Goede prijs, vlot geleverd

Eerste ervaring met annadiva maar ben zeer tevreden, bestellen tot bezorgen, soepel, prijs ook goed! Tevreden klant

Goede keus in soorten en maten en vlotte levering

Mooie lingerie veel keuze en snelle levering

Prachtige lingerie collectie

Ik kom graag in de winkel in Den Bosch. Daar wordt je fijn geholpen, maar bestel ook via de website.

Mooi product, fijne levering

Betrouwbaar, goede service

Ik bestelde 2 bikini’s van Prima Donna, omdat één van de twee niet op voorraad was werd er gewacht met het verzenden totdat de levering compleet was. Wat natuurlijk top is. Dit werd echter niet gemeld waardoor ik na een aantal dagen heb gemaild met de vraag waar mijn bestelling bleef. Ik kreeg keurig een antwoord. Tip: breng de klant op de hoogte waarom de levering langer duurt. Verder was alles dik in orde. Ook de betaling en afhandeling van de retour gestuurde bikini verliep vlot.

Webwinkel heeft ruime keus maar retourzenden is niet gratis

Bestelde bh voldeed niet aan de verwachting. Maat kwam niet overeen met eerder aangeschafte bh van Elomi. Vanwege de extra kosten en omslachtige manier om retour te zenden ga ik voortaan toch maar naar een gewone winkel.

Deze keer iets minder

Alle keren was het prima ook het telefonische contact . Alleen vind ik het vreemd dat als je iets besteld ( iets wat ik al vaker heb gehad)en deze keer niet klopt en het dus retourneer dat ik dan de verzendkosten moet betalen . Dat snap ik niet zo !

Goede producten en fijne klantenservice

Ik maak al jaren gebruik van de sport BH’s van Annadiva. Zit zeer stevig bij een grotere cup. Pas voor het eerst een productfout en werd meteen netjes opgelost.

Mooie bh tegen een aantrekkelijke prijs

Blij met mijn prima Donna bh Ook met de prijs

Service prijs

Mijn ervaring begon in de winkel in Den Bosch, waar ik in alle rust werd geholpen en mocht passen tot er iets bij zat. Helaas was mijn maat niet aanwezig, maar online werd gekeken en helaas was de verbinding slecht dus ging dat niet. Vervolgens heb ikzelf online aankoop gedaan van een mooie set! Super blij met alles!

Hele mooie bh zit mooi

Superdeals

Erg blij met mijn 2 slips van Marlies Dekkers. Zitten fantastisch maar zijn normaal zo duur... Toen ik hier de prijs zag, direct gekocht.

Goede service top!

Bestelling Kwam snel binnen. Snelle reactie op e-mail. Mooie kwaliteit heel blij mee.

geweldig

snelle levering, keurig verpakt en schitterende badkleding, met goede pasvorm !

Als een cadeautje

De keuze maken en bestelling plaatsen was zeer makkelijk!! Een heel duidelijke website met de lingerie en daarbij de maten goed te zien. Nog nooit lingerie online besteld omdat ik vind dat je goed moet passen….maar kom daar nu op terug!! Het pakje werd al na 2 dagen geleverd en het was net een cadeautje…zo mooi ingepakt!! Dankjewel

Héél erg blij met Annadiva, Prachtige outletdeals waar je voor een prachtige prijs Primadonna en andere goede merken kunt scoren. Ook kun je zonder veel moeite als het per ongeluk toch niet lekker past, het terug sturen en krijg je je geld weer keurig teruggestuurd.

Top bikini!

Mooie kwaliteit en snelle levering! Ik heb er een top bikini bij. Goede pasvorm, maat klopte precies.

Leuk om het thuis te krijgen en het is als een cadeau ingepakt! Je weet wat je hebt besteld maar super leuk om uit te pakken!

Prima webshop

Netjes en snel geleverd

Ruim aanbod en goede service

Omdat ik op zoek was naar specifieke merken kwam ik bij Annadiva uit. Prima website met een uitgebreid aanbod. De vraag die ik had werd telefonisch vriendelijk en duidelijk beantwoord. Dus ik heb online diverse producten besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. En terugsturen kon ook makkelijk maar dat was gelukkig niet nodig :))

Super fijn

Mooie lingerie set, fijne korting, snelle verzending

Jammer

Duurde ruim een week voordat de bestelling er was Ipv vandaag besteld morgen geleverd. 1 van de strings werd niet geleverd met als argument: kwam niet door onze kwaliteits controle. Geld werd wel terug gestort.

Verkeerde levering,slechte afhandeling wat mij geld koste

Voeren ineens ander land maatvoering,krijg belachelijk grote maat toegestuurd Kon zo retourneren waarna verzendkosten bij retourbedrag ingehouden zouden worden No way dus Want bij retour van mij kant uit toch kosten Aankoopbedrag werd teruggestort min verzendkosten,daar heb ik weer voor gebeld,kon ze zo niet zien Dag nadien ben ik toen toch in t gelijk gesteld Toen kreeg ik weer mail om banknr door te geven wat volgens mij bekend was omdat aankoopbedrag min verzendkosten al teruggestort was om mijn bankrekening Kortom slechte communicatieen administratie Ik dacht mijn zaak gevonden te hebben maar dit was de eerste en de laatste keer Zelfs bij ali express heb je dit sores geeneens

Top snelle reactie bij vragen

Top. Mooie levering

8 Australielaan