Een warm welkom,goede verkoopster

Eerste keer dat ik er binnen kwam, meteen prettig gevoel, Rustig fijne sfeer en zeer goed geholpen Ik kan iedereen die Prima Donna , Draagt ga daar heen Super fijne winkel Top.

Een groot aanbod en zeer klantvriendelijk

Ik ben via google op de webshop van Annadiva terecht gekomen. Wat was er in mijn maat veel aanbod. Heel fijn om te mogen ervaren. Tevens vond ik de communicatie rondom mijn bestelling en levering erg zorgvuldig en prettig. Ik kan iedereen deze webshop warm aanbevelen!!

Snel goed duidelijk

Super soft en zit heerlijk!!

Super fijn!!

super

ruime keuze, prachtige lingerie. voor ieder wat wils.

Betrouwbare webshop

Goede webshop waar je gerust kunt bestellen. Leveringen verlopen snel en keurig.

Goede duidelijke webshop, makkelijk zoeken en mooie producten. Ook wanneer je iets wilt ruilen of retourneren is dit eenvoudig te doen.

Top service!

Makkelijk bestellen en betalen en supermooi als kadootje verpakt en verstuurd!

Netjes ingepakt en keurig afgeleverd.

Zie hierboven!

Goed opgelost

Had een bestelling gedaan, was niet compleet. Aangegeven dat ik alles wilde annuleren. Uiteindelijk werd toch alles verzonden. Na contact te hebben gehad is alles netjes opgelost en had ik mijn betaling snel terug. Goede service en fijn contact gehad.

Goede service en heel mooie collectie

Enige tijd geleden voor het eerst in de winkel in Den Bosch geweest. De verkoopster nam alle tijd om mijn wensen te bespreken. Omdat ik het zelf overdreven vind om bh’s boven €100.- te dragen werd daar ook keurig rekening mee gehouden. Niets was teveel om te passen om het juiste model en maat te vinden! Kortom, heel goede service, mooie collectie in een sfeervolle winkel.

Snel en goede service

Altijd netjes geleverd.

Ik bestel al jaren bij Annadiva!Heel tevreden,mooie producten,regelmatig aanbiedingen en bezorgd in leuk doosje met kaartje!!

Een fijne ervaring met bestellen

Twee mooie Bikini's besteld bij Annadiva. De verzending is snel, en je krijgt fijn advies mocht je er niet uitkomen met de maten.

Mooie merken, snelle bezorging, maar retourneren betalen

Ik ben fan van de merken die Annadiva verkoopt, maar wilde toch eens een bikini van hun eigen merk proberen. Qua top heb ik altijd dezelfde maat, maar een broekje is altijd lastig. Dus daarom 2 maten besteld. Een van de twee moest dus geretourneerd worden. En die kosten komen dus voor je eigen rekening. Gelukkig kon het als brievenbuspakket, maar dan nog is het € 3,45. Dus ik ga hier in de toekomst alleen bestellen als ik zeker weet welke maat ik moet hebben. Dus ja voor de merken, maar nee voor hun retourservice.

Super collectie

Ik koop al jaren mijn bh's bij Annadiva. Zij hebben een heel uitgebreide collectie in de grotere maten. Natuurlijk telt een zachtprijsje ook mee. Levering binnen 2 dagen. Mooi verpakt en altijd met een wasadvies erbij

Snelle levering. Daarnaast klopte de maten van de artikelen die ik kocht en zag het er nog mooier uit dan op de site! Echt super! Uit ervaring weet ik dat je lang doet met de artikelen van Annadiva, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snel bezorgd goed verpakt

Snel bezorgd, goed verpakt en ben heel erg blij met de BH het zit lekker.

Super fijne winkel

Bij deze winkel (Den Bosch) voel ik me erg op mijn gemak, en ze nemen de tijd voor je! Super fijn

Voor goede prijs, maten, keuze s en service ga naar Annadiva

Mijn ervaring zijn prima.

Heel fijn.

Snelle levering. Mooi product.

Super fijne service

Ik werd heel goed geholpen en werd zelfs nog herkend van een vorige keer waardoor de medewerkers me heel goed konden helpen. Ook was mijn aankoop heel snel afgeleverd

Persoonlijke aandacht

Bij Annadiva word je altijd persoonlijk geholpen. Verkoopsters zijn behulpzaam en denken altijd met je mee! Top!

Zit altijd goed en snelle levering

Primadonna, altijd mooi.

Mooie bh, pasvorm is prima. Jammer van het gouddraad dat er op zit want dat prikt en irriteert de huid na tijdje. Verzenden was netjes, als altijd, wel vertraagd deze keer omdat artikel niet op voorraad was. Daar kwam keurig een mailtje over.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB