Snelle, goeie service, zoals altijd

Prachtige Primadonna bh's, in een paar dagen ontvangen, zonder gedoe.

Persoonlijk en snel

Een super fijn contact met de klantenservice ook als ik zelf een foutje heb gemaakt. Goed kunnen overleggen wat te doen. Ik koop al jaren bij annadiva een hele fijne website! Ga zo door.

Goede service, goede kwaliteit!

Fijn dat er voor vrouwen met grotere cup maat toch mooie vrouwelijke BH's zijn. Wel aan de dure kant maar je doet er dan ook heel lang mee. Ik bestel nergens anders meer!

Heel fijne BH

Mooie kleur, goede pasvorm, snelle levering Helemaal prima!

Perfecte site en snelle levering

Al vaker besteld en heel snel binnen en goede producten.

altijd goede service

altijd goede service snel binnen mooi verpakt mooie kwaliteit lingerie / badkleding

Goed verzorgd, netjes bezorgd

Leuke collectie in grote maat

Blij met het assortiment, ik draag maat 48 en heb een mooi en goed passend badpak gevonden bij Annadiva. Ook in lingerie in mijn maat is fijn te kiezen.

Contact verloopt moeizaam, wel snelle levering

Ik kocht 2 BH’s, waarvan 1 in de sale. Er ging iets mis met de betaling, dus die moest even opnieuw. Alleen was mijn winkelmandje weer leeg en kon ik de BH uit de sale niet opnieuw toevoegen (was maar 1 voorradig).. Ik zocht toen contact via de chat, alleen nooit antwoord gekregen. Later die dag ontving ik een iets wat mysterieuze mail, dat er iets niet goed gegaan was met de betaling en kon ik deze alsnog opnieuw uitvoeren. Gelukkig toen alsnog de BH’s snel thuis ontvangen :D

Supermooie collectie

Dit broekje kon ik niet op andere websites vinden. Mooie merken, snel geleverd!

Super service met oog voor detail

Wat een verademing, het bestellen van de lingerie op jullie website, evenals het verrassingsgevoel wat je krijgt als het pakketje bezorgd wordt. Tot in de puntjes verzorgd allemaal, complimenten. En de voorpret begint al op de website. Kiezen blijft lastig, er zijn zoveel mooie kledingstukken voor het vrouwelijke lijf te vinden op jullie website. De kwaliteit is reuze, na het wassen blijft het erg mooi!!! Dus jullie verdienen een uitstekende review. Ik draag het bestelde al met heel veel plezier en voel me ontzettend vrouwelijk en sexy. Bedankt lieve mensen van Anna Diva.

Bestelling werd snel en mooi verpakt geleverd

Ik bestel vaker online bij Annadiva en ben altijd erg tevreden.

Fijne webshop

Gemakkelijk bestellen en betalen, snelle verzending. Goede prijs en kwaliteit.

Superrrrr

Annadiva biedt een grote keus aan merken en artikelen. Ik kan elk moment van de dag mijn lingerie kopen!

Zeer ruim assortiment en snelle service

Annadiva heeft een zeer ruim assortiment en alle maten. Ik was op zoek naar een setje van PrimaDonna, in mijn 'vaste' lingeriewinkel was hij uitverkocht en niet meer te bestellen. Gelijk bij Annadiva gekeken, omdat ik daar al goede ervaringen mee had. En gelukkig waren ze hier wel te krijgen. En dan de service, binnen 2 dagen werd de bestelling keurig geleverd met een persoonlijk briefje. In één woord fantastisch.

Evenzeer goede omschrijving van de Prima Donna lingerie

Dank zij deze omschrijving kon ik goed inschatten welke maat en model ik het beste kon nemen. Het paste perfect. Heel blij mee.

Snel geleverd !

Goede producten en snelle levering

Annadiva heeft goede kwaliteit bh's voor de vrouwen met grotere maten, en voedingsbh's die stevig zijn. Indien voorradig is er altijd een hele snelle levering! Ik koop nergens anders meer.

Vlekkeloze levering

Bestellen bij Annadiva gaat makkelijk en de kwaliteit van het bestelde is goed en een snelle levering! Kortom Annadiva is top!

Mooie kwaliteit en goed pasvorm

Ik ben fan van Prima Donna. Fijn om een webshop gevonden te hebben met zoveel keuze en goede service

Super kwaliteit

Altijd goede kwaliteit- prijs verhouding, prima pasvorm en snelle levering.

Super Service

Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen in Amsterdam. Maat opgenomen en gezocht naar het juiste model. Niet op voorraad maar in de winkel besteld en betaald, binnen twee werkdagen geleverd. Top!

Mooie Artikelen

Mijn bestelling is met uitstel geleverd. Gelukkig prima pasvorm en mooie artikelen. Beetje jammer, dat je aanmaning van Riverty krijgt , terwijl artikelen nog niet zijn geleverd.

Hetgeen wat ik had besteld was helaas niet de juiste maat, maar alles wordt netjes bezorgd, mooi verpakt en ook een retour is zo geregeld.

Snelle levering, met zorg en aandacht verpakt met een bedankkaartje.

Door de met aandacht verpakte levering krijg je het gevoel dat het geen standaard gedoe is. Dit maakt het iets persoonlijk. Heel fijn dat er uiteenlopende maten beschikbaar zIjn en super kwaliteit.

8 Australielaan

Den bosch 5232BB