogte wanneer het geleverd word.

De beste merken lingerie netjes ingepakt echt een cadeautje als je het doosje open maakt. Ook terug sturen is makkelijk als er iets niet past of niet bevalt.

Mooie, kwaliteits bh en prettige begeleiding

Ik zou een grotere keuze in bh's met bredere schouderbanden wensen en minder duur

Kan niet beter

Soms zit het mee! Prachtige BH gevonden via een overzichtelijke webshop, zit zoals je droomt, is snel geleverd, het pakket paste door de brievenbus en zelfs de prijs was aangenaam. Super!

Al jaren bestel ik regelmatig bij Annadiva. Super kwaliteit,. Wat ik ook erg leuk vind is dat er bij de bestelling altijd een handgeschreven kaartje bij zit met de tekst: Veel plezier met je bestelling. Als er iets retour gaat, word het netjes en snel afgehandeld

Mijn bestelling werd snel geleverd. ik had 2 broekjes besteld en heb er 1 teruggestuurd en het geld werd heel snel teruggestort.

Uitstekende site en service

Een Uitstekende site en service. Mooi overzichtelijk. Snelle levering. Daarnaast altijd keurig verpakt.

Online besteld en binnen een aantal dagen het pakketje in huis. Meteen de goede maat, dus top!

Hele fijne mensen, goed geholpen

Goed geholpen, en duidelijke hulp en uitleg gehad

Prachtig lingeriesetjes en snelle bezorging.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB