Via de site bestellen gaat erg makkelijk. Binnen 1 dag werd het bestelde artikel geleverd. Ik ben erg tevreden over de webshop en de artikelen.

Prima in alle opzichten!

Jullie site werkt goed. Ik kon rustig passen in de Amsterdamse winkel. Daar is heel prettig en deskundig personeel. Helaas gaat er één bh retour, maar de andere is super. Volgens de Annadivawinkel wordt het teveel betaalde gewoon teruggestort. Groeten van een tevreden klant! Irthe Engelhard

prachtige artikelen, kwaliteit top!

De bh`s die ik heb zijn prachtig, zitten perfect. En de prijs was super! Zou jullie absoluut aanbevelen om lingerie bij jullie te kopen. ZEKER tot de volgende keer. groet Netty Corbach-Knoop

Snel geleverd !

Snel geleverd en netjes steeds een e-mail !

Top team

Het is een goed bedrijf . Als je iets besteld en toch nog een vraag hebt wordt je netjes aan de telefoon behandeld en je vraag beantwoord. Top dames .

De artikelen worden netjes ingepakt, er zit altijd een briefje bij met de naam van degene die het heeft ingepakt.

ben heel blij met de snelle levering van mijn body beauville van Prima Donna

Heel tevreden klant

Ik was op zoek naar een specifieke bh. Die werd vlot geleverd. Ik ben nieuwsgierig geworden naar de winkel. Ga er zeker gauw eens kijken ookal is het een eindje rijden.

Annadiva had nog onderbroekjes op voorraad die elders al uitverkocht waren. Ik heb op deze manier mijn setje compleet kunnen maken. De bezorging was snel en de artikelen met zorg verpakt, top!

Super weer

Altijd blij met de producten Annadiva .Aardige mensen goede kwaliteit en goede prijs !

Veel keus in mooi lingerie voor de grotere maat

Informatie op de website is zeer volledig. Maar toen ik toch een keer een verkeerde keus maakte werd dat zonder probleem en zelfs met een verhelderende uitleg, omgeruild. Alles wordt altijd keurig verpakt en snel verzonden.

Bestelling in winkel geretourneerd, ben goed geholpen door een vriendelijke dame aan een goede bh die meteen goed zat.

Mooie winkel, prachtig lingerie, je wordt heel fijn geholpen Online snelle levering.

Eenvoudig bestellen, retourneren en goede klantenservice

Had in eerste instantie verkeerde maat besteld en 1 artikel dat niet was wat ik ervan verwachtte. Gebeld en advies gekregen. Verkeerde artikelen terug gestuurd en nieuwe besteld en ook al ontvangen. Ging vlot en eenvoudig.

Top service!

Geshopt bij Annadiva, pakketje snel ontvangen en netjes verpakt. Helaas moest ik 1 BH retour sturen omdat de maat niet goed was. Via Returnista vlot geregeld ( wel zelf retourkosten betalen). Voor het terugstorten van het geld staan 8-10 werkdagen. Ik had de betaling na 3 dagen al terug op de rekening!! Top…. Nu wachten tot BH weer in mijn maat beschikbaar is. Mij zullen ze vaker zien bij Annadiva!

Prima service Goede kwaliteit. Vlotte bezorging.

Zie boven

Mooie kwaliteit

Prachtige BH besteld en onderbroek en mooie hemdjes. Ga ik veel plezier van hebben!

Snelle en goede levering. Met een kaartje met was advies. Ik heb naar aanleiding daarvan meteen het speciale wasmiddel online gekocht. Ik zou het heel erg fijn vinden als dat wasmiddel ook in de winkels te koop zou zijn!!

Mooie producten, snelle levering

Goede collectie in mijn maat

Netjes geleverd .

Zeer snelle levering

Mooie web site

Persoonlijk en deskundig advies

We hadden bijna de hoop opgegeven dat er voor mijn dochter (smalle omvang, zeer grote cup) een passende BH bestond. Ook bij de eerste bestelling bij Annadiva zat niets dat paste. Maar met actief meedenken en eindeloos geduld van de dame van de klantenservice...heeft ze nu een goed zittend model.

Snelle, nette service

Mijn bestelling was heel snel binnen. Keurig netjes verpakt en mooie kwaliteit.

Altijd passend!

Prima service, leuk ingepakt: persoonlijk tintje erbij; kortom precies wat je verwacht van een fijne webwinkel.

Goed verpakt en op tijd geleverd

Ik zal hier zeker vaker bestellen

8 Australielaan

Den bosch 5232BB