Fijne (web)shop

Zowel de hulp in de winkel als de communicatie met de webshop is altijd goed verlopen. Goede kwaliteit producten en nette levering.

Zoals de bikini er op t plaatje uitzag, zo was deze ook in werkelijkheid, dus positief verrast.

Goed produkt snel geleverd

Goede ervaring zowel met produkt als levering.Voor herhaling vatbaar.

Geweldige site

Jullie hebben zoveel merken, en meestal zit de goede maat er tussen. Dus heerlijk shoppen op m’n iPad vind ik super. Regelmatig aanbiedingen waar ik graag gebruik van maak. Ook de site ziet er top uit, m’n complimenten.

Badpak super, alleen jammer dat het wat langer duurde dan gezegd, te laat gekomen voor de vakantie, maar hou hem nu maar voor de volgende vakantie. Wel telefonische contact gehad dat hij niet opvoorraad was bij jullie dus eerst ergens anders nog vandaan moest komen. Maar oke ben er verder blij mee.

Mooie lingerie en snelle verzending

Veel keuze, mooie lingerie en snelle verzending in goeie verpakking.

Super goede ervaring!

Goede communicatie, snelle bezorging en ontzettend en persoonlijk ingepakt! En een prachtige bh ontvangen met een zeer goede pasvorm!

Snelle levering, prachtige producten, mooi verpakt en producten zoals omschreven. 1 artikel was helaas net te klein maar het retourneren verliep ook soepel, geld snel weer teruggestort en je wordt netjes op de hoogte gehouden per mail van de status van je bestelling.

Snel en correcte levering

Ik had een BH en een string besteld. De levering was snel en correct. Het zat leuk verpakt. Ik ben er heel erg blij mee

Leuke shop

Mooie producten van prima donna en al heel vaak besteld hier. Snel, mooi verpakt en hele mooie lingerie!

Prachtig badkleding die als 2 huid voelt

Echt top website waar eerlijk en pure echt 1 op 1 is met de badkleding en lingerie. Zeker 5 sterren plus waard waar geen onzin is kwa leveren komen hun woord na wat is beloofd bij leveren Is zeker niet de laatste keer dat ik hier kom shoppen.

Fantastische lingerie

Mooie lingerie, goede kwaliteit

Alles is vlot verlopen

Pakje keurig ontvangen op mijn huisadres. BH en slip waren netjes verpakt. Ook via de email op de hoogte gehouden wanneer het zou arriveren. De Orlando BH past echt perfect! Zit en staat geweldig. Ook de slip erg mooi en past goed. Ik hou van koningsblauw. Echt een aanrader deze set.

Snel, goed en supermooie spullen!

Mooi overzicht op de website. Prachtig verpakt en mooi ondergoed!

Echt heel goed. Goede prijs, snel bezorgd en keurig verpakt. Aanrader

Top winkel

Mooi assortiment, prijzen zijn vergelijkbaar met de winkelstraat, prima service en snelle verzending.

Fijne winkel

Fijne winkel zowel online als fysiek.

Prachtige kwaliteit lincherie en mooi verpakt aangeleverd

Communicatie per mail is duidelijk. De lingerie wordt mooi verpakt bezorgd.de kwaliteit is altijd erg goed van de lingerie. Ik ben erg blij met alles van annadiva.

Bestelling geplaatst en helaas was de betreffende beha niet op voorraad. Dit werd netjes en duidelijk via de mail gecommuniceerd. Toen ik het pakketje binnenkreeg was het zorgvuldig verpakt. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Ik bestel bijna nooit iets online, maar vorige week heb ik 2 bikini's besteld en die had ik de volgende dag al in huis. Mooi verpakt en duidelijke instructies voor het eventueel retourneren. 1 bikini gehouden, de andere terug gestuurd. Via mail een ontvangstbevestiging gekregen en nu in afwachting van terugbetaling. Snelle en goede service dus volgende keer ga ik zeker weer de webshop van Annadiva gebruiken.

Een prachtige BH

Bestelling vlot bezorgd Kwalitatief een mooie bh De volgende weer te bestellen

blij met de niet gangbare maten én leuke lingerie

De maat BH die ik nodig heb, vind je niet in de normale lingeriewinkels. En als je die al vindt, zijn ze ouderwets. Bij Annadiva heb ik ruime keuze in leuke lingerie. Ze sturen het ook mooi verpakt op, terwijl het tegelijkertijd niet opvalt wat er in dat mooie doosje zit. Voor het terugsturen, moet ik altijd even op zoek naar een UPS point. Dat is het enige dat ik lastiger vind.

Top! Hele snelle levering ❤️

Ik draag al jaren de Deauville BH. Wil geen andere meer! Uitstekende pasvorm, mooie kleuren.

Mooi verpakt

Pakketje was mooi verzorgd. Voelde als een cadeautje! Kwaliteit goed, zoals ik gewend ben

Snelle, goeie service, zoals altijd

Prachtige Primadonna bh's, in een paar dagen ontvangen, zonder gedoe.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB