Geweldige bh's voor een prima prijs

3 verschillende bh's besteld. Prima communicatie, goede leveringstermijn. Pakje netjes verpakt en producten uitstekend. Erg blij mee, en dat voor een hele redelijke prijs. Wel de eerste bestelling, masr zeker niet de laatste!

Heel erg tevreden over de service en ruime aanbod!

Voor de badkleding scoor ik meestal in het fantasy merk, goeie pasvorm en mooie kleuren.

In de winkel wordt je fantastisch geholpen, fijne verkoopsters,snelle levering, goede service

Snel en netjes!

Mooie lingerie, prettige klantenservice.

Ondanks dat mijn 2e setje niet leverbaar was ben ik tevreden, een prettige mail van de klantenservice en het geld hiervan gelijk geretourneerd.

Goede site

Goede snelle service en goede beha

De artikelen zijn van prachtige kwaliteit. Alles wordt per stuk als een cadeautje verpakt, waardoor je het gevoel krijgt dat er met veel zorg en aandacht aan de bestelling wordt gewerkt. De bijgeleverde wasvoorschriften zijn duidelijk vermeldt en gemakkelijk te begrijpen.

Mooie bh's en snelle levering

Ik zocht een BH in een moeilijke maat en kwam heel snel bij Annadiva terecht. Mooie site met goede selectie, ook wat aanbiedingen. Mijn bestelling heb ik snel ontvangen. Het was netjes verpakt en gelukkig was de maat ook perfect. Fijne ervaring. Bedankt

Snelle levering en retouren worden ook snel afgehandeld.

Snelle service, netjes verpakt

De bestelling was snel binnen en was erg netjes verpakt. Zoals bij een lingeriezaak gebeurt

Zit als gegoten!!

Ik ben blij met mijn bestelling .

Goede shopervaring

Leuk setje geshopt van Prima Donna Besteld en goed verpakt na paar dagen thuis. Volg keer weer Anadiva

Goede service, product netjes ingepakt en retour vlot afgehandeld.

Veel keus van mooie lingerie ..prima levering!

Mooi setje gekocht van primadonna...snelle levering: blij mee

Zeer klantvriendelijk

De bh werd vlot en netjes opgestuurd.

Voor mij de beste BH-webshop!

Goede service. Snelle levering. Mooie aanbiedingen waar ik regelmatig gebruik van maak.

Betrouwbaar en persoonlijk

Mijn bestelling kwam binnen zoals afgesproken en zat mooi verpakt met een leuk kaartje van de eigenaresse.

Supersnelle levering in mooie verpakking

Supersnel geleverd, product conform beschrijving, erg mooi verpakt, met zorg en persoonlijke aandacht.

Zo fijn dat mijn favoriete slips door jullie geleverd kunnen worden

Eenvoudig bestellen en een snelle levering

Mooie bh, snel geleverd

Prettig winkelen!

Snelle service en prima afhandeling ook als er een onderdeel retour gezonden wordt, geld snel terug op rekening, waardoor je de juiste maat kunt bestellen.

Teleurgesteld

Foto’s komen totaal niet overeen met wat je besteld. Na wat mail contact worden we afgescheept met dat we de omschrijving beter hadden moeten lezen. Retour kosten mag je zelf betalen.

Prachtige collectie!

Prachtige collectie, goede en snelle service, kortom zeker een aanrader!

Hele goede service

Toen ik belde met een vraag hoe ik een pakje kon retourneren werd heel erg goed en vriendelijk te woord gestaan.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB