Ik heb een grote maat en maar één lingeriewinkel AnnaDiva. Ook hun service is geweldig. Ook zijn z'n telefonisch bereikbaar wat ik heel plezierig vind bij vragen. En hun collectie is simpelweg prachtig

Allemaal netjes verstuurd

Als je een mail stuurt, dan krijg je snel een antwoord. Als je per ongeluk 2 dezelfde b’h’s koopt dan wordt daarover gebeld of het wel klopt.

Duidelijke website. Levering snel gekregen en geheel naar mijn zin. Top!,,

Geweldige collectie en supersnelle levering

Prachtige badpakken, heb er 1 besteld van Fantasi. Supermooie pasvorm en kwaliteit. Bovendien een hele snelle levering.

Hele fijne medewerkers.

Leuke medewerkers met kundige adviezen. Ruime pashokken. En fijn assortiment. Mocht er iets niet op voorraad zijn. Wordt het direct besteld.

Prachtige producten, bestelling verliep wat rommelig

Vooropgesteld: Annadiva verkoopt prachtige producten via een hele mooie site. Daarom koos ik voor hen om een cadeau voor mijn vrouw te kopen. De beloofde levertijd werd echter niet gehaald. Geen cadeau dus. Contact opgenomen met Annadiva. Dat kostte behoorlijk wat moeite. Via de mail kreeg ik een reactie dat men mij had ingelicht dat de levering langer zou duren. Daar was echter geen sprake van geweest. Tevens werd gezegd dat het product nu wél bij hun binnen was, maar niet door de kwaliteitscontrole was gekomen en nu niet meer leverbaar was. Omdat het product bij alle conculega’s niet meer leverbaar was zet ik mijn vraagtekens bij deze lezing. Een nieuwe was helaas niet meer leverbaar. Op de site van Annadiva stond hij overigens nog steeds als leverbaar. Uiteindelijk heb ik een ander product besteld. Deze werd mooi binnen de afgesproken tijd geleverd in hele mooie cadeauverpakking. En zoals gezegd: hele mooie spullen. Als men het bestelproces wat beter op orde heeft worden het gewoon 5 sterren.

Heel fijn

Heel prettig, mensen met goede kennis discreet te werk gaan. Je voelt je er altijd welkom! Dit is dan ook altijd mijn favoriete lingerie winkel.

Inspirerend en goed geregeld.

Goede website, met snelle levertijden!

BH was even niet leverbaar, kreeg daar keurig en snel bericht van.

Lange levertijd.

Mooie setjes, maar wel lange levertijd en terwijl we gewoon thuis waren op moment van levering, werd het bij een DHL punt afgegeven. Wel jammer, wel een verbeterpuntje.

Prima bezorgd

Netjes verzorgd geleverd

Korting op Prima Donna mijn favoriete merk. Snel geleverd en netjes verpakt.

Goede en snelle levering

Op de site mag iets duidelijker neer gezet worden if een bh voorgevormd is of niet. Dit was niet duidelijk voor mij. Verder top

Dik tevreden!

Ik weet mijn maat en twee merken die goed zitten dus is het makkelijk. Geen wachttijden of pashokjes. Ik zoek een leuke kleur uit en ben klaar.

Herhaaldelijk uitstekend

De webshop, communicatie, producten en verzending zijn uitstekend. Herhaaldelijk besteld.

Ruim assortiment

Ik kon BH bestellen die in de winkels niet meer te verkrijgen zijn. Erg fijn! Levering duurde wat langer maar netjes ingepakt en ik bleef goed op de hoogte dmv mail hoe lang het zou duren

Comfortabel

Stevige voedings HB die comfortabel zit. De cup geeft je borsten een mooie vorm waardoor je je vrouwelijkheid niet verliest door het voeden

Mooie broekjes

Mooie broekjes zijn geleverd. Netjes verpakt. Binnen een week geleverd. De pakjesbezorging/-diensten communiceerde niet goed. Exacte leveringsmoment was onduidelijk en het pakjes is onder een afdakje gelegd zonder berichtje en met alle regen niet droog gebleven.

Tip-Top!

Goed en snel.

Altijd volgens planning wat je koopt.

Goed bedrijf,wat je koopt is gewoon waar.Altijd netjes en zorg verpakt.Levering volgens plan.

Makkelijke en leuke site

Bestel hier vaker mijn lingerie. Levering gaat altijd snel en mocht het zo zijn dat een artikel later komt wordt je daar goed van op de hoogte gehouden

Zo wil je je mooie spullen kopen

Ik zocht, vond en kreeg vervolgens zeer fijne service. Ik bestelde een mooie set. De slip was niet voorradig. Ik kreeg daar bericht over en er was een zelfde ergens anders beschikbaar en onderweg. Ik kreeg ook bericht dat toen de slip binnen was, ze niet tevreden waren over de kwaliteit ervan. Ik kreeg andere opties aangeboden. Toch zijn de door mij bestelde slip samen met de bestelde BH mijn kant op gekomen. De moeite de er gedaan is voor mij al klant en de feedback ook, vind ik gewoon grandioos! Zo zou iedereen het overal graag zien! TOP

Prachtig lingerie, snelle verzending

Ik heb een mooie lingerieset besteld en binnen 24 uur na bestelling ontvangen. Super snel en ik kon het pakket goed volgen. Pakketje was mooi verpakt en de maten klopten zoals op de website beschreven. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Ik heb een lingerieset uit de sale. Mocht het nodig zijn kun je onder dezelfde voorwaarden retourneren als niet-sale artikelen Samengevat dikke aanrader, 5 sterren.

Nette levering

De levering van het bestelde artikel was goed. Jammer dat de maat niet paste. Bij retour sturen moet je zelf de bezorgkosten betalen. Op zich logisch maar het maakt dat ik niet een andere maat bestel omdat ik het risico loop nogmaals de bezorgkosten te moeten betalen als ook deze pasvorm niet goed is. Jammer hoor

Snelle leveringen, goede service

Bestellingen worden snel geleverd. Een keer iets besteld wat langer zou gaan duren, daar over werd ik gebeld. Uiteindelijk hebben ze het geld netjes terug gestort, omdat het te lang ging duren voordat het artikel weer verwacht werd.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB