Fijne website en realistische modellen

Een verademing om mooie lingerie te zien op vollere mooie vrouwen, dan zie je direct hoe het echt staat. Veel mooie merken dus met mijn 80E heb ik op deze site tenmiste keuze genoeg!

Snelle levering, en Snelle retour afhandeling.

Prachtige lingerie, mooi verpakt en ben groot fan van prima donna

Prachtige Lingerie, past perfect. Prima Donna is the best. Snel binnen en mooi verpakt.

Fantastische collectie lingerie en badkleding

Tegenwoordig koop ik mijn bh's bij Annadiva. Zij hebben een enorme collectie van mijn favoriete merken in zeer veel maten. Daarnaast is er regelmatig een scherpe aanbieding! De filters op de website zijn goed in te stellen en het zoeken naar de perfekte bh is daardoor eenvoudig. Verzending en bezorging gaat vlot en ook de klantenservice is goed bereikbaar.

Mooie collectie, snelle bezorging

Ze hebben een mooie, brede collectie ook met grotere maten en snel leverbaar dat is heel fijn.

Snelle levering Leuk ingepakt! Eindelijk een keer een fijne bh met korting kunnen kopen!

Fijne service en snelle levering . Pakketjes zijn altijd mooi verpakt . Dus als je uitpakt dan heb je kerstgevoel iedere keer . Ben zeer tevreden en bestel dan ook regelmatig .

Heel Goed

Bezorging was op tijd en bh’s paste precies!

Zeer snel en goede service

Ik vond het snel goede prijs goede service

Mooie producten, goede service.

Uitgebreide keuze aan mooie lingerie en badkleding voor grote maten, alles wordt netjes en met zorg ingepakt. Het wordt snel geleverd. Pasvorm van de badkleding en lingerie is perfect.

Heel veel keus, betrouwbaar en een goede service

Ik slaag altijd bij Anna Diva en koop er altijd veel meer dan ik eigenlijk nodig heb omdat ze zoveel keus hebben waardoor ik niet kan kiezen. Ze zijn betrouwbaar en bieden goede service, ook telefonisch wordt je heel fijn geholpen.

Snelheid van leveren kan beter

Keuze gemaakt maar leveren duurt wat langer Omruilen in de winkel kan maar opnieuw leveren duurt wederom meerdere dagen en kosten verrekenen kan niet Jammer voortaan maar weer in Frankrijk bestellen

Aanrader

Snelle levering, goed verpakt en een prachtig artikel.

Niet tevreden

Ik bestel altijd mijn bh's bij Annadiva. En was tot afgelopen keer ook erg tevreden over de service. ik heb een week geleden twee bh's besteld bij Anna diva, ik kreeg na 2 dagen een bericht dat één van die bh's niet meer op voorraad was en excuses voor het ongemak. Eg jammer want ik verheugde mij al 2 dagen ontzetten op het arriveren van die bh.. Bij navraag over compensatie of andere mogelijkheden kreeg ik gewoon een link naar de bestelsite en met de mededeling dat dit nou eenmaal voorkomt en dat ze niet altijd op de hoogte zijn met de voorraad in het magazijn. Erg jammer en erg teleurgesteld !! Ook nog eens een slecht excuus, dan moet je er zorg voor dragen dat dit verbeterd wordt. Maar ook die belofte kwam niet. Daarna nog 4 dagen moeten wachten tot mijn geld teruggestort was, ook totale onzin. Als dit dan onverhoopt gebeurd, zorg dan ook dat het geldbedrag meteen weer op de rekening staat. Al met al erg teleurgesteld.

Mooie lingerie, top kwaliteit, super service,

Uiterst tevreden, zeer betrouwbaar

Mijn bestelling werd keurig op tijd geleverd, compleet.

Toppie

Hele snelle levering Zeer goede kwaliteit Kortom ,voor herhaling vatbaar Koop al een aantal jaren bij Annadiva

Ik werd snel en op fijne wijze geholpen en heb er een mooi product aan over gehouden.

Retour kan makkelijker

Snelle nette levering. Je krijgt een mail wanneer het verzonden is. Fijn dat je van tevoren kunt kiezen om het te laten bezorgen bij een servicepunt. Nadeel voor mij ; retour moet je zelf betalen. Je moet je retourlabel ook zelf uitprinten……jammer

Hele fijne bikini top komt overeen met de cupmaat van een BH. Heel blij mee!

Zeker een aanrader voor een wat grote cupmaat. Deze bikini biedt veel ondersteuning en heeft een mooie pasvorm.

Leuke site en snelle levering, netjes verpakt

Mooie site, origineel aanbod. Snelle levering en netjes verpakt

Super goed

Annadiva heeft een top collectie met de beste merken. Een snoepwinkel voor lingerie! Snelle levering en vriendelijke prijzen.

Service is heel goed.

Er zijn vakkundige medewerkers die je helpen een goede keuze te kunnen maken.

Fijne (web)shop

Zowel de hulp in de winkel als de communicatie met de webshop is altijd goed verlopen. Goede kwaliteit producten en nette levering.

Zoals de bikini er op t plaatje uitzag, zo was deze ook in werkelijkheid, dus positief verrast.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB